DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kapot gebeukt in Door! afgelopen nacht.. kan amper lopen.En dan morgen spinnen... Zwaar dagje.

Ja Door! de naam van een feest gister bij ruigoord!In door
Goeie schoudertraining trouwens man, sterk!
) Ik volg nu ook sinds dinsdag dat mft28 program. Wat een beest workouts zijn het, pittig zwaar, zweet me kapot iedere keer maar het resultaat mag er wezen en de spierpijn is onbeschrijfelijk
Althans die voor de benen. Gister rug, straks armen en morgen schouders. Ik volg nu ook sinds dinsdag dat mft28 program. Wat een beest workouts zijn het, pittig zwaar, zweet me kapot iedere keer maar het resultaat mag er wezen en de spierpijn is onbeschrijfelijkAlthans die voor de benen. Gister rug, straks armen en morgen schouders.
Nieuwe training ziet er als volgt uit:
MA: vrij
DI: Borst
Wo: Benen
DO: Rug
VR: Armen
Za: Schouders
2x per week voetbal
Verder zal ik ook niet posten hoeveel kilo iedere oefening, zijn er teveel voor.
Slechte dag gisteren, verjaardag van een vriend gehad, zwaar gecheat met eten en een paar drankjes teveel.. Maar goed vandaag even een flinke cardio en buik sessie doen!

Hahah bedankt man! Nog 9 weken te gaan en dan zit ik hopelijk rond de 6-8%.Mijn nek begint lichtjes pijn te doen door die schuine foto's
toch succes gewenst!