Fitness Seller

MADNESS 90 days CUT-cycling met foto's!

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag, begon het, exchange party, gezopen, gelukkig nog beperkt met 2 shots en 1 vodka sprite. Toch wel k*t achteraf. Maar goed, gisteren, pretty ****ed up. Uiteten gegaan.. avervolgens een borrel gehad nog meer vodka sprite.. uitgegaan aan de schijt bier, en als klap op de vuurpijl BURGERKING.. Daarna flink gaan draaien in bed. Hmm niet meer deze onzin, de komende 6 weken. Insanely strict. No more bullshit. Het erger was nog dat het uitgaan zwaar teleurstellend was en dat ik vandaag geen stap vooruit deed totale brakheid.

:(

Donderdag, begon het, exchange party, gezopen, gelukkig nog beperkt met 2 shots en 1 vodka sprite. Toch wel k*t achteraf. Maar goed, gisteren, pretty ****ed up. Uiteten gegaan.. avervolgens een borrel gehad nog meer vodka sprite.. uitgegaan aan de schijt bier, en als klap op de vuurpijl BURGERKING.. Daarna flink gaan draaien in bed. Hmm niet meer deze onzin, de komende 6 weken. Insanely strict. No more bullshit. Het erger was nog dat het uitgaan zwaar teleurstellend was en dat ik vandaag geen stap vooruit deed totale brakheid.

:(

Ach so be it. Minder erg dan mij: 175gr autodrop, 275gr chocoladerozijnen, 150gr andere snoep, 2 blikjes energy, 1 zak chips.

Ach so be it. Minder erg dan mij: 175gr autodrop, 275gr chocoladerozijnen, 150gr andere snoep, 2 blikjes energy, 1 zak chips.
Niet als het resultaat is vanochtend gewogen: 81.8 WTFFFFFFFFFFF

Ik denk dat het merendeels vocht is, dat zal ik volgende week weten. Was dit niet het geval, ga ik carb-cyclen. Daar reageer ik sws goed op, nooit last gehad van energie of dergelijke met dat dieet en dan gaat het als een speer. Verder zal ik dit soort bullshit niet meer doen, stricter dan ooit. Vandaag kwam pas de kater...

Ik heb een grote fout gemaakt, geen refeeds ingepland. Onbedoeld was die refeed van zaterdag (kcals overschot voornamelijk door drank en mix) toch wel heel goed. Het klopt dat ik maandag zwaarder woog, maar mijn vp is nu weer optimaal. Dit houdt in dat ik een refeed ga toepassen. Op dit moment 1x per week op vrijdag. Mocht het noodzakelijker zijn, doe ik dit 2x per week. Op dinsdag en vrijdag. Dinsdag begin ik met de eerste KT en zaterdag is mn laatste, dan zouden dit de beste dagen zijn. Ik zal mijn vetten verlagen naar vrijwel niks, fruit beperken, en snelle carbs gaan nemen, maar pas in de avond na de training. Dus een soort van IF als massive refeed. Stom van me achteraf. Ik dacht eigenlijk alleen aan carb cycling aan het einde, maar heb al een week of 5 een kcals onderschot dagelijks, maar goed beter dat ik er nu achter kom dan later en de resultaten tegenvallen. Dit is ook belangrijk voor jou in je toekomstige cut.

Vandaag dus een refeed schema gemaakt om morgen te gebruiken, kan niet wachten :D

Ik zal ook foto's uploaden vanavond voor mijn trouwe volgers :p

Een hoe ben je van plan te eten tijdens je refeed?
Wel een kcal overschot dmv slecht eten?
Zie mijn topic die ik heb gemaakt. Ben van plan een gezonde refeed te doen. Maar de maaltijd na de training met een hoge GI waarde aan carbs dus chocomel was ik van plan en vervolgens 200g rijstebloem met honing. Daarna complexe maaltijden weer. Zie ook mijn topic: Refeed controle/schema

PS: Schema in de bijlage van mijn refeed

KAN NIET WACHTEN :D

Bijlagen

Nog pics van je 10%?

Ja staan op een andere telefoon, maar vaag genoeg kunnen we niet via bluetooth het op mijn iphone zetten. Ik zal er morgen naar kijken, heb net een massive maaltijd achter de rug en over een uur uiteten :p NICEEE TIMING REFEEEDZZZ RAAARR ARA maakt me gek man Haha

Zie mijn topic die ik heb gemaakt. Ben van plan een gezonde refeed te doen. Maar de maaltijd na de training met een hoge GI waarde aan carbs dus chocomel was ik van plan en vervolgens 200g rijstebloem met honing. Daarna complexe maaltijden weer. Zie ook mijn topic: Refeed controle/schema

PS: Schema in de bijlage van mijn refeed

KAN NIET WACHTEN :D

Ziet er prima uit:thumb:. Denk dat je dit wel 2 dagen per week kunt doen.

Ziet er prima uit:thumb:. Denk dat je dit wel 2 dagen per week kunt doen.
Ja ik kijk het even aan volgende week, heb trouwens een fout gemaakt in die refeed. Ik moet ook alle suikers beperken net als de vetten en fruit... Moet dus de honing, magere melk, ketchup en dextro verwijderen... Shit man refeed begint ineens te lijken op een strict diet regime :p

Ach ja dat zal ik maar gaan aanpassen dan. Heb je nog een suggestie voor een snelle GI waarde maar lekkere post-workout maaltijd? En iets wat ik meteen na de training zou kunnen nuttigen.

Misschien dat ik een verplaatsing van weging doe naar vrijdag ochtend ivm massive refeed op die vrijdag. Dan fluctueert het gewicht niet zo op maandag.

Vandaag gewogen: 79.9kg

Metingen in cm:
Waist: 85.5
Bicep: 34,5 - 39,5
Right leg: 60,5
Chest: 104,5
Wrist: 17,5
calve: 41

Nog 6 weken te gaan!

Over 2 weken cardio verhoging tot wel 2x per dag trainen, mocht het nog te langzaam gaan. Dan wel 2 refeeds per week.

Fototje

image.jpg

Front

image.jpg

Back

image.jpg

Refeed day

image.jpg

Hmm

image.jpg

Dat dus

image.jpg

wat heb jij een brede middel joh, niet normaal.

Terug
Naar boven