AndroidHealthClinic

MADNESS 90 days CUT-cycling met foto's!

• Topic Starter Topic Starter
Via mobiel gaat het een stuk stugger.. Laatste foto

image.jpg

Je lijkt veel vet op te slaan rond je middel.

Sucked, heb er zelf ook last van.

Je lijkt veel vet op te slaan rond je middel.

Sucked, heb er zelf ook last van.
Ja klopt, moet ik maar extra hard voor gaan werken ;) Cardio helpt wel heel erg bij mij, wat ik er nu nog niet echt in heb zitten. Pas op 1 april ga ik zwaarder en komt de steady 40 min cardio + buik. En vanaf maand 3 die hard!

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 10:56 ----------

Nieuwe foto a.s. maandag met metingen. Vanaf dan gaat ook maand 2 in.
Zal er dan ook een kcal of 100-200 afhalen van het huidige 2700-2800.

Enige supp net aangekocht: Muscle protect. Dit hielp me wel enorm hiervoor.

Straks borst ZIN IN!

Borsttraining was zwaar nooit zoveel pushups gedaan in één training. Wel een leuk schema is het. Vandaag weer die heerlijke pump in m'n armen krijgen :')

Borsttraining was zwaar nooit zoveel pushups gedaan in één training. Wel een leuk schema is het. Vandaag weer die heerlijke pump in m'n armen krijgen :')

Chest Dominance, nice!

Nice foto's, span je trouwens erg aan? Want je hebt een brede taille en ik kan zien dat er wat vet zit, maar toch komen je buikspieren door. Ik zit nu op 8,32% en nog steeds geen buikspieren als ik ze ontspan???

Me buikspieren zijn ook op 15% zichtbaar maar dat terzijde. Ik span ze niet aan, exhale. (Ik train me buikspieren niet, alleen op deadlifts en squats) Dit ga ik in maand 2 wel doen maar alsnog niet vaak. Sixpack gaat puur om vet wat je dus in de keuken creëert.

-8,32 en dan geen six pack DAT KAN NIET:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Ook al heb je ze nooit in je leven getraind of nooit spiermassa hebt opgebouwd dan alsnog heb je op die 8 procent een six pack kijk naar de ecto people zij hebben een sixpack omdat ze geen spatje vet hebben! Wat dus absoluut niet telt, maar dat maakt niet uit. Het gaat erom dat je sowieso wel een six pack moet zien op 8%.

Heb je foto's voorkant pics, dan kan ik het beoordelen of die metingen wel kloppen. En wat zijn je stats op dit moment?

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 13:29 ----------

Chest Dominance, nice!

Nice foto's, span je trouwens erg aan? Want je hebt een brede taille en ik kan zien dat er wat vet zit, maar toch komen je buikspieren door. Ik zit nu op 8,32% en nog steeds geen buikspieren als ik ze ontspan???
Me buikspieren zijn ook op 15% zichtbaar maar dat terzijde. Ik span ze niet aan, exhale. (Ik train me buikspieren niet, alleen op deadlifts en squats) Dit ga ik in maand 2 wel doen maar alsnog niet vaak. Sixpack gaat puur om vet wat je dus in de keuken creëert.

-8,32 en dan geen six pack DAT KAN NIET::((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Ook al heb je ze nooit in je leven getraind of nooit spiermassa hebt opgebouwd dan alsnog heb je op die 8 procent een six pack kijk naar de ecto people zij hebben een sixpack omdat ze geen spatje vet hebben! Wat dus absoluut niet telt, maar dat maakt niet uit. Het gaat erom dat je sowieso wel een six pack moet zien op 8%.

Heb je foto's voorkant pics, dan kan ik het beoordelen of die metingen wel kloppen. En wat zijn je stats op dit moment?

Laatst bewerkt:

-8,32 en dan geen six pack DAT KAN NIET:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Ook al heb je ze nooit in je leven getraind of nooit spiermassa hebt opgebouwd dan alsnog heb je op die 8 procent een six pack kijk naar de ecto people zij hebben een sixpack omdat ze geen spatje vet hebben! Wat dus absoluut niet telt, maar dat maakt niet uit. Het gaat erom dat je sowieso wel een six pack moet zien op 8%.

Ik post dit weekend nog wel even wat pics. Ik vind het ook raar maar heb echt een kipfilethuidje op m'n biceps, en op mijn buik juist niet. Best opgezwollen geval. Als ik aanspan zie je ze goed ook met onderbuik aders alles, maar ontspannen niks..

Vandaag maandag 2 april, de tweede maand gaat in. De eerste maand is succesvol geweest. Afgelopen zaterdag nacht op awakenings geweest, heeft goed geholpen.

-DBB strikes again!

Stats:
80.3 kg
10,5-11% vp

Cut-schema verlaagt naar 2550 kcals. Eiwitten wat omhoog geduwd en koolhydraten omlaag.

Vandaag maandag 2 april, de tweede maand gaat in. De eerste maand is succesvol geweest. Afgelopen zaterdag nacht op awakenings geweest, heeft goed geholpen.

-DBB strikes again!

Stats:
80.3 kg
10,5-11% vp

Cut-schema verlaagt naar 2550 kcals. Eiwitten wat omhoog geduwd en koolhydraten omlaag.

Zijn we vandaag niet maandag 1 april? :scratch:
Anyway, goed bezig al :)

-DBB strikes again!

Stats:
80.3 kg
10,5-11% vp

Right!

Was het gezellig op awakenings? ;) :D

Zijn we vandaag niet maandag 1 april? :scratch:
Anyway, goed bezig al :)
Hmm juist 1 april.. Hé ik maakte een grapje..
Thanks man!

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 17:12 ----------

Right!

Was het gezellig op awakenings? ;) :D
Awakenings was weer veels te gruwelijk! Lekker staan lopen beuken, veel kcals verbrand haha.
Echt heel dik, maar verwacht niet anders van zo'n line-up en awakenings. Even een fotootje!

Awake!

DBB strikes again: Damian en BBosman

image.jpg

Interessant log!. Ben zelf ook net met een cut van 3 maanden begonnen. Ik volg!

Interessant log!. Ben zelf ook net met een cut van 3 maanden begonnen. Ik volg!
Eey man, leuk dat je me volgt, ik zal jou log ook bekijken. Zal ook meteen wat tips geven over je voeding, zeker in de cut. Verder als je vragen hebt over deze log stel ze gerust!

Nieuwe meting vandaag week 5.

Nieuw gewicht: 79.7kg

Kan niet wachten om weer te gaan bulken :')

Verder zit ik nog aan de roa, waarmee ik ook stop binnenkort, nog 14 dagen. Heeft goed geholpen, alleen nog een paar piepkleine punt-vlekjes, die ik nu verhelp met koud geperste jojoba-olie. Goed spul!

We gaan ook trainen vananvond en straks mountain biken, druk dagje. Nog 7 weken te gaan en ik loop nu al ver voor......... Denk ik :p Laatste maand hoeft niet zo drastisch te worden als ik voorhand dacht.

Succes naar de cutters!

Lekker man. Vetpercentage niet gemeten?

Volgende week weer, spiegel maakt me al blij genoeg haha

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 20:03 ----------

Ik weet iig, dat ik na de zomer weer flink ga bulken richting de 86-88kg hopelijk. Kan ik het daarna weer voor jan lul af branden :'D Haha nee geniet toch elke keer weer van body transformation. Misschien wat anders proberen qua eetschema IF ofzo, maar dat zie ik dan wel weer.

Succes man!

Gaat lekker! Wat is je redenatie achter het wachten met cardio?

Gaat lekker! Wat is je redenatie achter het wachten met cardio?
Het is een soort van wapen die ik achter de hand wil gebruiken om het hardnekkige vet te verbranden. In het begin gaat alles heel vlot met alleen een juist voedingsschema berekent met een minus van 500kcals op onderhoud. Dat gaat later veel langzamer en moeizamer waardoor je cardio gaat toevoegen om het te boosten. Ik zit nu in week 5op6 en doe al geregeld cardio. De laatste maand zal ik dagelijks cardio wel in combinatie met HIIT doen om 6-8% te bereiken, kijken of ik tevreden ben. Mits ik tevreden ben op 8% dan zal ik de laatste twee weken geen cardio op nuchtere maag doen, mocht dit niet het geval zijn doe ik dat wel. Tevens ook een carb-cycling. Dit zijn gewoon trucjes die je pas zo laat mogelijk moet gebruiken.

Schaam schaam schaam. Slecht weekend achter de rug.. Heel zuur. Zal teleurstellend worden morgen. Nog 6 weken te gaan gelukkig. Kan ik de bull shit van gister rechtzetten!

Terug
Naar boven