Fitness Seller

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

• Topic Starter Topic Starter
ik wou doneren maar paypal lijkt vastgelopen.
Nu weet ik niet of mijn geld effectief is overgemaakt.
Misschien of iemand kan checken?

Je zou een mail moeten krijgen van Paypal als je een betaling uitvoert. Big T controleert de Paypal-betalingen.

Net betaling gedaan. Veel plezier man!!!

Mooi initiatief. Het is een kloteziekte en if you need to go, go out with a bang.

Sterkte kerel.

Kris ouwe rukker, ik heb net mijn donatie overgemaakt op Eric zn bank. neukse held!

Heb via PayPal gedoneerd. Maak er een mooie dag van. Veel sterkte gewenst.

Juist betaald via paypal, mijn goede daad van het jaar

images?q=tbn:ANd9GcSq86uvupaC7x7dh1L5U4EQBr1Ir6DMpl5t8JmlWzrqZTdn-4ix_q8VGOiF.png

Mooi om te horen Eric. Hoop dat de 1000 euro aangetikt wordt, daarmee kan je toch een leuke dag hebben.

Mooi om te horen Eric. Hoop dat de 1000 euro aangetikt wordt, daarmee kan je toch een leuke dag hebben.

De Belgische donateurs komen er nog bij en ik heb nog zeker meer dan 10 ontvangsten te gaan. Paypal staat op 350 euro zag ik net, op mijn rekening is de 200 euro aangetikt en we zijn net 1 dag verder. Die 1000 euro komt er wel.

Mooi dat veel leden zonder morren gelijk doneren, zie je toch dat DBB best een echte community is.

De Belgische donateurs komen er nog bij en ik heb nog zeker meer dan 10 ontvangsten te gaan. Paypal staat op 350 euro zag ik net, op mijn rekening is de 200 euro aangetikt en we zijn net 1 dag verder. Die 1000 euro komt er wel.

Mooi dat veel leden zonder morren gelijk doneren, zie je toch dat DBB best een echte community is.

hoop ik ook, dat er 1000 euro of meer in het laatje komt. zit er zeker een sterrenrestaurant en een luxe callgirl in:cool:

geld is overgemaakt :)

Done. Veel plezier ermee.

gestort:)

Hehe had vanmiddag overgemaakt, al ontvangen? Hoop idd dat we de 1000 aantikken, kan hij als een baas genieten:cool: Eric, ik heb via bank overgemaakt NIET paypall, check please ff

Justbart en Flowergrrl PM gestuurd met betalingsgegevens.

-- Nog niet ontvangen Hoody maar er zijn nog meer overboekingen die nog niet binnen zijn. Hangt er vanaf welke bank je gebruikt.

Geld overgemaakt naar Eric ( 1 seconde geleden)

~ Jordybuild

Storting gedaan!:)
Ik ben alleen m'n nick vergeten Eric, zie PM.

Iemand enig idee op wat voor totaal bedrag jullie nou zitten bij elkaar? Dus dan heb ik het niet over wat alleen naar Eric is overgemaakt, maar het uiteindelijke bedrag wat op Spade's rekening komt?

Iemand enig idee op wat voor totaal bedrag jullie nou zitten bij elkaar? Dus dan heb ik het niet over wat alleen naar Eric is overgemaakt, maar het uiteindelijke bedrag wat op Spade's rekening komt?

Paypal staat op iets meer dan 360 euro, op mijn rekening is meer dan 200 euro gestort en de Belgische donateurs zullen ook wel richting de 200 euro gaan afgaande op het aantal PM's dat ik heb verstuurd.

Als ik rekening houd met wat er nog binnen moet komen op mijn rekening dan zitten we al bijna aan de 1.000 euro.

heb vanavond via paypal ook mijn bijdrage gedaan.
er is al een mooi bedrag opgehaald. op naar de €1000.

Terug
Naar boven