XXL Nutrition

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

• Topic Starter Topic Starter
Ik stem er trouwens voor dat iedereen aanstaande zondag in zijn of haar kerk de collecte op laat dragen aan Kris, zodat hij in alle luxe lekker kan nken! :D

Ik doneer wat geld als mijn stufi binnen is. Heb momenteel geen bijbaantje.

Maar als ik jouw een tip mag geven.

Zorg dat je genoeg XTC, GHB en Pep bij hebt.

Neuken op GHB is goddelijk. Zorg wel voor wat spul dat je pik omhoog houdt. Maar het gevoel door je lichaam damn damn damn.

Na het nken sowieso lekker gaan space op Xtc.
Dag erna ook weer XTC nken en wat G om het X gevoel op te krikken.

Dan krijg je sowieso de time of your life.

Ik weet eigenlijk niet of spade van plan was drugs te gaan gebruiken.

Ik wil wel iets bijdragen, belgische bankgegevens van Chris?
Liefst via PM.

Kunnen we otherwisethen niet inhuren, zij is niet duur en vast wel bereid om handelingen te verrichten

Er staan nog 17 roepers in de lijst die mee zouden doen maar nog geen knaken hebben overgemaakt. Tempo!

Er staan nog 17 roepers in de lijst die mee zouden doen maar nog geen knaken hebben overgemaakt. Tempo!
Heb het bedrag rechtstreeks naar Kris zijn rekening overgeschreven.
Misschien kan hij even checken wie dit nog heeft gedaan om de lijst te vervolledigen? Alles op zijn tijd...

Een bucketlist opstellen is het volgende plan!

Ik maak het nu over, kon 2 dagen niks met betalingen omdat mijn rekening werd omgezet.

Eric, heb het overgemaakt ;)

Zou ook graag even het rekening nr willen dmv PM. (Ik stort via een nederlandse bank)

• Topic Starter Topic Starter
Zou ook graag even het rekening nr willen dmv PM. (Ik stort via een nederlandse bank)

Ik wil wel iets bijdragen, belgische bankgegevens van Chris?
Liefst via PM.

PM verstuurd.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 21:51 ----------

Kan overigens zijn dat ik een donatie van iemand uit de lijst over het hoofd heb gezien. Heb degenen die al in de lijst stonden en waarvan de donatie met Paypal is gedaan in ieder geval ge-update. Degenen die nog niet in de lijst stonden maar wel met Paypal hebben betaald zijn te vinden op de Paypal-donatie pagina.

Laatst bewerkt:
Gedoneerd, niet veel (2 euro) maar als iedereen dat zou doen kom je al heel snel aan een groot bedrag, en het lijkt me heel sterk dat er iemand is die geen 2 euro kan missen (ik zit momenteel ontzettend krap, maar 2 euro is 2 euro).

Sterkte Kris, like a boss!

Weinig reactie van de men himself, ik wacht af op zn reactie voor ik iets doe.

Gedoneerd, niet veel (2 euro) maar als iedereen dat zou doen kom je al heel snel aan een groot bedrag, en het lijkt me heel sterk dat er iemand is die geen 2 euro kan missen (ik zit momenteel ontzettend krap, maar 2 euro is 2 euro).

Sterkte Kris, like a boss!

En dat waardeer ik enorm man, bedankt

Weinig reactie van de men himself, ik wacht af op zn reactie voor ik iets doe.

Ik denk dat je bedoelt "the man" himself :) En je hoeft helemaal niets hoor. Maar ik kan moeilijk achter iedereen thankyou gaan typen. Dat doe ik liever in één post als je het niet erg vind. Overigens weet ik niet wat zeggen voor wat men hier voor mij doet. Ik ben ieder en elk van jullie erg erg erg dankbaar en nouja, ik weet echt niet wat zeggen. Ik ben werkelijk sprakeloos.

ik heb via paypal gedoneerd, staat nog niet achter mijn naam.

Terug
Naar boven