- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
zitten we nog niet aan die 500 euro? of zijn dat alleen de paypal betalingen
Alleen Paypal, totaal is al boven de 800 euro.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zitten we nog niet aan die 500 euro? of zijn dat alleen de paypal betalingen
Heb het bedrag rechtstreeks naar Kris zijn rekening overgeschreven.Er staan nog 17 roepers in de lijst die mee zouden doen maar nog geen knaken hebben overgemaakt. Tempo!
Heb het bedrag rechtstreeks naar Kris zijn rekening overgeschreven.
Misschien kan hij even checken wie dit nog heeft gedaan om de lijst te vervolledigen?
Kunnen we otherwisethen niet inhuren, zij is niet duur en vast wel bereid om handelingen te verrichten
Heb het bedrag rechtstreeks naar Kris zijn rekening overgeschreven.
Misschien kan hij even checken wie dit nog heeft gedaan om de lijst te vervolledigen? Alles op zijn tijd...
Zou ook graag even het rekening nr willen dmv PM. (Ik stort via een nederlandse bank)
Ik wil wel iets bijdragen, belgische bankgegevens van Chris?
Liefst via PM.
Gedoneerd, niet veel (2 euro) maar als iedereen dat zou doen kom je al heel snel aan een groot bedrag, en het lijkt me heel sterk dat er iemand is die geen 2 euro kan missen (ik zit momenteel ontzettend krap, maar 2 euro is 2 euro).
Sterkte Kris, like a boss!
Weinig reactie van de men himself, ik wacht af op zn reactie voor ik iets doe.
En je hoeft helemaal niets hoor. Maar ik kan moeilijk achter iedereen thankyou gaan typen. Dat doe ik liever in één post als je het niet erg vind. Overigens weet ik niet wat zeggen voor wat men hier voor mij doet. Ik ben ieder en elk van jullie erg erg erg dankbaar en nouja, ik weet echt niet wat zeggen. Ik ben werkelijk sprakeloos.