AndroidHealthClinic

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

• Topic Starter Topic Starter
Is nog steeds verbaasd van iedereen die hier op DBB en de inzamelactie. Erg erg bedankt jongens. Ik heb momenteel even dark days achter de rug en ze zijn eigenlijk nog niet achter de rug want kzit er nog middenin, maar dat zoveel man achter je staat, doet toch wel veel :)

En nu ga even op m'n eentje in een nachtbar zitten peinzen en misschien wat schrijven.

Omdat niet iedereen het nachtcafe leest heb ik even de vrijheid genomen om een quote van je hier neer te zetten Kris.

Omdat niet iedereen het nachtcafe leest heb ik even de vrijheid genomen om een quote van je hier neer te zetten Kris.

Bedankt, dat had ik op z'n minst hier inderdaad zelf ook kunnen neerzetten en toch waw jongens, echt waw...Tis een groot lichtpunt in deze donkere shit

Morgen heb ik mijn internetbankieren weer terug, dus dan zal ik wat storten.

Shipped it.

Mijn duimen gaan omhoog :thumb::thumb: voor DBB :cool:
Grote BEK maar een klein hartje :D

Mijn naam staat ook nog niet in je lijst.

We zitten bijna op de € 500 via paypal. :-D

Klopt, degenen die al in de lijst stonden met een toezegging en met Paypal hebben betaald heb ik aangepast. Degenen die direct met Paypal hebben betaald komen niet in de lijst voor, die zijn te vinden op de Paypal-donatie pagina.

Klopt, degenen die al in de lijst stonden met een toezegging en met Paypal hebben betaald heb ik aangepast. Degenen die direct met Paypal hebben betaald komen niet in de lijst voor, die zijn te vinden op de Paypal-donatie pagina.

Oké vandaar.

Zonder ongewenst een naam te noemen wat is het hoogst gedoneerde bedrag?
Wel benieuwd naar :)

Zonder ongewenst een naam te noemen wat is het hoogst gedoneerde bedrag?
Wel benieuwd naar :)

50 euro, twee keer. Dat zijn dan wel de donaties op mijn rekening, Paypal heb ik geen inzicht in.

Ieder donatie is verder natuurlijk welkom, ongeacht het bedrag. De 1.000 euro grens is in ieder geval wel bereikt nu. Op mijn rekening wordt bijna de 500 euro aangetikt, Paypal donaties staan bijna op 440 euro en Kris zal op zijn rekening reeds zeker meer dan 60 euro hebben ontvangen.

Het mooie is ook dat oudgedienden, newbies en degene die amper posten allemaal meedoen en er voor zorgen dat Kris een mooie dag (of zelfs dagen) kan beleven.

Wil je mij ook even pmen!

Aangezien de 1.000 euro inmiddels wel bereikt is (daarbij de donaties direct aan Kris gedaan mee geschat) lijkt het me een goed idee om na vrijdag de actie te sluiten. Er gaan ook nog enkele dagen overheen voordat het door mij ontvangen geld bij Kris op zijn rekening staat en Kris zal nog wat tijd nodig om alles in te plannen.

De DBB-leden hebben in ieder geval laten zien dat het ze niet ontbreekt aan empathie en met bijna 100 donateurs is er mede gelet op het aantal actieve leden een vrij hoog aantal donateurs gevonden.

Iedereen nogmaals bedankt voor het doneren. Er kan overigens nog steeds gedoneerd worden, zaterdagochtend zal ik dan de eindbalans opmaken.

En dat waardeer ik enorm man, bedankt

Ik denk dat je bedoelt "the man" himself :) En je hoeft helemaal niets hoor. Maar ik kan moeilijk achter iedereen thankyou gaan typen. Dat doe ik liever in één post als je het niet erg vind. Overigens weet ik niet wat zeggen voor wat men hier voor mij doet. Ik ben ieder en elk van jullie erg erg erg dankbaar en nouja, ik weet echt niet wat zeggen. Ik ben werkelijk sprakeloos.

hoeft ook niet, krijg zelf een happy gevoel als ik het zo mag zeggen bij het resultaat van deze actie en dat is het geld al waard (cliché I know)

toch mooi dat zoiets op DBB kan :)

Paar euro via paypal gedoneerd. Sterkte!

Aangezien de 1.000 euro inmiddels wel bereikt is (daarbij de donaties direct aan Kris gedaan mee geschat) lijkt het me een goed idee om na vrijdag de actie te sluiten. Er gaan ook nog enkele dagen overheen voordat het door mij ontvangen geld bij Kris op zijn rekening staat en Kris zal nog wat tijd nodig om alles in te plannen.

De DBB-leden hebben in ieder geval laten zien dat het ze niet ontbreekt aan empathie en met bijna 100 donateurs is er mede gelet op het aantal actieve leden een vrij hoog aantal donateurs gevonden.

Iedereen nogmaals bedankt voor het doneren. Er kan overigens nog steeds gedoneerd worden, zaterdagochtend zal ik dan de eindbalans opmaken.

Ik heb via PayPal gedoneerd, maar mijn naam staat nog niet in de lijst. Kan dit aan mijn bank liggen dat het zo lang duurt? Dit is mijn eerste PayPal "betaling", dus ik weet niet of het normaal ook zo lang duurt.

Terug
Naar boven