Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Jup

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup

nee ik ga ook heeeeeeeeeeeeel eventjes mengen in dat topic

Vertel, want ik ben wel benieuwd wat ik dan zo verkeerd inzieEn behoorlijk onwetend welke verplichtingen er zijn t.a.v. een stichting...

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-off-topic/48910-effe-aandacht-a-u-b-11.html
waarom heb ik het nou weer gedaan daar hahaha
---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 21:19 ----------
niet iedereen hoeft jou te begrijpen he spade... ik begrijp je wel maar niet iedereen is dat verplicht om te doen.

Vertel, want ik ben wel benieuwd wat ik dan zo verkeerd inzie![]()

hey stfu met deze topic te vervuilen met jullie onzin. Ga lekker in die k*t topic op bodynet lopen k*tten.
Vertel, want ik ben wel benieuwd wat ik dan zo verkeerd inzie![]()
Ja maar je "maat" denkt nog steeds dat ik een onrespectvolle sadistische vrouwenzot ben, ik bedoel, wat een domme jongen zeg. School jij hem desnoods wat bij in begrip.
En als hij alsnog niet akkoord gaat, kan hij dat op andere manieren ook. Serieus, dit is een maat die je beter niet uitnodigt op je trouwerij. Wat een kansloos figuur![]()

Als je het kan opvragen, zegt het toch alsnog niets? Je weet waar het onder wordt ingeboekt, en daar blijft het bij.Nou, jij beweert dat je niet weet wat er met het gedoneerde geld bij een stichting gebeurd. Iedereen heeft inzicht waar het geld voor bedoeld is in een stiching, kun je zo opvragen bij de KvK. En de directeur van een stichting is ook geen bestuurder van een stichting, maar heeft een overeenkomst met de stichting enzovoort.

Jammer, leek mij nog wel leuk om te doen 
Als je het kan opvragen, zegt het toch alsnog niets? Je weet waar het onder wordt ingeboekt, en daar blijft het bij.
Ik werk voor een 'goed doel' die gelieerd is aan een grote stichting, en in het bezit van een CBF keurmerk. En ik kan je verzekeren dat het geld maar zeer zelden zo besteed wordt, als dat je zou denken wanneer je het geld doneert. En dat er heel wat manieren zijn om alles er mooier uit te laten zien.
En natuurlijk zijn er regeltjes voor een directeur en bestuur. Zo is het ook niet toegestaan dat bestuur en werknemers uit dezelfde personen bestaan enzo. Maar dat zegt toch alsnog niet alles?
En... de post waar jij op doelt, was meer om de discussie een andere kant op te blazen. Het ging over kaalheid, en putten graven....![]()
.Ik zou er graag nog even over doorgaan, maar ik vrees dat ik dit topic dan verkracht. Heb dat vanavond al genoeg gedaan hahahaZolang het maar de stichting het maar besteedt aan hun doel, hoe ze dit doen wordt aan hun overgelaten. Zakelijke besprekingen, vooral in heerlijke restaurants, horen er dan ook gewoon bij
En het CBF-keurmerk staat leuk op papier maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Leer mensen hoe ze zelf in hun onderhoud kunnen voorzien i.p.v. er voedsel naar te versturen om effe op PIG in te gaan.
True. Om nog maar te zwijgen over goede doelen die genetisch gemanipuleerd voedsel geven, wat ten koste gaat van de fragiele economie van een arm land.
Ik kan ook een stichting gaan oprichting die dan het CBF gaat keuren, leuk tijdverdrijfHahahahaha is ook zo, goed punt