Yves4
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een rivaliteit met beaudien, patricia?
---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 22:45 ----------
Nou eh, heb scarface (die blu ray edition met sigarenkistje, moneyclip, vijf kaarten en paspoort en symbolische scarface dollar)
The big lebowski, booklet edition
The shining
En x-men first class
Rivaliteit niet. Meer moeite met bepaalde schijnheiligheid, lafheid en hypocriet gedrag. Dingen gebeuren, zij geweest, dus detail lijkt me niet echt netjes. Al is het wel jammer dat ze het zelf steeds weer oprakeltHeb je een rivaliteit met beaudien, patricia?
---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 22:45 ----------
Nou eh, heb scarface (die blu ray edition met sigarenkistje, moneyclip, vijf kaarten en paspoort en symbolische scarface dollar)
The big lebowski, booklet edition
The shining
En x-men first class

Rivaliteit niet. Meer moeite met bepaalde schijnheiligheid, lafheid en hypocriet gedrag. Dingen gebeuren, zij geweest, dus detail lijkt me niet echt netjes. Al is het wel jammer dat ze het zelf steeds weer oprakelt
Hahahaha lekker man, blu ray!
Kom ik aan met filmpjes via de laptop kijken, via solarmovie![]()
. Spade je zou Tron eens op Blu Ray moeten kijken
.Rivaliteit niet. Meer moeite met bepaalde schijnheiligheid, lafheid en hypocriet gedrag. Dingen gebeuren, zij geweest, dus detail lijkt me niet echt netjes. Al is het wel jammer dat ze het zelf steeds weer oprakelt
Hahahaha lekker man, blu ray!
Kom ik aan met filmpjes via de laptop kijken, via solarmovie![]()

mag ik niet mee spade
---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 22:59 ----------
de mechanic schijnt ook goed te zijn
Verschil moet er zijn. Spade je zou Tron eens op Blu Ray moeten kijken
.
Ja natuurlijk valt het allemaal wel mee. Het is ook maar internet, dan valt het altijd wel weer meeOw nouja, wat er ook gebeurd is het zal wel meevallen hoop ik?
Mja, blu ray op de flat is altijd aangenamer dan via de laptop, tenzij je in je bed zit of op de trein. Maar heb beide gecombineerd en kan nu vanuit bed kijken want de flat staat drie meter van m'n bed is een redelijk beest van een tv
solarmovie?? ow, das vast zo'n programma zeker.

Ja natuurlijk valt het allemaal wel mee. Het is ook maar internet, dan valt het altijd wel weer mee
Hahahaha redelijk beest van tv? Wat moet ik daar wel niet bij voorstellen?
Solarmovie is een site om te streamen![]()
mja, ik zou een leugenaar zijn als ik zeg dat ik dat vroeger ook niet deed. Wel lastig soms aangezien de hele meuk bleef hangen en ik na een uurtje wel vloekte voor tien

klas net dat bodynet topic door, die martinoppert deed me denken aan zo'n tekenfilmfiguur die altijd alle spreekwoorden/zegswijzen door elkaar haalde, kan er alleen niet opkomen wie dat was.
Mja, it was fun while it lasted. Maar wel een goeie move van de mods. Ik vroeg me al af wanneer iemand er iets van ging zeggen, plus discussie met sommigen daar is echt totaal zinloos![]()

Denk dat je het wel verdiende om even je zegje te doen.
En stiekem vond ik het ook wel een beetje vermakelijk.![]()