XXL Nutrition

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

jah die was voor jou bedoeld spade

Heb je een rivaliteit met beaudien, patricia?

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 22:45 ----------

jah die was voor jou bedoeld spade

Nou eh, heb scarface (die blu ray edition met sigarenkistje, moneyclip, vijf kaarten en paspoort en symbolische scarface dollar)

The big lebowski, booklet edition

The shining

En x-men first class

scarface altijd chill :D

Nou eh, heb scarface (die blu ray edition met sigarenkistje, moneyclip, vijf kaarten en paspoort en symbolische scarface dollar)

The shining

En x-men first class

Me jelly...

<3 scarface 4evah!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Is mijn gift al binnen, Eric?

Wie is robbie?

The shining

En x-men first class
Rivaliteit niet. Meer moeite met bepaalde schijnheiligheid, lafheid en hypocriet gedrag. Dingen gebeuren, zij geweest, dus detail lijkt me niet echt netjes. Al is het wel jammer dat ze het zelf steeds weer oprakelt :D

Hahahaha lekker man, blu ray!
Kom ik aan met filmpjes via de laptop kijken, via solarmovie :laugh:

Rivaliteit niet. Meer moeite met bepaalde schijnheiligheid, lafheid en hypocriet gedrag. Dingen gebeuren, zij geweest, dus detail lijkt me niet echt netjes. Al is het wel jammer dat ze het zelf steeds weer oprakelt :D

Verschil moet er zijn :p . Spade je zou Tron eens op Blu Ray moeten kijken ;) .

mag ik niet mee spade :P

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 22:59 ----------

de mechanic schijnt ook goed te zijn

Ow nouja, wat er ook gebeurd is het zal wel meevallen hoop ik?

Mja, blu ray op de flat is altijd aangenamer dan via de laptop, tenzij je in je bed zit of op de trein. Maar heb beide gecombineerd en kan nu vanuit bed kijken want de flat staat drie meter van m'n bed is een redelijk beest van een tv :)

solarmovie?? ow, das vast zo'n programma zeker

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 23:01 ----------

mag ik niet mee spade :P

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 22:59 ----------

de mechanic schijnt ook goed te zijn

Vond de originele mechanic wel ietsje beter...

Verschil moet er zijn :p . Spade je zou Tron eens op Blu Ray moeten kijken ;) .

Idd, maar euh, Tron heb ik al sinds twee weken geleden binnen op blu ray en idd, wat een film om op je screen te zien zeg...

klas net dat bodynet topic door, die martinoppert deed me denken aan zo'n tekenfilmfiguur die altijd alle spreekwoorden/zegswijzen door elkaar haalde, kan er alleen niet opkomen wie dat was.

Ow nouja, wat er ook gebeurd is het zal wel meevallen hoop ik?

Mja, blu ray op de flat is altijd aangenamer dan via de laptop, tenzij je in je bed zit of op de trein. Maar heb beide gecombineerd en kan nu vanuit bed kijken want de flat staat drie meter van m'n bed is een redelijk beest van een tv :)

solarmovie?? ow, das vast zo'n programma zeker.
Ja natuurlijk valt het allemaal wel mee. Het is ook maar internet, dan valt het altijd wel weer mee :)

Hahahaha redelijk beest van tv? Wat moet ik daar wel niet bij voorstellen?

Solarmovie is een site om te streamen :)

.... kunnen we gewoon on-topic blijven en voor de klagers een of ander klaagtopic over dat poepboard maken? Zonet even 7 pagina's vervuiling door moeten skippen omdat keyboard warriors er teveel over moeten zeveren.

Ja natuurlijk valt het allemaal wel mee. Het is ook maar internet, dan valt het altijd wel weer mee :)

Hahahaha redelijk beest van tv? Wat moet ik daar wel niet bij voorstellen?

Solarmovie is een site om te streamen :)

Aha, steamsgewijs dus :rolleyes: mja, ik zou een leugenaar zijn als ik zeg dat ik dat vroeger ook niet deed. Wel lastig soms aangezien de hele meuk bleef hangen en ik na een uurtje wel vloekte voor tien:o

Bwah, laat ons zeggen dat het m'n avonden best gezellig maakt en redelijk acceptabele grootte heeft voor de prijs die ik betaald heb :D

vermakelijk forum dat bn :popcorn2:
misschien heeft gip een beetje last van roidrage :p

weet ik ook gelijk weer waarom ik op dbb zit en niet op BR of BN

Mja, it was fun while it lasted. Maar wel een goeie move van de mods. Ik vroeg me al af wanneer iemand er iets van ging zeggen, plus discussie met sommigen daar is echt totaal zinloos :D

Denk dat je het wel verdiende om even je zegje te doen.
En stiekem vond ik het ook wel een beetje vermakelijk. ;)

Terug
Naar boven