MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Angelus
Vermeirio
BBosman
Corleone
Critmonster
Matijaz

Staan nog open, mogelijk over het hoofd gezien in het geval van Critmonster en BBosman. De overigen hebben de PM gehad om te storten op de rekening van Kris zelf.

corleone wacht op zijn uitkering

oke update die lijst maar, 5euro is onderweg.

Geen dank, als je er maar plezier aan hebt.

Heb je nou gedoneerd omdat je je schuldig voelde? Of omdat je echt begaan bent met Spades verhaal? Komt een beetje bot over namelijk zoals je het neerzet.

Nee ik had beloofd meteen aan het begin om te doneren, maar verder niks van gekomen. Volgde hem al een maand of 4, dus heb er wel vertrouwen in dat hij een top dag/weekend gaat beleven.

Rijstwafel heeft al vele malen zijn steun laten blijken en volgt me inderdaad al een tijdje denk il

Nieuwe mensen hebben gestort

Corleoné
Vermeiro

Dankjewel mensen

Net even gedoneerd via PayPal, misschien niet veel maar elk beetje helpt en wou toch een bijdrage leveren.

wil ook wel een donatie doen ! waar kan ik de gegevens vinden? EricR?

• Topic Starter Topic Starter
€ 576 op mijn rekening nu, totaal is dus al ruim boven de € 1.200.

Over een paar dagen fix ik mijn bijdrage via paypal,net overgeschreven naar hun.

• Topic Starter Topic Starter
Heb net € 576 overgeboekt, mochten er nog donaties binnen komen dan zal ik deze natuurlijk ook nog overboeken.

Donaties via mijn rekening zet ik na het overboeken van die nagekomen donaties echter stop. Er kan natuurlijk nog wel via de rekening van Kris of Paypal geboekt worden.

Heb alle door mij ontvangen donaties geadministreerd maar nu de donaties binnendruppelen wordt het lastiger om de donaties tussen mijn andere bankboekingen te ontwarren.

Bedankt voor het doneren via mijn rekening, Kris zal binnen enkele dagen kunnen beschikken over dat bedrag.

Net ook een donatie gemaakt via Paypal.

Ik lees het logje van Kris niet heel vaak, maar wel met enige regelmaat.
Laatst heb ik het nog helemaal doorgelezen.

Net ook het topic op Bodynet even doorgelezen.
Jammer dat mensen altijd zo (ver)oordelen. Ze hebben een mening over jou, over prostituees, over goede doelen en over de mensen die geld aan jou doneren. Bovendien denken ze dat ze precies weten hoe alles zit. Als ik in jouw situatie zat, zou ik daar niet eens meer op reageren.
Het (ver)oordelende karakter van de meeste mensen kan je toch niet veranderen. Blijf gewoon doen wat goed voelt voor jou en behandel jezelf en anderen met respect en positiviteit. Op die manier haal je denk ik het meeste uit je ervaringen en uit het leven.
Laat het (ver)oordelen maar aan andere mensen over.

Ik vind het echt heel bijzonder hoe je met alles omgaat Kris.
Het is ook zeer leerzaam voor iedereen denk ik. Jouw verhaal plaatst alle triviale zaken in het leven weer in perspectief en laat zien dat het vooral gaat om genieten, doen wat goed voelt voor jezelf en de mensen waar je om geeft.

Blijf vechten en blijf genieten. Wie weet komt het op wonderlijke wijze nog allemaal goed en zo niet, dan haal je er op dit moment in ieder geval alles uit wat erin zit.

Ik wens je een topdag toe met het lekkerste eten en de mooiste vrouwen ;-).

Bedankt voor het delen van je inspirerende verhaal!

Laatst bewerkt:
Net ook een donatie gemaakt via Paypal.

Ik lees het logje van Kris niet heel vaak, maar wel met enige regelmaat.
Laatst heb ik het nog helemaal doorgelezen.

Net ook het topic op Bodynet even doorgelezen.
Jammer dat mensen altijd zo (ver)oordelen. Ze hebben een mening over jou, over prostituees, over goede doelen en over de mensen die geld aan jou doneren. Bovendien denken ze dat ze precies weten hoe alles zit. Als ik in jouw situatie zat, zou ik daar niet eens meer op reageren.
Het (ver)oordelende karakter van de meeste mensen kan je toch niet veranderen. Blijf gewoon doen wat goed voelt voor jou en behandel jezelf en anderen met respect en positiviteit. Op die manier haal je denk ik het meeste uit je ervaringen en uit het leven.
Laat het (ver)oordelen maar aan andere mensen over.

Ik vind het echt heel bijzonder hoe je met alles omgaat Kris.
Het is ook zeer leerzaam voor iedereen denk ik. Jouw verhaal plaatst alle triviale zaken in het leven weer in perspectief en laat zien dat het vooral gaat om genieten, doen wat goed voelt voor jezelf en de mensen waar je om geeft.

Blijf vechten en blijf genieten. Wie weet komt het op wonderlijke wijze nog allemaal goed en zo niet, dan haal je er op dit moment in ieder geval alles uit wat erin zit.

Ik wens je een topdag toe met het lekkerste eten en de mooiste vrouwen ;-).

Bedankt voor het delen van je inspirerende verhaal!

Bedankt voor het lezen en volgen van mijn verhaal. Mja, dat forum was echt gewoon zielig. Er zaten verstandige mensen die het bij nader inzien begrepen maar die ene daar Pain is gain heeft zichzelf echt wel mooi onsterfelijk belachelijk gemaakt en me goed vermaakt die zondagavond.

Ik blijf gaan voor de stretch en zal blijven updaten. EN natuurlijk doen wat ik graag doe.

Zal me niet mankeren.

Overigens denk ik ook dat de reis zich misschien richting Oostenrijk zal bevinden

Laatst bewerkt:
Kan je nog skiien/ snowboarden?
Anders is er denk ik niet veel te doen in Oostenrijk in de winter :)

London is ook wel nog een feestje denk ik

Oh maar ik zoek een reis waar ik lekker alleen helemaal tot rust kom. Alles eens achterlaten en mensen zeiden me "aanschouw nog eens een zicht dat je mooi vind buiten vrouwen"...en ik dacht eens van "hm, wat vind ik nou mooi" en ik dacht aan m'n vakanties in Oostenrijk. Dat was prachtig

Terug
Naar boven