Fitness Seller

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

''Want als ik alles moet gaan doen van m'n uitkeringkje dan mag ik er maanden op wachten, aangezien ons land liever meer geld in steeds toestromende buitenlanders steekt dan iets anders.''

Deze quote van jou zint me niet Spade, dacht dat je wel wat empatischer was geworden na deze actie hier op DBB.
Ook zou ik je willen vragen geen geld te besteden aan oost-Europese h**ren, die meisjes hebben meestal een zwaar verleden achter de rug waar je liever geen geld in steekt en hou je er de hele Albanese pooiermaffia mee in stand..

Deze quote van jou zint me niet Spade, dacht dat je wel wat empatischer was geworden na deze actie hier op DBB.
Ook zou ik je willen vragen geen geld te besteden aan oost-Europese h**ren, die meisjes hebben meestal een zwaar verleden achter de rug waar je liever geen geld in steekt en hou je er de hele Albanese pooiermaffia mee in stand..

Mja, daarmee stoot ik wel altijd tegen iemands kar. Punt is, dat ik daarmee, spijtig genoeg gelijk heb. En ik vind dat niet verkeerd, maar eigen bevolking word zwaar achtergestoken door steeds nieuwere immigraties. Ik ben niet racistisch aangelegd maar genoeg is genoeg, laat ons eerst onze eigen problematiek behandelen en daarna weer openstaan voor immigratie...

Serieus, ik ben empatisch genoeg maar je moet godver realistisch blijven ook. En vanaf de moment dat de inheemse man er nog maar een woord over rept is het al kwaad bloed bij anderen.

Neen en nog is nee, zo bedoel ik het niet. Het is een probleem, hoe je het nu draait of keert...en ik wil het niet stoppen maar even pauzeren want het word gewoon "TOO ****ING MUCH"

Trouwens geef ik mijn geld altijd aan een privéhuis, daar zit geen maffia in.

Trouwens steun ik foster parents kindje en nog een andere vereniging die zit inzet voor mensen van een ander ras, dus ik doe goed genoeg vind ik van mezelf

Spade je zou zondag nog de eindbalans van jou kant opmaken. Ben je daar nog aan toe gekomen of door alle hectiek effen niet gebeurt?

• Topic Starter Topic Starter
Lijst weer bijgewerkt.

Wat heb ik toch medelijden met een paar gasten van bodynet. Iedereen, en daarbij bedoel ik ook echt iedereen, zal op een gegeven moment iets soortgelijks meemaken als spade nu doet. Ik hoop dan voor die haters dat ze op dat moment wel beseffen, hoe kwetsbaar ze eigenlijk zijn, want zo ver ik uit hun verhaal kon aannemen, hadden hun een perfecte leven, en gedroegen zei zich onsterfelijk.

Wat heb ik toch medelijden met een paar gasten van bodynet. Iedereen, en daarbij bedoel ik ook echt iedereen, zal op een gegeven moment iets soortgelijks meemaken als spade nu doet. Ik hoop dan voor die haters dat ze op dat moment wel beseffen, hoe kwetsbaar ze eigenlijk zijn, want zo ver ik uit hun verhaal kon aannemen, hadden hun een perfecte leven, en gedroegen zei zich onsterfelijk.

:orly:

Laat die buurvrouw van jouw dit maar niet horen.

Hangt er vanaf hoe je die quote leest. Je kan er egoïsme in zien of je kan het eens zijn dat het in België totaal uit de hand gelopen is (met dank aan bepaalde politici met hidden agenda). Als een gezinshoofd grote schulden heeft gaat hij of zij ook geen kinderen kopen.

Hangt er vanaf hoe je die quote leest. Je kan er egoïsme in zien of je kan het eens zijn dat het in België totaal uit de hand gelopen is (met dank aan bepaalde politici met hidden agenda). Als een gezinshoofd grote schulden heeft gaat hij of zij ook geen kinderen kopen.

Het is dus jouw tweede stelling waar ik op doelde. Maar ik vond echt geen andere manier op dat moment om dat naar voor te brengen

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 13:41 ----------

Spade je zou zondag nog de eindbalans van jou kant opmaken. Ben je daar nog aan toe gekomen of door alle hectiek effen niet gebeurt?

ja heb de uitrekseltjes hier op m'n bureau, ga eens kijken zie

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 13:45 ----------

Heb ontvangen van:

Michiel4
SquatIt
Bertone
Kane
Iemand wiens username ik niet zie maar er staat: voor vorst, vrijheid en voor recht brah
Mistral8
Powerjunkie

Bij deze nogmaals bedankt jongens

• Topic Starter Topic Starter
Angelus
Vermeirio
BBosman
Corleone
Critmonster
Matijaz

Staan nog open, mogelijk over het hoofd gezien in het geval van Critmonster en BBosman. De overigen hebben de PM gehad om te storten op de rekening van Kris zelf.

lol, bedankt Kraft. Ik heb mijn mondelijke steun al openhartig aan Spade gegeven en zal hem blijven volgen, waarbij hopelijk een boek bij uitkomt.

Oke zal Hoody nog een keer vragen om voor mij 5 euro over te maken dan. Als het meezit kan er vanmiddag al 2euro af, maar dan moet ik eventjes m'n paypal wachtwoord achterhalen.

Oke zal Hoody nog een keer vragen om voor mij 5 euro over te maken dan. Als het meezit kan er vanmiddag al 2euro af, maar dan moet ik eventjes m'n paypal wachtwoord achterhalen.

Gewoon via bank doen deed ik ook, ik ga niet voor jou doneren sukkel.

Terug
Naar boven