Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh maar ik zoek een reis waar ik lekker alleen helemaal tot rust kom. Alles eens achterlaten en mensen zeiden me "aanschouw nog eens een zicht dat je mooi vind buiten vrouwen"...en ik dacht eens van "hm, wat vind ik nou mooi" en ik dacht aan m'n vakanties in Oostenrijk. Dat was prachtig
Heb net € 576 overgeboekt, mochten er nog donaties binnen komen dan zal ik deze natuurlijk ook nog overboeken.
Donaties via mijn rekening zet ik na het overboeken van die nagekomen donaties echter stop. Er kan natuurlijk nog wel via de rekening van Kris of Paypal geboekt worden.
Heb alle door mij ontvangen donaties geadministreerd maar nu de donaties binnendruppelen wordt het lastiger om de donaties tussen mijn andere bankboekingen te ontwarren.
Bedankt voor het doneren via mijn rekening, Kris zal binnen enkele dagen kunnen beschikken over dat bedrag.
Spade inderdaad, Oostenrijk en de bergen in het algemeen zijn fking sweet.
BTW hebben we enig idee van het TOTAAL?
Moet Kris zelf uitmaken of hij dat wilt.Geweldige totaal opbrengst!! Nu de media opzoeken en het forum wat promotenTake that Bodynet en Bodyresource!!

Aaa misschien vind Kris het niet erg als een ander dat doet ?

Aaa misschien vind Kris het niet erg als een ander dat doet ?
of wel, dan respecteer ik dat te zeerste mijn goeden vriend !!
Aan de anderen kant, we hebben al het een en ander bereikt![]()
Kan me best voorstellen dat omdat Kris heel open is over bepaalde zaken op dit forum zoals zijn bezoeken aan h**ren enz. Dat hij dit een beetje gescheiden wil houden van prive. Omdat je anders straks krijgt dat als je zijn naam op google intikt je gelijk zijn dbb account ziet en dan ligt die wereld opeens bloot. (ik ken verder kris niet in het echt dus het is maar een theorie van een buitenstaander)
Eigenlijk heb ik dat inderdaad al laten uitschijnen ja
Mja, ik zou dolgraag hebben dat het forum nog meer gekend wordt en groter maar het feit is dat ik vind dat ik al genoeg heisa heb gemaakt rondom m'n situatie en idd, een beetje wat pokerladon zegt. Ik heb hier al erg veel gedeeld en sommige zaken hoeven nou niet echt wereldwijd gekend te zijn, ook al heb ik dat wel al een beetje kunnen zien aankomen aangezien ik dit op internet heb gezet
Is voor de helft wel juist.
Overigens wil ik benadrukken dat ik de mensen van dit forum, zowel organisatie als leden, niet genoeg kan bedanken wat ze voor mij al gedaan hebben. Zowel de kleine dingen als grote dingen.
Dus werkelijk nogmaals, vanuit de bodem van dit hart.
BEDANKT, DUTCHBODYBUILDING