XXL Nutrition

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Idd. Die vleselijke pleziertjes pik je dan nog mee op een citytrip naar een wat bruisender oord, laten we zeggen! :D Tenzij je wat dat betreft ook aan je trekken komt in Oostenrijk...

Oh maar ik zoek een reis waar ik lekker alleen helemaal tot rust kom. Alles eens achterlaten en mensen zeiden me "aanschouw nog eens een zicht dat je mooi vind buiten vrouwen"...en ik dacht eens van "hm, wat vind ik nou mooi" en ik dacht aan m'n vakanties in Oostenrijk. Dat was prachtig

[Link niet meer beschikbaar]

Heb net € 576 overgeboekt, mochten er nog donaties binnen komen dan zal ik deze natuurlijk ook nog overboeken.

Donaties via mijn rekening zet ik na het overboeken van die nagekomen donaties echter stop. Er kan natuurlijk nog wel via de rekening van Kris of Paypal geboekt worden.

Heb alle door mij ontvangen donaties geadministreerd maar nu de donaties binnendruppelen wordt het lastiger om de donaties tussen mijn andere bankboekingen te ontwarren.

Bedankt voor het doneren via mijn rekening, Kris zal binnen enkele dagen kunnen beschikken over dat bedrag.

Jij bedankt voor al het regelen kerel, begrijp dat 't best een rompslomp kan zijn geweest om alles bij te houden enz.

Spade inderdaad, Oostenrijk en de bergen in het algemeen zijn fking sweet.

BTW hebben we enig idee van het TOTAAL?

Heb de Storting van EricR van 576,00 euro ontvangen.

IEDEREEN NOGMAALS VAN HARTE BEDANKT EN IK ZAL EENS KIJKEN WAT WE KUNNEN GAAN DOEN

• Topic Starter Topic Starter
Spade inderdaad, Oostenrijk en de bergen in het algemeen zijn fking sweet.

BTW hebben we enig idee van het TOTAAL?

Paypal en de boekingen op mijn rekening zijn bij elkaar ongeveer 1200 euro. Kris heeft dan nog een bepaald bedrag op zijn rekening ontvangen.

Totaalopbrengst lijkt me zeer netjes in ieder geval voor een actie die nu 1 1/2 week loopt.

Laatst bewerkt:
Well done DBB!

Geweldige totaal opbrengst!! Nu de media opzoeken en het forum wat promoten :P Take that Bodynet en Bodyresource!!

ja bodynet is een goed idee :twitch:

Goed actie idd, ijzerbroeders altijd steunen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geweldig dat dit mogenlijk is! ik wens je een mooie dag (dagen) toe!

Ik zeg **** de media.

Hij had al aangegeven dat hij dat niet nodig vond.

Kan me best voorstellen dat omdat Kris heel open is over bepaalde zaken op dit forum zoals zijn bezoeken aan h**ren enz. Dat hij dit een beetje gescheiden wil houden van prive. Omdat je anders straks krijgt dat als je zijn naam op google intikt je gelijk zijn dbb account ziet en dan ligt die wereld opeens bloot. (ik ken verder kris niet in het echt dus het is maar een theorie van een buitenstaander)

Hij had al aangegeven dat hij dat niet nodig vond.

Eigenlijk heb ik dat inderdaad al laten uitschijnen ja :)

Aaa misschien vind Kris het niet erg als een ander dat doet ?
of wel, dan respecteer ik dat te zeerste mijn goeden vriend !!

Aan de anderen kant, we hebben al het een en ander bereikt :D

Mja, ik zou dolgraag hebben dat het forum nog meer gekend wordt en groter maar het feit is dat ik vind dat ik al genoeg heisa heb gemaakt rondom m'n situatie en idd, een beetje wat pokerladon zegt. Ik heb hier al erg veel gedeeld en sommige zaken hoeven nou niet echt wereldwijd gekend te zijn, ook al heb ik dat wel al een beetje kunnen zien aankomen aangezien ik dit op internet heb gezet

Kan me best voorstellen dat omdat Kris heel open is over bepaalde zaken op dit forum zoals zijn bezoeken aan h**ren enz. Dat hij dit een beetje gescheiden wil houden van prive. Omdat je anders straks krijgt dat als je zijn naam op google intikt je gelijk zijn dbb account ziet en dan ligt die wereld opeens bloot. (ik ken verder kris niet in het echt dus het is maar een theorie van een buitenstaander)

Is voor de helft wel juist.

Overigens wil ik benadrukken dat ik de mensen van dit forum, zowel organisatie als leden, niet genoeg kan bedanken wat ze voor mij al gedaan hebben. Zowel de kleine dingen als grote dingen.

Dus werkelijk nogmaals, vanuit de bodem van dit hart.

BEDANKT, DUTCHBODYBUILDING

Eigenlijk heb ik dat inderdaad al laten uitschijnen ja :)

Mja, ik zou dolgraag hebben dat het forum nog meer gekend wordt en groter maar het feit is dat ik vind dat ik al genoeg heisa heb gemaakt rondom m'n situatie en idd, een beetje wat pokerladon zegt. Ik heb hier al erg veel gedeeld en sommige zaken hoeven nou niet echt wereldwijd gekend te zijn, ook al heb ik dat wel al een beetje kunnen zien aankomen aangezien ik dit op internet heb gezet

Is voor de helft wel juist.

Overigens wil ik benadrukken dat ik de mensen van dit forum, zowel organisatie als leden, niet genoeg kan bedanken wat ze voor mij al gedaan hebben. Zowel de kleine dingen als grote dingen.

Dus werkelijk nogmaals, vanuit de bodem van dit hart.

BEDANKT, DUTCHBODYBUILDING

Mag je nog altijd geld storten , anders schrijf ik nu een bedrag over ?

Terug
Naar boven