- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag je nog altijd geld storten , anders schrijf ik nu een bedrag over ?
gebaseerd op de gegevens in dit topic kom ik uit op een GEMIDDELDE DONATIE van bijna 20 euro
ervan uitgaand dat er 1400 is gedoneerd door 70 mensen
64 mensen hebben via PayPal gedoneerd: 615 euro. Da's iets minder dan 10 euro per persoon. 576,00 euro werd gedoneerd via EricR's rekening, en nog een aantal donaties waaronder de mijne gingen rechtstreeks naar Kris. Ik weet niet juist hoeveel donaties naar die rekeningen gingen, maar ik vermoed dat je uiteindelijk veeleer op zo'n 10 euro uitkomt.
ik heb de lijst van ericr gepakt om alle donateurs te nemen en het totaal genoemde bedrag dat via eric is gegaan +200 (schatting) wat direct op kris zijn rekening in gestort...
, een goede schatting v/d gemiddelde donatie 
Die lijst is denk ik niet volledig. Bij de PayPal donatie-pagina staat een lijst die wel alle PayPal donateurs bevat. Ervan uitgaand dat dit een goede steekproef is voor de rest van de donerende populatie, is 10 euro, statistisch gezien dus, een goede schatting v/d gemiddelde donatie
![]()
64 mensen hebben via PayPal gedoneerd: 615 euro. Da's iets minder dan 10 euro per persoon. 576,00 euro werd gedoneerd via EricR's rekening, en nog een aantal donaties waaronder de mijne gingen rechtstreeks naar Kris. Ik weet niet juist hoeveel donaties naar die rekeningen gingen, maar ik vermoed dat je uiteindelijk veeleer op zo'n 10 euro uitkomt.
€ 576 op mijn rekening nu, totaal is dus al ruim boven de € 1.200.

Ik wacht eerst tot het totaal geld binnen is, kwestie van te zien wat het reeële budget is en dan maak ik concrete plannen. Heb momenteel enkele ideeën.

je weet toch al van eric dat het totaal nu 1200 is, kan je toch al gaan kijken wat je daar mee kan doen![]()
Ik ben momenteel aant zoeken voor eventueel een goeie locatie misschien in Oostenrijk maar kan ook zijn dat ik bijvoorbeeld eens een vliegreis wil doen...Heb nog nooit op een echt groot passenger vliegtuig gezeten..enkel in de kleine sportvliegers met van die manouvres...wel kicken maar zo eens op een echte airplane zitten boeite me ook wel...hopelijk crashed ie dan wel niet maar kom in mijn geval maakt dat toch niet uit.
"De manier hoe jij er mee omgaat.. Geweldig!Weet ik welIk ben momenteel aant zoeken voor eventueel een goeie locatie misschien in Oostenrijk maar kan ook zijn dat ik bijvoorbeeld eens een vliegreis wil doen...Heb nog nooit op een echt groot passenger vliegtuig gezeten..enkel in de kleine sportvliegers met van die manouvres...wel kicken maar zo eens op een echte airplane zitten boeite me ook wel...hopelijk crashed ie dan wel niet maar kom in mijn geval maakt dat toch niet uit.
Ik denk trouwens dat ik dan de enige troll ben op dat vliegtuig
Persoon:"Meneer wtf, we stortten neer, waarom lacht u?"
Ik: "Nouja, ik ben toch al dood,
Persoon:"Fuuuuuu"
Weet ik welIk ben momenteel aant zoeken voor eventueel een goeie locatie misschien in Oostenrijk maar kan ook zijn dat ik bijvoorbeeld eens een vliegreis wil doen...Heb nog nooit op een echt groot passenger vliegtuig gezeten..enkel in de kleine sportvliegers met van die manouvres...wel kicken maar zo eens op een echte airplane zitten boeite me ook wel...hopelijk crashed ie dan wel niet maar kom in mijn geval maakt dat toch niet uit.
Ik denk trouwens dat ik dan de enige troll ben op dat vliegtuig
Persoon:"Meneer wtf, we stortten neer, waarom lacht u?"
Ik: "Nouja, ik ben toch al dood,
Persoon:"Fuuuuuu"