Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
je bent raar

meeste mensen willen voor hun dood nog ff gaan valschermspringen, jij wil gewoon in een vliegtuig zitten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd. Om nog maar te zwijgen over die droge lucht, huilende baby's, stinkende mede passagiers en ander gezeik.geloof me, er is niets aan, en al zeker niet als je een vlucht van 10+ uur hebt. Ongemakkelijke k*tzetels, k*tvoer, k*twc's,...
kleine sportvliegers zijn veel leuker![]()

@ErikR: ik heb via Paypal gedoneerd maar zag geen mogelijkheid om mn forumnaam mee te geven. Is dat een issue? Ik ging er van uit van niet.
Spade, ik post niet veel in je logs maar ik lees ze regelmatig. Ik leef met je mee, vind het k*t dat je dit is overkomen en sta volledig achter het idee dat je een keer zo'n knalavond pakt. Zojuist heb ik dan ook daad bij woord gevoegd. Neem een neut van mij die avond, and say my name as you pump 'dat bish
@ErikR: ik heb via Paypal gedoneerd maar zag geen mogelijkheid om mn forumnaam mee te geven. Is dat een issue? Ik ging er van uit van niet.
Ons doel voor deze collecte: 500 EUR, Ontvangen: 672 EUR (135%)
Donateurs: Timmeeh, clawfinger, EricR, Big T, Walvis, SkyBlazer, Sebbe, TongPo, Papanilala, KaasKoeKje, Viriya, Heljen, ThomasGroenlo, Aesthetic, train and gain, DinKjuh, Tartarus, ExtremeBB, Gamemaniak, Fable, joranr, StephenHunter, chopperbob, koreem, Become, substance P, istimewa, Scrat, Fodman, jeffrey1987, CXLBV, Mr.Mike, Binnu, chrash, Tabakstiaan, falconetty, LytsePier, jinkazama1, Emperor1991, Rox92, VulcanRaven, Poppin, Jean Leon, Mindfields, Strider, HUARGH, victormor, BlaRock, Martinus, MHD, Sunbeam, Courtisane, clawfinger, jeopardy, deathstar, Getinthecar, A J D L, Daster, Rijstwafel, stimpy209, Musculo, The Rock, yeha, TWiM87, bartman, ldz, Trium.

,

Nouja, tis moeilijk te bepalen, ofwel onvergetelijke lange reis wat ik nog nooit gedaan heb, of poepen in extravaganza...maar het word ongetwijfeld één van de twee. Ik moet alleen zien welke van de twee ik het beste kies...En godweet doe ik het gewoon allebei wel, en hoor je het later zowiezo toch in m'n journal topic...