XXL Nutrition

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

nice, pics?

Thanks man, en uiteraard spendeer ik natuurlijk enkel het geld aan ultiem vermaak...en dat zijn bovengenoemde zaken voor mij toch wel. Maar ik ga de reis natuurlijk ook maken

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 18:05 ----------

Als je het op de vrouw hebt, zal dat moeilijk gaan want die soort dames laten zich niet echt op de lens zetten. Maar ik kan je verzekeren, ze deed met volle overgave haar job en een goed stel borsten had ze wel

• Topic Starter Topic Starter

Voor dit moment wel want ik zou dat land graag nog eens zien...en de bergen uiteraard en de gezellige dorpjes...maar dan moet de coïtusual part hier in het thuisland geregeld worden of effectief een bordeel spotten en daar hotel in de buurt zoeken

Wat ik bedoel is dat Oostenrijk dan losstaand zal zijn van coïtus

Goede keuze, wat frisse berglucht en een fraai uitzicht. Dan heb je niet veel meer nodig.

Wat heb jij nou uiteindelijk nog op je rekening gehad spade? Ik weet van de 1200 van eric en paypal bij elkaar. Maar heb nooit egt een totaal gehoord.

Aight lekker bezig!

Hoop dat jullie niet kwaad zijn maar heb net een zeer klein deeltje gebruikt voor met verve de beste coïtuspartij van m'n leven en voor het concert van Motörhead dat binnen een uurtje begint. Ook gebruik ik er 50 euro van voor een weekendje centerparcs....

Voor de rest ga ik volgende week eens hotelletjes scouten en natuurlijk bordeelscouting

Denk dat hier idd wel vele boos om zullen zijn, woest.

Juist leuk om te zien hoe je vol ideeen zit en levenslust toont

Mooi man, geniet ervan

Van mijn part haal je er 23 pallets schultenbrüa van, if it gives you your kicks. Have fun baas!

• Like
Waarderingen: cwM
Geniet er van kerel! :)

Ach jongens, dit kan vrijwel de beste dag ooit van m'n leven geweest zijn. Eerst in het bordeel stevig van bil geweest, de beste coïtuspartij van m'n leven en dan deze avond naar Motörhead (vipkaarten). Was echt een killershow, lekker luid als usual maar ook blij dat ik ze eindelijk eens echt gezien heb. Heb me rot geamuseerd. De zanger van Channel zero is zelfs met mij en m'n neef mee gaan kijken. Na de show zei die dan doodleuk "wat dacht je van een "meet en greet"...Ik kon niets uitbrengen en werd haast niet lekker...Kzeg "straks ga ik hier nog flatlinen man wtf"...

Maarja, een half uurtje later was het door heel veel geluk toch mogelijk om backstage te gaan en Lemmy, GOD himself de hand te schudden en op de foto mee te gaan...Hij bekeek eerst m'n shirt en zei "what the hell is that man :)"...was niet het traditionele zwart wit logo. Toen m'n neef de foto wou trekken zei hij "hurry up with that ****ing camera man, can't sit like this for ever". IK moest bijna kapot van t lachen. Ook snel een kiekje met hem en m'n neef gemaakt en toen we weggingen zei hij "Next time, get a real shirt:)"

Ik kwam buiten met een nu nog steeds onbeschrijflijk gevoel en dacht "waw, I saw God en this shirt dissed him :)" (wordt trouwens ingekaderd met dat opschrift)

Onbewust voel ik me gewoon goed en niets of niemand kan dat ooit nu van me afpakken.

Heb verder ook nog de setlist en een plectrum gekregen

Ach jongens, dit kan vrijwel de beste dag ooit van m'n leven geweest zijn. Eerst in het bordeel stevig van bil geweest, de beste coïtuspartij van m'n leven en dan deze avond naar Motörhead (vipkaarten). Was echt een killershow, lekker luid als usual maar ook blij dat ik ze eindelijk eens echt gezien heb. Heb me rot geamuseerd. De zanger van Channel zero is zelfs met mij en m'n neef mee gaan kijken. Na de show zei die dan doodleuk "wat dacht je van een "meet en greet"...Ik kon niets uitbrengen en werd haast niet lekker...Kzeg "straks ga ik hier nog flatlinen man wtf"...

Maarja, een half uurtje later was het door heel veel geluk toch mogelijk om backstage te gaan en Lemmy, GOD himself de hand te schudden en op de foto mee te gaan...Hij bekeek eerst m'n shirt en zei "what the hell is that man :)"...was niet het traditionele zwart wit logo. Toen m'n neef de foto wou trekken zei hij "hurry up with that ****ing camera man, can't sit like this for ever". IK moest bijna kapot van t lachen. Ook snel een kiekje met hem en m'n neef gemaakt en toen we weggingen zei hij "Next time, get a real shirt:)"

Ik kwam buiten met een nu nog steeds onbeschrijflijk gevoel en dacht "waw, I saw God en this shirt dissed him :)" (wordt trouwens ingekaderd met dat opschrift)

Onbewust voel ik me gewoon goed en niets of niemand kan dat ooit nu van me afpakken.

Heb verder ook nog de setlist en een plectrum gekregen

Vet man! Er komen sowieso nog vele van die onvergetelijke dagen!
STFU mother nature, **** cancer, you're in for some crazy days.

En inderdaad, ik zou nu ook wel is willen weten hoeveel geld je in TOTAAL hebt bijeen gekregen (+ je rekening van de Belgische mensen dus)

Nice man!

Mooi man, hoop dat je nog veel meer van dit soort dagen mag beleven.

mooi man, leuk te horen dat je een schitterende dag hebt gehad!

Terug
Naar boven