Mistral8
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarvoor verzamel ik nu alle krachten om te gaan...misschiens straks al. Al is het nog steeds enorm moeilijk om daarvan echt te genieten daar ik al jaren verliefd ben op iemand anders. Ik houd van haar in hart en ziel, gedachten en gevoel en toch kruip ik op andere vrouwen. Ik voel me verachtelijk en helemaal niet waardig...Ik hoop dat ik me straks kan concentreren op de taak.
Want desondanks de pijnen groot zijn, en ik enorm veel afzie voor mijn gevoelens voor dat meisje, is de warmte van een vrouw, toch wel het grootste geschenk dat er is. En dankzij jullie is dat ook mogelijk...
Weet dat meisje hier eigenlijk iets van?
Dat je vroeger verliefd was op haar, en nu nog steeds.
Weet ze dat je enorm ziek bent?
Hang on brah
Ik zou toch proberen om je leven wat leuker te maken door dit niet zo heel de tijd voor jezelf te romantiseren. Dat je dit stukje van het leven gemist hebt is vrij pijnlijk.
Maar volgens mij pijnig jij jezelf nogal door een relatie zo voor jezelf te romantiseren.
Het klinkt natuurlijk te makkelijk om te zeggen laat het los maar je weet zelf wel dat het niet meer gaat gebeuren dus ik zou proberen jezelf zo min mogelijk door deze gevoelens over te laten nemen.
Een relatie brengt ook een hoop lasten met zich mee en is niet altijd leuk.
Yes, and we both suffer...We kunnen er beiden niet aan doen hoe we voelen en denken. Maar binnenkort ben ik dood en is dit eindelijk achter de rug voor ons beiden. Maar ik besef en weet dat zij totaal geen schuld treft...Liefde is niet iets wat je kiest, dat overkomt je. En tot mijn grote spijt heb ik lief hoe weinig mannen dat kunnen. Dusja, doomed to failure
Je begrijpt me verkeerd. Ik weet ook dat er geen relatie mogelijk is, maar mijn hart, ziel en gedacht houden van haar en dragen haar voor eeuwig. Ik kan er niet aan doen en vind het erg voor haar. Maar ik romantiseer niet, dat zit gewoon in me...En moest ik wel een relatie gehad hebben, maar dan no offense, velen zouden stikken in de jaloezie van hoe goed, mooi en solide die wel niet zou zijn, ik heb zo'n spijt dat het nu te laat is om dat te bewijzen, en dan nog, zoiets hoef ik niet te bewijzen. Mijn spijt gaat uit naar dat ik nooit de kans heb gekregen van de liefde;
Maar het is hard om een andere persoonlijkheid aan te nemen op dat vlak en andere vrouwen te nken terwijl je zo gehecht bent aan iemand. Vandaar, misschien ben ik wel een verachtelijk zwijn en verdien ik niet beter dan dit...maar langs de andere kant, heb ik geen keuze, krijg ik de kans niet, en nu is dat ook veel te laat om zulke pogingen te ondernemen.
Mensen die me aanspraken en zeiden "jij hebt geen respect voor vrouwen en je bent zielig en je moet ze gewoon aanspreken" moet hun mond houden, want ze snappen dit harde levenspad niet.
Oke dan maar je kent dit meisje wel gewoon erg goed, Dus in zekere zin heb je een relatie met haar misschien niet als liefde maar je kan toch wel gewoon leuke dingen met haar doen of ziet ze dat niet zitten.
Ik ken haar niet...Ik heb haar altijd ontvlucht omdat ik het te pijnlijk vind haar onder ogen te komen. Als ik haar zie, voel ik altijd zo'n zaligheid toch pijn omdat ik weet dat ze nooit gevoelens voor me zal hebben. Ik voel me belachelijk en onwaardig. We hebben beiden al geprobeerd vrienden te zijn maar telkens kan ik het niet aan en moet ik vluchten. Tis te pijnlijk...
Nu heeft ze m'n tekst gelezen over m'n boek en wil ze mij zien als ik dat ook wil, maar ik kan het gewoon niet. Ik zie alle dagen af en lijd enorm. Ik wou dat ik nog eenmaal goed kon doen voor het groter belang zoals ik jaren deed, maar het incassatievermogen is op z'n eind op dat vlak.
Als ik haar nu zie, breek ik...als ik al niet gebroken ben, daar ik de dood wens en dit voor ons beiden beëindigd wil zien
Als je haar niet kent hoe kun je dan weten dat ze nooit gevoelens voor je kan hebben?
Ik heb een paar vriendinnen gehad en deze waren egt niet op slag verliefd op mij. Daar ging wel wat tijden overheen.
Ik zou persoonlijk gewoon doen wat voor jou het beste voelt. Maar ik begrijp niet dat als zij jou zelf wilt zien dat je daar niet op in gaat maar ik ben jou niet en je maakt een intelligente indruk dus ik denk dat jij je redenen wel zult hebben.
Zij zei dat drie jaar geleden in het begin tegen iemand anders, dat ze niets voor me voelde en dat ook nooit zou kunnen. Ik was er het hart van in. Tijden zijn nu ook gepasseerd, maar ik vrees dat het nog steeds bij ongemakkelijke situaties zal blijven daar ik haar zo graag zie en zij me niet zo kan zien.
Iemand anders? Meisjes ontwikkelen gevoelens pas als ze iemand goed kennen. Ik ben er vrij zeker van dat als mijn vriendin (nu ex) gevraagd was door iemand anders toen ze mij net kende of ze ooit met mij een relatie zou willen ze keihard nee had gezegd. Zo zijn meisjes ook een beetje. Toen ze mij beter leerde kennen schaafde ze die mening toch bij. Ik zeg niet dat dit meisje opeens verliefd gaat worden op je maar jij hebt niets te verliezen. 3 jaar geleden wist ze ook nog niet van deze enorme liefde die je voor haar hebt.
Misschien had ze net wel een slechte relatie achter de rug weet jij veel. Nu weet ze blijkbaar van jou liefde voor haar en wil ze je erover spreken en ga jij er niet op in.
Ik snap niet waarom je er juist op dit moment dat je er doorheen zit niet even met haar gaat praten over dit. Ik ben natuurlijk maar een buitenstaander en weet misschien maar 1% van het hele verhaal maar ik som het gewoon even op vanuit mijn visie op de situatie.
Ze weet van mijn inmense liefde voor haar. Ik heb haar dat drie jaar geleden opgebiecht maar toen "was" ze in relatie met iemand (een enorme eikel volgens iedereen), maar ze wou vrienden blijven, mijn liefde was echter toen al enorm en ik kon haar niet meer verdragen te zien. Het deed me zo'n pijn. En dat doet het de dag van vandaag nog. En ik weet zeker dat ze tot op de dag vandaag die liefde nog steeds niet zal beantwoorden.
She don't love me, punt...en daar moet ik maar mee kunnen leven. Plus ze wil me enkel zien als ik dat wil, als ik dat niet wil, is dat ook OK, dus klinkt niet echt overtuigend eh
**** verliefdheid.. ik word er helemaal misselijk van. Al zo lang vind ik een russisch meisje leuk die ik via familie heb leren kennen..en al zo lang wilt ze me niet. Maar toch komt ze vaak langs..om te chillen enzo..
Ik moet haar gewoon vergeten.
Trouwens, je hebt toch wel eerdere vriendin(nen) gehad met wie je wel een leuke en coïtusuele relatie mee hebt gehad?
Kan je niet gewoon aan die herinneringen denken als je je k*t voelt?
Yes, and we both suffer...We kunnen er beiden niet aan doen hoe we voelen en denken. Maar binnenkort ben ik dood en is dit eindelijk achter de rug voor ons beiden. Maar ik besef en weet dat zij totaal geen schuld treft...Liefde is niet iets wat je kiest, dat overkomt je. En tot mijn grote spijt heb ik lief hoe weinig mannen dat kunnen. Dusja, doomed to failure
Je begrijpt me verkeerd. Ik weet ook dat er geen relatie mogelijk is, maar mijn hart, ziel en gedacht houden van haar en dragen haar voor eeuwig. Ik kan er niet aan doen en vind het erg voor haar. Maar ik romantiseer niet, dat zit gewoon in me...En moest ik wel een relatie gehad hebben, maar dan no offense, velen zouden stikken in de jaloezie van hoe goed, mooi en solide die wel niet zou zijn, ik heb zo'n spijt dat het nu te laat is om dat te bewijzen, en dan nog, zoiets hoef ik niet te bewijzen. Mijn spijt gaat uit naar dat ik nooit de kans heb gekregen van de liefde;
Maar het is hard om een andere persoonlijkheid aan te nemen op dat vlak en andere vrouwen te nken terwijl je zo gehecht bent aan iemand. Vandaar, misschien ben ik wel een verachtelijk zwijn en verdien ik niet beter dan dit...maar langs de andere kant, heb ik geen keuze, krijg ik de kans niet, en nu is dat ook veel te laat om zulke pogingen te ondernemen.
Mensen die me aanspraken en zeiden "jij hebt geen respect voor vrouwen en je bent zielig en je moet ze gewoon aanspreken" moet hun mond houden, want ze snappen dit harde levenspad niet.
spade, je hebt gewoon een obsessie voor het beeld (JA HET BEELD) dat JIJZELF van haar hebt gemaakt in je hoofd.Ik ken haar niet...Ik heb haar altijd ontvlucht omdat ik het te pijnlijk vind haar onder ogen te komen. Als ik haar zie, voel ik altijd zo'n zaligheid toch pijn omdat ik weet dat ze nooit gevoelens voor me zal hebben. Ik voel me belachelijk en onwaardig. We hebben beiden al geprobeerd vrienden te zijn maar telkens kan ik het niet aan en moet ik vluchten. Tis te pijnlijk...
Nu heeft ze m'n tekst gelezen over m'n boek en wil ze mij zien als ik dat ook wil, maar ik kan het gewoon niet. Ik zie alle dagen af en lijd enorm. Ik wou dat ik nog eenmaal goed kon doen voor het groter belang zoals ik jaren deed, maar het incassatievermogen is op z'n eind op dat vlak.
Als ik haar nu zie, breek ik...als ik al niet gebroken ben, daar ik de dood wens en dit voor ons beiden beëindigd wil zien
.

spade, je hebt gewoon een obsessie voor het beeld (JA HET BEELD) dat JIJZELF van haar hebt gemaakt in je hoofd.
het feit dat je nooit in een relatie hebt gezeten maakt dat je nog steeds zo'n hollywood-romatische ingesteldheid hebt betreft liefde.
Als je 'r niet goed kent betekent het immers dat je gewoon puur valt op haar uiterlijk (en mss ook een beetje haar manier van doen/humor in het openbaar) en hebt haar over de jaren heen zo enorm opgebouwd in je hoofd terwijl je de echte persoon nieteens kent, dat is geen liefde maar het begin van kalverliefde.
Ik heb je een jaar geleden al eens een link gestuurd van de torrent van the blueprint decoded en ik vind het echt spijtig dat je hem overduidelijk niet hebt gedownload
hoe dan ook... laat gewoon die ophemeling vallen, die chick is je aandacht niet waard (al zeker niet aangezien je mogelijk op sterven ligt), er zijn er immers duizenden anderen precies hetzelfde als haar![]()