jeopardy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een beetje een rare domme vraag. Maar zijn er nooit artsen die dan zoiets hebben van, we geven die jongen gewoon een lekkere lage dosis heroine dat hij ff een lekkere warme deken over zich heen krijgt en die laatste tijd nog een beetje pijnloos door kan komen? Of is dat iets waar je zelf op tegen bent? Of beetje op je bed hangen, opium roken en wat films kijken op je full hd 50 inch tv ofzo?
Misschien een beetje een rare domme vraag. Maar zijn er nooit artsen die dan zoiets hebben van, we geven die jongen gewoon een lekkere lage dosis heroine dat hij ff een lekkere warme deken over zich heen krijgt en die laatste tijd nog een beetje pijnloos door kan komen? Of is dat iets waar je zelf op tegen bent? Of beetje op je bed hangen, opium roken en wat films kijken op je full hd 50 inch tv ofzo?
Volgens mij als je zo ziek bent kun je dat soort middelen niet meer aan. Ik denk als Spade morfine/heroine zou nemen hij een grote kans heeft om te sterven.

Bewust je dood in de ogen kijken en zeggen "God, je hebt me heel wat uit te leggen, ik kom eraan kl***zak"

En de trip naar Oostenrijk? Gaat je dat nog lukken?
Ik ga zien hoe het allemaal vlot...momenteel hoop ik deze slechte tijd weer te overwinnen. Maar de tijd zal het zeggen

Met je rechterhand op je rechter heup en je linkerhand in het haar van een ketspop![]()