MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Vette shit man, weet nog dat ik als 15 jarig manneke Lemmy's hand schudde toen ie net ontwaakt was uit zijn tourbus.
Ongelooflijk dat ze nu nog touren haha

Geniet van elke dag man!!

Top om te zien dat je het naar je zin heb,
zoals Eric al zij , doel bereikt...

Beste Kris...

Wilde toch ook even graag een reactie tav dit goede initiatief, geven.
Heb zo nu en dan wat gelezen uit dit bijzondere topic. Ik hoop vooral dat je ook geen pijn (vooral lichamelijke, bedoel ik dan) pijn & klachten hebt.
Hoop dat je met al je plannen een en ondanks de erg treurige situatie er nog het maximale weet uit te halen! Ik gun het je van harte en wens je heel veel plezier en sterkte ook voor de mensen om je heen, die je dierbaar zijn en lief hebt.

hoe staat ervoor met de plannen?

hoe staat ervoor met de plannen?

Rampzalig momenteel. Ik verga van de pijn, dus zit ik nu vol met drie verschillende pijnmedicatie en mentaal heb ik het o zo zwaar dat ik me de afgelopen keer wel 700 maal dood gewenst heb. Zijn zware tijden voor me en tis onmenselijk hard om dragen en te beslissen..en dan heb ik het niet over gewone zaken maar om een zaak die me al die jaren al nauw aan het hart lag...en waaruit geen simpele oplossing kan komen...

Damn gast. Hoop dat er toch nog wat betere tijden voor je komen.

Misschien een beetje een rare domme vraag. Maar zijn er nooit artsen die dan zoiets hebben van, we geven die jongen gewoon een lekkere lage dosis heroine dat hij ff een lekkere warme deken over zich heen krijgt en die laatste tijd nog een beetje pijnloos door kan komen? Of is dat iets waar je zelf op tegen bent? Of beetje op je bed hangen, opium roken en wat films kijken op je full hd 50 inch tv ofzo?

Misschien een beetje een rare domme vraag. Maar zijn er nooit artsen die dan zoiets hebben van, we geven die jongen gewoon een lekkere lage dosis heroine dat hij ff een lekkere warme deken over zich heen krijgt en die laatste tijd nog een beetje pijnloos door kan komen? Of is dat iets waar je zelf op tegen bent? Of beetje op je bed hangen, opium roken en wat films kijken op je full hd 50 inch tv ofzo?

is dat dan zoveel krachtiger dan morfine?

Volgens mij als je zo ziek bent kun je dat soort middelen niet meer aan. Ik denk als Spade morfine/heroine zou nemen hij een grote kans heeft om te sterven.

Ik beleef enorm zware tijden, fysiek en mentaal (oude liefdeskwestie komt ook weer boven, en sterven met een gebroken hart wens je niemand toe). En ik heb altijd geloofd in vechten, vechten tot het bittere eind en bezwijken aan de pijn. Een nobele dood sterven. Bewust je dood in de ogen kijken en zeggen "God, je hebt me heel wat uit te leggen, ik kom eraan kl***zak"...en natuurlijk zal m'n laatste adem en gedachte bij het meisje zijn die nooit hetzelfde voor me voelde...maar daar kan ik gewoon niet aan doen

Ik heb altijd opgekeken ook naar de films gladiator, spartacus en gewoon het aspect "gladiatoren" en daar hadden ze ook maar één keuze. Vechten en winnen of verliezen...leven of sterven...Niets anders. Een soldaat kan zich nog terugtrekken, een gladiator niet. En daar heb ik me in veel gevallen aan gespiegeld en gedisciplineerd alles nuchter kunnen ondergaan. En geloof me vrij, ik heb vaak en veel moeten vechten in alles om overeind te moeten blijven, maar uiteindelijk komt er een tijd dat je moet verliezen, en die tijd is nu aangebroken.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 17:41 ----------

Volgens mij als je zo ziek bent kun je dat soort middelen niet meer aan. Ik denk als Spade morfine/heroine zou nemen hij een grote kans heeft om te sterven.

Inderdaad, ik kan niet tegen opiaten en morfine doet me ziek in bed liggen en overgeven..inderdaad kwestie van tijd eer ik eraan sterf...ik neem nu drie pijnstillers dooréén die wel goed voor me zijn en nog een beetje werken...Mij maak het niet meer uit, als ik kerst maar haal en m'n boek wat in orde krijg

Laatst bewerkt:
is dat dan zoveel krachtiger dan morfine?

heroine is veel krachtiger dan morphine. Van de 100 morphine deeltjes komt er bijvoorbeeld 2 deeltjes in je hercencellen terecht, terwijl bij heroine zo goed als alles in je hercencellen opgenomen wordt. Qua structuur zijn ze haast identiek alleen de kleine apolaire aanpassing in heroine zorgt ervoor dat het veel makkelijker door je celmembraan kan en in je cellen terecht kan komen om zijn werk te doen. Heroine wordt in je lichaam uiteindelijk ook omgezet in morphine. Dus morphine is strict genomen de werkzame bestanddeel. De verandering die aan heroine is toegevoegd zorgt er alleen voor dat het biologisch actiever wordt.

heroine is trouwens de duurste drugs op de markt geloof ik. Volgens wiki is de gemiddelde straatwaarde in europa 45 euro. Wat trouwens ook sterk versneden is. In zweden kost een gram 110 euro, fkng hell je zou maar een paar kg daar kunnen verkopen :D

En de trip naar Oostenrijk? Gaat je dat nog lukken?

Bluh, sterkte Kris.

• Topic Starter Topic Starter
Met je rechterhand op je rechter heup en je linkerhand in het haar van een ketspop ;)

Daarvoor verzamel ik nu alle krachten om te gaan...misschiens straks al. Al is het nog steeds enorm moeilijk om daarvan echt te genieten daar ik al jaren verliefd ben op iemand anders. Ik houd van haar in hart en ziel, gedachten en gevoel en toch kruip ik op andere vrouwen. Ik voel me verachtelijk en helemaal niet waardig...Ik hoop dat ik me straks kan concentreren op de taak.

Want desondanks de pijnen groot zijn, en ik enorm veel afzie voor mijn gevoelens voor dat meisje, is de warmte van een vrouw, toch wel het grootste geschenk dat er is. En dankzij jullie is dat ook mogelijk...

Terug
Naar boven