MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Kan ik doneren via moneybookers? ik heb daar nog cash van de game tijd ;

Misschien leuk om aan te geven hoeveel we ongeveer nodig hebben en wat er tot nu toe is gestort?
Een beetje aantal sterren restaurant ga je niet verlaten zonder een rekening te hebben van 500 euro...

• Topic Starter Topic Starter
Misschien leuk om aan te geven hoeveel we ongeveer nodig hebben en wat er tot nu toe is gestort?
Een beetje aantal sterren restaurant ga je niet verlaten zonder een rekening te hebben van 500 euro...

Paypal teller gaat richting de 300 euro en gelet op wie er nog gaan storten op mijn bankrekening of op de rekening van Kris denk ik dat het bedrag al boven de 500 euro is.

Zou graag wat doneren maar heb echt letterlijk 0 geld nu.. Zodra ik geld heb (en deze ''actie'' is nog niet afgelopen) zal ik doneren, erewoord! :)

Zou mooi zijn als we gewoon over de 1000 euro heen gaan, dat Spade gewoon een echte super de-luxe h**r kan regelen, of twee.

Zou mooi zijn als we gewoon over de 1000 euro heen gaan, dat Spade gewoon een echte super de-luxe h**r kan regelen, of twee.
Of gewoon 10 van 100 euro!

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 16:42 ----------

desnoods ga je maar wat gaan stelen, het is voor een goed doel :D

ot : ik schrijf vanavond wel wat over
Haha :D zal eens kijken waar ik het vandaan kan toveren.

welke chick wil er nou een kerel die op sterven staat :rolleyes:
Dat moet hij toch niet vertellen. Gewoon chickie leren kennen en leuk avondje mee hebben.
Nouja, ik voel me gewoon meer op het gemak als ik betaal en gewoon m'n ding doe. Ik sterf van de stress als ik voor een onbekend meisje sta. Speaking of which, deze gaat nog eens naar de meisjes
Lijkt me dat onbetaalde liefde voor jou een droom is die nooit in vervulling zal gaan, echt wel jammer eigenlijk.

Inmiddels 3 donaties ontvangen op mijn bankrekening, dat gaat dus ook lekker snel met die overschrijvingen. Zal de donaties verzamelen en einde van de week overboeken naar Kris.

Inmiddels 3 donaties ontvangen op mijn bankrekening, dat gaat dus ook lekker snel met die overschrijvingen. Zal de donaties verzamelen en einde van de week overboeken naar Kris.
Stuur je mij de gegevens van Kris eens door aub? :)

Eric, pm me jou bankrekening ff, ik kom niet verder met dat paypal gebeuren... Dan maak ik het wel over naar jou t.a.v. kris!

cheers

Ook iets gestort, rechtstreeks naar Kris. Geniet er van!

Net ook een donatie gedaan, SPADE, hoop dat je van al het geld bij elkaar een mooie dag of liever week kan maken.

Net een donatie gedaan aan EricR. Hoop dat er wat moois van komt!

Mag ik vragen als je bang bent om hee te gaan?
Ik zelf zou helemaal gek worden! :s
Ik stort binnenkort ook wel even wat!
Sterkte man!!

Overgemaakt naar Eric. Wil ook eventueel kamagra doneren indien gewenst.

Was helemaal niet op de hoogte van je topic en/of de situatie waar je in zit. Heb even snel je topic bekeken, en zonet een bijdrage gestort via PayPal.

Net terug van trainen Eric, ff whey shake maken en dan maak ik over:)

Kane alvast de gegevens gestuurd voor de rekening van Kris. Degenen die storten op mijn rekening krijgen nog een PM, ik verzamel eerst even hoeveel er nog een PM willen ontvangen.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 18:23 ----------

Bedragen ontvangen van Rob G, Spierpijn, PatrickvH. Totaal al meer dan 100 euro ontvangen.

Laatst bewerkt:
ik wou doneren maar paypal lijkt vastgelopen.
Nu weet ik niet of mijn geld effectief is overgemaakt.
Misschien of iemand kan checken?

Terug
Naar boven