Tyrael
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien leuk om aan te geven hoeveel we ongeveer nodig hebben en wat er tot nu toe is gestort?
Een beetje aantal sterren restaurant ga je niet verlaten zonder een rekening te hebben van 500 euro...
Zou graag wat doneren maar heb echt letterlijk 0 geld nu.. Zodra ik geld heb (en deze ''actie'' is nog niet afgelopen) zal ik doneren, erewoord!![]()

Of gewoon 10 van 100 euro!Zou mooi zijn als we gewoon over de 1000 euro heen gaan, dat Spade gewoon een echte super de-luxe h**r kan regelen, of twee.
Hahadesnoods ga je maar wat gaan stelen, het is voor een goed doel
ot : ik schrijf vanavond wel wat over
zal eens kijken waar ik het vandaan kan toveren.Dat moet hij toch niet vertellen. Gewoon chickie leren kennen en leuk avondje mee hebben.welke chick wil er nou een kerel die op sterven staat![]()
Lijkt me dat onbetaalde liefde voor jou een droom is die nooit in vervulling zal gaan, echt wel jammer eigenlijk.Nouja, ik voel me gewoon meer op het gemak als ik betaal en gewoon m'n ding doe. Ik sterf van de stress als ik voor een onbekend meisje sta. Speaking of which, deze gaat nog eens naar de meisjes
Stuur je mij de gegevens van Kris eens door aub?Inmiddels 3 donaties ontvangen op mijn bankrekening, dat gaat dus ook lekker snel met die overschrijvingen. Zal de donaties verzamelen en einde van de week overboeken naar Kris.