Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hetzelfde als met rug, massa maakt je borst/rug breed.

Niet helemaal waar. Je rug bestaat uit veel meer spieren dan je borst. Je lats bijvoorbeeld zorgen meer voor wijdte dan voor dikte. Traps (de midden/onderkant van de traps) zorgen voor een dikke rug.
Bij borst heb je hooguit boven/onderkant, die zijn ook nogeens erg moeilijk/bijna niet te isoleren.
Concentreren op TUT nodigt uit om een kleinere ROM te maken. Bijvoorbeeld bij een DB press zul je je armen niet helemaal strekken om de spanning erop te houden. Je kunt dan minder zwaar gaan en mij lijkt in dit geval "gewicht">TUT
Vooral voor abs worden vaak TUT oefeningen aangeraden. Ook daar doe ik niet aan mee![]()
Niet helemaal waar. Je rug bestaat uit veel meer spieren dan je borst. Je lats bijvoorbeeld zorgen meer voor wijdte dan voor dikte. Traps (de midden/onderkant van de traps) zorgen voor een dikke rug.
Bij borst heb je hooguit boven/onderkant, die zijn ook nogeens erg moeilijk/bijna niet te isoleren.
Concentreren op TUT nodigt uit om een kleinere ROM te maken. Bijvoorbeeld bij een DB press zul je je armen niet helemaal strekken om de spanning erop te houden. Je kunt dan minder zwaar gaan en mij lijkt in dit geval "gewicht">TUT
Vooral voor abs worden vaak TUT oefeningen aangeraden. Ook daar doe ik niet aan mee![]()
Breder niet, maar je kan wel veel beter binnenkant borst isoleren.
TUT is zwaar overrated!! Als mensen over TUT beginnen vraag ik altijd uit te leggen hoe ze dit bedacht hebben, gewoon het gewicht in een bepaalde positie 60sec vasthouden heeft nl dezelfde TUT als 1 rep doen in een 30-0-30-0 tempo of 60reps doen in een X-0-X-0 tempo en alles wat hier tussen zit(intra repsspeed fluctuation).
TUT op zich zegt dus NIETS!
Ben geen fan van Staley, maar heb dit altijd en mooi stukje gevonden
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/tos-40253/#post679138

Je typt een hoop maar eigenlijk zeg je helemaal niets...