Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sukkels dit is gelinkt aan dat andere topic van die jongen die zijn telefoon had verkocht maar aan iemand die zei dat hij het niet ontvangen had beter opletten jongens

Ja, en niemand vond het blijkbaar grappig, let it go...
Nu gaat het over smurfo die weer eens een topplan heeft om het te gaan maken in de wereld.
Smurf, hoe zijn je examens verder? Zit daar nog wat toekomst in?![]()

Wat een een k*t streek gast! Hoewel ik nog niet helemaal een sarcasme vrije reactie heb gelezen van de TS in de thread.

500 is ook goed
mijn broer verkoopt wel bijna elke dag 5 gram wiet en soms zelfs 20 dus op een paar maand is die flinke zak er wel door![]()
Als je wat beter oplet merk je dat 9 van de 10 topics die ik open niet serieus zijn...
alleen die in me signature is serieus

Ja, en niemand vond het blijkbaar grappig, let it go...
Nu gaat het over smurfo die weer eens een topplan heeft om het te gaan maken in de wereld.
Smurf, hoe zijn je examens verder? Zit daar nog wat toekomst in?![]()
ik had de grap wel door hoor maar kreeg daarna een geniaal plan 

Inderdaad. Misschien is het nog interessant om te vertellen waar hij z'n weed altijd bewaart en wie zijn dealers zijn? Ohja en het is ook altijd tof om weten hoeveel zijn omzet de voorbije jaren zou geweest zijn.

ik had de grap wel door hoor maar kreeg daarna een geniaal plan
management wordt wrs een 9/20, voor powerpoint en word en excel ga ik er wel door zijn maar echt zot weinig tijd gekregen voor die examens!! morgen nederlands, maandag economie waarvoor ik zowiezo ga buizen en dan nog frans en engels :s
maar ik ga er tegen september voor alle vakken doorzijn hoor
en bij jou?

Inderdaad. Misschien is het nog interessant om te vertellen waar hij z'n weed altijd bewaart en wie zijn dealers zijn? Ohja en het is ook altijd tof om weten hoeveel zijn omzet de voorbije jaren zou geweest zijn.
.. 
dat weet ik niet
ik wil alleen mijn geld terug van hem, mijn moeder heeft dit ook eens gezegd toen hij voor de rechter moest verschijnen ofzo maar naar het schijnt hebben die gezegd dat ik verantwoordelijk ben voor mijn eigen geld en dat ik het maar niet moet laten liggen ofzo.. ja laten liggen in mijn kluis enzo.. ****gerecht
Rekeningen heb je niet?dat weet ik niet
ik wil alleen mijn geld terug van hem, mijn moeder heeft dit ook eens gezegd toen hij voor de rechter moest verschijnen ofzo maar naar het schijnt hebben die gezegd dat ik verantwoordelijk ben voor mijn eigen geld en dat ik het maar niet moet laten liggen ofzo.. ja laten liggen in mijn kluis enzo.. ****gerecht
![]()
Als je broer je geld neemt op een persoonlijke plek van jou is het niet minder diefstal dan dat een vreemde wat steelt.
En wat deed je met zoveel cash?Rekeningen heb je niet?

nu doet hij zo een richting waar hij 2-3 dagen in de week mag gaan werken.. niet dat hij dat doet hoor want dat is vakantie voor hem.. go future GO!!
ik wil ook gemakkelijk geld verdienen
is er iemand die een kilo wiet als "geschenkje" wil versturen naar mij (belgie)
dan verkoop ik dit aan een slightly higher price door aan een dealer in de straat of mijn broer en dan verkopen die dat wel op straat
Het moet wel kwaliteitsvolle wiet zijn en echt prijs/kwaliteit want ik wil toch ook een halve euro per gram winst makenen op een kilo is dat 500 euro yippi ya yeeey!! - verzendingskosten natuurlijk en 10 euro voor de persoon die het verstuurt
kunnen de postmannen dat eigenlijk onderscheppen? met een snuffelhond ofzo of is deze methode 100 % secure?

Begrijp je m'n punt nu echt niet smurfo?
HET IS NIET VERSTANDIG OM OVER ZO'N DINGEN TE PRATEN OP EEN OPENBAAR FORUM
Djezus, ik zou je broer zijn reactie willen zien als hij dit topic zou lezen. Vertellen dat je broer 5-20 gram weed per dag verkoopt.... Man man.
Begrijp je m'n punt nu echt niet smurfo?
HET IS NIET VERSTANDIG OM OVER ZO'N DINGEN TE PRATEN OP EEN OPENBAAR FORUM
Djezus, ik zou je broer zijn reactie willen zien als hij dit topic zou lezen. Vertellen dat je broer 5-20 gram weed per dag verkoopt.... Man man.