MuscleMeat

Makkelijk geld verdienen.

alsof de FBI nu achter zijn reet aan gaat

FBI gaat niet snel naar Nederland komen neen.

waar is het recht op anonimiteit op een forum? Ik geef hem toch niet aan bij de politie ofzo?

Recht op anonimiteit op forum? Van dat recht heb ik inderdaad nog niet gehoord. Sommige dingen moet je niet aan de grote klok hangen. Als je net iemand leert kennen op school of op café en het gaat toevallig over je broer, ga je dan ook vertellen dat hij drugs dealt?

wiet?

heb alleen andere lekkere snoepjes, misschien ook wat voor je broer?:rolleyes:

@calibre: hoeveel mensen zitten er niet op forums die persoonlijke vragen stellen of persoonlijke informatie vertellen? Net alsof het taboe is om erover te spreken. Net alsof iedereen mysterieus en geheimzinnig moet zijn. Ok misschien stel ik mijn broer niet in zo een gunstig daglicht maar verdient hij dat dan? Je doet hier alsof je mijn broer niet zou willen zijn omdat ik dan over jou wat op het internet ga praten terwijl niemand op dit forum mij irl kent en al zeker mijn broer niet. Misschien heb ik het zelfs verzonnen god knows.
Ik heb hem nooit verklikt, nooit aangegeven bij de pollitie voor al zijn crimineel gedrag en krijg stank voor dank terug. Ik doe hem er irl heus geen problemen mee als ik zeg dat hij me bestolen heeft en dat hij het verkeerde pad bewandelt.
Eens zien hoe machteloos jij je zou voelen als je bestolen werd door je broer en je nix terug kan doen.

Kerstgedachte jongens! :kerst:

@ TS'er :roflol:

He, ik wil dit best voor mezelf houden maar deel het toch liever.

De laatste tijd haal ik veel goederen van marktplaats af. Alleen elke keer als ik betaal dan zeg ik dat ik het product niet ontvangen heb :D 9 van de 10 keer krijg ik me geld terug, en heb ik dus een gratis telefoon die ik weer verder verkoop!

Jij bent een dikke vette kl***zak...

Het zijn dus mensen zoals jij die marktplaats vervuilen met hun leugens en bedriegspelletjes. Vind je het niet marginaal om zo geld te verdienen?? Mensen werken wel voor dat geld hoor, en jij steelt het van hen.... Zo'n mensen als jou mogen ze van mij koudmaken...

He, ik wil dit best voor mezelf houden maar deel het toch liever.

De laatste tijd haal ik veel goederen van marktplaats af. Alleen elke keer als ik betaal dan zeg ik dat ik het product niet ontvangen heb :D 9 van de 10 keer krijg ik me geld terug, en heb ik dus een gratis telefoon die ik weer verder verkoop!

Het zijn dus mensen zoals jij die marktplaats vervuilen met hun leugens en bedriegspelletjes. Vind je het niet marginaal om zo geld te verdienen?? Mensen werken wel voor dat geld hoor, en jij steelt het van hen.... Zo'n mensen als jou mogen ze van mij koudmaken...

Je neemt z'n post net iets te serieus.

@ Switch :roflol:

1000 gram wiet is niks;)

:roflol:

Gezien de hoeveelheden AAS die jij neemt is dit inderdaad een peulenschil. :D

Mensen zijn echt fokking slim hier.
Een beetje op het internet zetten hoe je illegaal geld aan het verdienen bent. Er zitten meerder vriendjes in blauw op dit forum.

Iig.
Snel geld verdienen?
15 plantjes, 3 kilo elke 9 weken(stekjes gebruiken).
Je moet alleen wel wat connecties hebben.
Je verkoopt dit vervolgens aan de shop voor 3,5-4,0 euro de gram.
Dan vang je dus ongeveer rond de 10 duizend euro per 2 maanden(investerings kosten al afgetrokken),
5 duizend euro per maand.

Daar kan je wel lekker van op vakantie gaan, en je pakt het niet grootschalig aan dus niemand heeft het door, tenzij je een kneus bent of tenzij je net unlucky bent.

simpeler kan het haast niet.

Ps. wat je ook doet, koop GEEN geregistreerde dingen met dit geld.
Leef er ruim van, ga ermee op vakantie, elke goed eten, 8 eiwitvolle maaltijden per dag :D maar ga geen dure autos enzo kopen.

weed kopen aan 25euries en verkopen aan noobjes aan schoolen voor 40euries!

Niet dat ik hier serieus op in wil gaan, maar onlangs is tot mijn verbazing een envelop met een 5tal gram wiet in Italië aangekomen. Terwijl je de envelop niet eens hoefde te openen om de inhoud te ruiken ;)

Haha, wat dacht jij dan?

Wat authoriteiten ook voor kwade en afschrikwekkende woorden spreken, de mensen die controleren zijn mensen zoals jij en ik die full-time met zo'n scanner steekproeven doen. Ook een gegeven moment halen die ook hun schouders op na 12 uur 's middags zolang hun loonstrookje maar blijft. Is gewoon lopende bandwerk en elke bak post is dezelfde als een uur geleden, een dag geleden, een week geleden, een maand en jaar terug.

Bij de Marchaussee zitten net zoveel liefhebbers van cocaine als in de gemiddelde kroeg in de grote stad. Hetelfde geldt voor dat schorem bij van de VN.

:roflol:

Ik kan me goed voorstellen dat de AIVD een soort spider search hanteert die bepaalde woorden oppikt om effectiever te kunnen orienteren.

Maar voor dit soort kleine belazerij. De kans is groter dat je een bezoekje krijgt aan je deur van de gedupeerde die jou identiteit achterhaalt heeft.

Maar een dagvaarding in de bus op grond van wat gebrabbel op internet. 90 procent van alles is grootheidswaanin of gepretendeerde provocatie. En zelfs daarnaast zijn er juridisch nog tal van vluchtwegen.

Kijk eens op Geenstijl of FOk!, als je daar alles serieus moet nemen zit Nederland blijkbaar vol van kapitaal en rijkdom en kunnen de Sylvester Stallone's niet op.

Mensen zijn echt fokking slim hier.
Een beetje op het internet zetten hoe je illegaal geld aan het verdienen bent. Er zitten meerder vriendjes in blauw op dit forum.

Iig.
Snel geld verdienen?
15 plantjes, 3 kilo elke 9 weken(stekjes gebruiken).
Je moet alleen wel wat connecties hebben.
Je verkoopt dit vervolgens aan de shop voor 3,5-4,0 euro de gram.
Dan vang je dus ongeveer rond de 10 duizend euro per 2 maanden(investerings kosten al afgetrokken),
5 duizend euro per maand.

Daar kan je wel lekker van op vakantie gaan, en je pakt het niet grootschalig aan dus niemand heeft het door, tenzij je een kneus bent of tenzij je net unlucky bent.

simpeler kan het haast niet.

Ps. wat je ook doet, koop GEEN geregistreerde dingen met dit geld.
Leef er ruim van, ga ermee op vakantie, elke goed eten, 8 eiwitvolle maaltijden per dag :D maar ga geen dure autos enzo kopen.

Hahahah rrrrrright,

0.3 kilo op 15 plantjes komt meer in de buurt, tenzij je 6 gr test toevoegd hahaha.
op 15 plantjes haal je MAX 0.5 kilo.als je het over lampen werk heb tenminste,
tesamen met grond en 11 liter potten.
glaswol maak je geen kans.
die kwaliteit is straatwaarde 3400 per kilo momenteel.
buiten kwaliteit 2000 p/k

0.3 kilo op 15 plantjes komt meer in de buurt, tenzij je 6 gr test toevoegd hahaha.
op 15 plantjes haal je MAX 0.5 kilo.als je het over lampen werk heb tenminste,
Dus jij haalt maar 20 GRAM per plant? Haha wat een bullshit.
Ik heb het hier niet over tuinkers

Terug
Naar boven