Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar is het recht op anonimiteit op een forum? Ik geef hem toch niet aan bij de politie ofzo?
He, ik wil dit best voor mezelf houden maar deel het toch liever.
De laatste tijd haal ik veel goederen van marktplaats af. Alleen elke keer als ik betaal dan zeg ik dat ik het product niet ontvangen heb9 van de 10 keer krijg ik me geld terug, en heb ik dus een gratis telefoon die ik weer verder verkoop!
Jij bent een dikke vette kl***zak...
Het zijn dus mensen zoals jij die marktplaats vervuilen met hun leugens en bedriegspelletjes. Vind je het niet marginaal om zo geld te verdienen?? Mensen werken wel voor dat geld hoor, en jij steelt het van hen.... Zo'n mensen als jou mogen ze van mij koudmaken...
He, ik wil dit best voor mezelf houden maar deel het toch liever.
De laatste tijd haal ik veel goederen van marktplaats af. Alleen elke keer als ik betaal dan zeg ik dat ik het product niet ontvangen heb9 van de 10 keer krijg ik me geld terug, en heb ik dus een gratis telefoon die ik weer verder verkoop!
Het zijn dus mensen zoals jij die marktplaats vervuilen met hun leugens en bedriegspelletjes. Vind je het niet marginaal om zo geld te verdienen?? Mensen werken wel voor dat geld hoor, en jij steelt het van hen.... Zo'n mensen als jou mogen ze van mij koudmaken...
Je neemt z'n post net iets te serieus.

maar ga geen dure autos enzo kopen.zozo, dan verdien je wel 15 euro.weed kopen aan 25euries en verkopen aan noobjes aan schoolen voor 40euries!
Niet dat ik hier serieus op in wil gaan, maar onlangs is tot mijn verbazing een envelop met een 5tal gram wiet in Italië aangekomen. Terwijl je de envelop niet eens hoefde te openen om de inhoud te ruiken![]()
Mensen zijn echt fokking slim hier.
Een beetje op het internet zetten hoe je illegaal geld aan het verdienen bent. Er zitten meerder vriendjes in blauw op dit forum.

Als je op dit forum openlijk verteld dat je drugs handelt..
Mensen zijn echt fokking slim hier.
Een beetje op het internet zetten hoe je illegaal geld aan het verdienen bent. Er zitten meerder vriendjes in blauw op dit forum.
Iig.
Snel geld verdienen?
15 plantjes, 3 kilo elke 9 weken(stekjes gebruiken).
Je moet alleen wel wat connecties hebben.
Je verkoopt dit vervolgens aan de shop voor 3,5-4,0 euro de gram.
Dan vang je dus ongeveer rond de 10 duizend euro per 2 maanden(investerings kosten al afgetrokken),
5 duizend euro per maand.
Daar kan je wel lekker van op vakantie gaan, en je pakt het niet grootschalig aan dus niemand heeft het door, tenzij je een kneus bent of tenzij je net unlucky bent.
simpeler kan het haast niet.
Ps. wat je ook doet, koop GEEN geregistreerde dingen met dit geld.
Leef er ruim van, ga ermee op vakantie, elke goed eten, 8 eiwitvolle maaltijden per dagmaar ga geen dure autos enzo kopen.
Als je op dit forum openlijk verteld dat je drugs handelt..

Dus jij haalt maar 20 GRAM per plant? Haha wat een bullshit.0.3 kilo op 15 plantjes komt meer in de buurt, tenzij je 6 gr test toevoegd hahaha.
op 15 plantjes haal je MAX 0.5 kilo.als je het over lampen werk heb tenminste,