Fitness Seller

Makkelijk geld verdienen.

Een goede grote white widow plant levert bij goede afknip een halve kilo op.

500 is ook goed :p
mijn broer verkoopt wel bijna elke dag 5 gram wiet en soms zelfs 20 dus op een paar maand is die flinke zak er wel door :D

5 gram wiet kan je al 10 a 15 jointjes uit draaien als ik me niet vergis (lang geleden dat ik me hier mee bezig hield.

ik wil je trouwens best wel wat opsturen

Hahahah rrrrrright,

0.3 kilo op 15 plantjes komt meer in de buurt, tenzij je 6 gr test toevoegd hahaha.
op 15 plantjes haal je MAX 0.5 kilo.als je het over lampen werk heb tenminste,
tesamen met grond en 11 liter potten.
glaswol maak je geen kans.
die kwaliteit is straatwaarde 3400 per kilo momenteel.
buiten kwaliteit 2000 p/k

Als je idd maar zo weinig van 15 plantjes af kan halen zou ik idd een andere hobby nemen.
Afgelopen zomer van een simpele buitenplant gewogen hoeveel hij gaf gedroogd en daar zat al 124 gram aan ;)

Waarschijnlijk weet je niet dat je de plantjes ook voeding moet geven, de normale voeding en topgroei want dat staat niet in jouw kostenpostje ;)

ik heb net zo wat op het internet gelezen over zelf wiet kweken.
Ik wist niet dat er zoveel bij kwam kijken en dat je zelfs een ander effect krijgt als je iets te laat oogst enzo. En dat je goed moet verluchten en de ideale omgevingstemperatuur en blabla.. damn daar gaat mijn idee om zelf een wietplantage te beginnen :( ik wil immers geen slechtekwaliteitswiet :D

Als je idd maar zo weinig van 15 plantjes af kan halen zou ik idd een andere hobby nemen.
Afgelopen zomer van een simpele buitenplant gewogen hoeveel hij gaf gedroogd en daar zat al 124 gram aan ;)

Waarschijnlijk weet je niet dat je de plantjes ook voeding moet geven, de normale voeding en topgroei want dat staat niet in jouw kostenpostje ;)

ik heb het over een 40tal plantjes onder de lamp, alleen om goede kwaliteit te oogsten, shop kwaliteit, dan zou ik het knap vinden om 124 gr binnen 10 weken van een plantje te krijgen;)

haha ventje praat niet, je kent me niet.

ik heb het over een 40tal plantjes onder de lamp, alleen om goede kwaliteit te oogsten, shop kwaliteit, dan zou ik het knap vinden om 124 gr binnen 10 weken van een plantje te krijgen;)

Sorry, ik heb er even langsgelezen dat het over binnenplanten ging :o
Ik ben iets te vlug met replyen geweest want ik zat met buitenplanten in gedachten.
In dat geval moet ik je gelijk geven, my bad

haha ventje praat niet, je kent me niet.

Ik zei al sorry :(
Zijn we nu weer vriendjes?

Een goede grote white widow plant levert bij goede afknip een halve kilo op.
:rolleyes:

Learn the error of your ways :no:

Het juists (is dat een woord:P)

Wat een discussie en wijsheden ook weer op een Bodybuilding forum :roflol: Marky bruinsma Vs AVG Zwarte cobra :roflol:

Wat een mocro actie.

We helpen smurfo alleen maar zodat hij de winter door kan komen:D

ik heb nog steeds geen pm's gekregen dus ik denk dat ik het bootje maar ga laten varen :( dag bootje..vaarwel snelle zak geld.. ik ga me volgende week dan maar inschrijven in een interimkantoor :p

ik heb nog steeds geen pm's gekregen dus ik denk dat ik het bootje maar ga laten varen :( dag bootje..vaarwel snelle zak geld.. ik ga me volgende week dan maar inschrijven in een interimkantoor :p

Kan je geen wijven playen met je :sd: fotows en als ze je helemaal da shit vinden zeggen dat je in geldnood zit en dat zij je moeten helpen. Vervolgens duw je ze achter een raam of zet je ze op de dichtsbijzijnde afwerkplek voor 30€ pp :P

Hehe, is wel smerig.

Sorry, ik heb er even langsgelezen dat het over binnenplanten ging :o
Ik ben iets te vlug met replyen geweest want ik zat met buitenplanten in gedachten.
In dat geval moet ik je gelijk geven, my bad

Ik zei al sorry :(
Zijn we nu weer vriendjes?

(K)
tuurlijk.

Terug
Naar boven