XXL Nutrition

Man dringt voor en mishandelt iemand die hem daarop aanspreekt

Ik denk dat de politie uitstekend werk heeft verricht om de privacy van de verdachte te beschermen want ik kan hem nergens vinden.

Op deze foto lijkt hij meer op die baby van penut dan hoe hij er echt uit ziet.

Je hebt het gisteren op TV gezien, welke zender? :)

Oja, het houdt maar niet op he?

Gister nog een gevalletje niet-geintegreerd vs goed-geintegreerd. Marokkanen beroven een chinees gezinnetje van autosleutels. Met pistool.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/lichtgetint_tuigh_overvalt_chi.html

Wat houdt ons nou serieus tegen om dit ongedierte de grens over te kieperen? Ik ben het zo beu, dat men het Nederlands paspoort mag behouden na zulke daden. Wie vertelt mij, wat houdt onze regering tegen? Waarom worden hier geen wetten voor gewijzigd? Moeten wij als volk ze zelf de grens over trappen?!

Yes. Mad.

Oja, het houdt maar niet op he?

Gister nog een gevalletje niet-geintegreerd vs goed-geintegreerd. Marokkanen beroven een chinees gezinnetje van autosleutels. Met pistool.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/lichtgetint_tuigh_overvalt_chi.html#comments

Wat houdt ons nou serieus tegen om deze mensen de grens over te kieperen? Ik ben het zo beu, dat men het Nederlands paspoort mag behouden na zulke daden. Wie vertelt mij, wat houdt onze regering tegen? Waarom worden hier geen wetten voor gewijzigd? Moeten wij als volk ze zelf de grens over trappen?!

Yes. Mad.
wat ben jij toch een internet superheld. 9 kansen van de 10 loop je in elkaar gekropen als je een groepje marokkanen ziet op je weg naar school:roflol:

Waar heb je het over dikke? Jij komt niet eens buiten :')

En hoe wil je ze het land uitsturen terwijl ze hier geboren zijn? Jij bent jonge gozer zeker.

wat ben jij toch een internet superheld. 9 kansen van de 10 loop je in elkaar gekropen als je een groepje marokkanen ziet op je weg naar school:roflol:

Jij loopt volgens mij ook niet buff te wezen als er een groepje van 5+ op de hoek van de straat staat ange

En hoe wil je ze het land uitsturen terwijl ze hier geboren zijn? Jij bent jonge gozer zeker.

Lijkt me vrij duidelijk. Als men twee paspoorten heeft, trek je na zo'n misdaad het Nederlandse in. Dan hebben ze alleen een Marokkaans (of ander berbers) paspoort en kunnen ze zo het vliegtuig op om niet meer terug te komen. Ik help graag meebetalen aan de enkele reis.

Kunnen we niet doen zoals Australië? Grenzen sluiten en enkel mensen binnen laten die hier komen werken en al een job hebben hier? (Op vakantie komt toch niemand in BE of NL, dus dat scheelt ook weeral een hoop administratie.)

EU, heuj! Op sommige vlakken ...

Kan niks vinden in het filmpje van 18:00 gisteren op NOS.

25 jaar en al zo'n verlepte kop. gevalletje bad genetics.

Lijkt me vrij duidelijk. Als men twee paspoorten heeft, trek je na zo'n misdaad het Nederlandse in. Dan hebben ze alleen een Marokkaans (of ander berbers) paspoort en kunnen ze zo het vliegtuig op om niet meer terug te komen. Ik help graag meebetalen aan de enkele reis.

Nee dat is discriminatie, het zijn gewoon Nederlanders die hier een celstraf horen te krijgen. Een allochtone Nederlander kan je niet op deze manier in angst laten leven terwijl autochtonen die niet kennen.

Gevalletje inteelt.

Discriminatie? Je hebt 2 paspoorten. Nederland is een prachtig land, je hebt legio aan kansen. Je hebt de keuze om er iets van te maken hier, vergooi jij zelf die kansen lijkt het me logisch dat je het nederlands paspoort niet waard bent en je ook niets wilt betekenen hier. Afpakken dus. Als jij geen kwade bedoelingen hebt hoef je niet in 'angst te leven.'

Ik kots op het woordje discriminatie.

Laatst bewerkt:
Kees moest hem maar laten voordringen! Eigen schuld.

Terug
Naar boven