MuscleMeat

Man dringt voor en mishandelt iemand die hem daarop aanspreekt

Cijfers zijn in dit geval vrij subjectief. In dit geval geeft het de geregistreerde misdaad cijfers weer en niet het totale. Immers kan je het totale nooit achterhalen(tenzij er bij elk misdaad aangifte wordt gedaan en elke misdaad wordt oogelost. Wat in 50%van de gevallen niet het geval is), laat staan dat je het precentage van de marokkanen kan berekenen. Hoe dan ook, als sommige zich beter weten aan te passen en andere rekening mee houden met de verschillen, dan zal het wel goed komen

Btw, ik schrik wel van de cijfers. Mijn bro's hebben het zo te zien goed op straat :D

je moet die agressieve allochtonen niet straffen, maar helpen. ze zijn net zo goed slachtoffer als de 10x geslagen man.

Jammer. Ik vind het jammer.

Nuff said. :roflol: Leuk filmpje, zo ken ik Nederland niet.

Zelfs die phaggot?

Lijkt me een vredig dorpje.

Wel veel manlets en racistische vrouwen. Ik zou er prima tussen passen. Wat kost een sociale huurwoning gemiddeld?

conjo swa

Die kerel met die zwarte pet in dat filmpje, welke taal spreekt die? En wat bedoelt men in hemelsnaam met "Westerlingen"? Als ik het over een westerling heb, dan bedoel ik mensen uit Europa + Noord-Amerika.

Terug
Naar boven