Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
maar srs, lijkt nog wel een interessante paper. Will read later.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je wat pas interessant is. De oververtegenwoordiging van buitenlanders (alle nationaliteiten) in de gevangenis. Zoek maar eens op.Al zoveel jaren, zoveel problemen, zoveel informatie, over dezelfde mensen, maar het beleid word er niet aan aangepast.
Interessante link met behoorlijk wat informatie over waarom o.a. Marokkaanse jongeren hiertoe in staat zijn.
[Link niet meer beschikbaar]
Dat is helaas algemeen bekend. Ook zulke cijfers zouden een belletje moeten doen rinkelen, ja. Helaas, niet de huidige politiek. Die is bezig met geld uitgeven aan de EU. En verder, tja, wat doen ze eigenlijk?

" niet.In België wel. De smiley heeft betrekking op het vetgedrukte in de quote. Het is volgens mijn ervaring niet algemeen gekend bij de gemiddelde autochtoon. Integendeel. En als het al bekend is bij hen, is het van "horen zeggen" (niveau van de gemiddelde nva'er dus).zijn buitenlanders procentueel niet oververtegenwoordigd in de gevangenis? anders snap ik de "" niet.
In België wel. De smiley heeft betrekking op het vetgedrukte in de quote. Het is volgens mijn ervaring niet algemeen gekend bij de gemiddelde autochtoon. Integendeel. En als het al bekend is bij hen, is het van "horen zeggen" (niveau van de gemiddelde nva'er dus).
(uitgezonderd linkse honden)Het is juist wel algemeen bekend. Wat ik wilde aanduiden is dat niemand er meer van opkijkt, zulke cijfers. Voldoende reden voor de politiek om het in de doofpot te stoppen en geen oplossingen te vinden.
Het is juist wel algemeen bekend. Wat ik wilde aanduiden is dat niemand er meer van opkijkt, zulke cijfers. Voldoende reden voor de politiek om het in de doofpot te stoppen en geen oplossingen te vinden.
de gemiddelde autochtoon is racistisch as phuck, die verkondigen zulke zaken al zonder de effectieve data te kennen(uitgezonderd linkse honden)
En vervolgens eindigen als Pim. Succes.ipv klagen kan je zelf een politieke partij oprichten...

Niet akkoord (eigen ervaring). Maar ik ga misschien om met een ander soort mensen. Een ander milieu.
En vervolgens eindigen als Pim. Succes.![]()

Het gros van de "diplomaloze arbeiders" zijn gewoon achterlijk en zijn gebrainwasht door de media, populisten à la Wilders en De Wever. (Ik wil vooral niet veralgemenen en heb niets tegen fabrieksarbeiders of ongeschoolden.) Vraag maar eens waarom ze er zo over denken.op niveau unief is het idd extreem links, maar als je bedenkt hoeveel gewone diplomaloze arbeiders in belgie rondlopen, gepaard met hun algemene rechtse houding dan kan je het je makkelijker inbeelden![]()

ipv klagen kan je zelf een politieke partij oprichten...
volledig mee eensHet gros van de "diplomaloze arbeiders" zijn gewoon achterlijk en zijn gebrainwasht door de media, populisten à la Wilders en De Wever. (Ik wil vooral niet veralgemenen en heb niets tegen fabrieksarbeiders of ongeschoolden.) Vraag maar eens waarom ze er zo over denken.![]()
Heb het charisma daar niet voor. Sowieso wil ik niet mijn leven lang met beveiliging moeten rondlopen vanwege mijn mening of het aankaarten van de waarheid. Wij hebben een persoon in de politiek die dit wel doet. Hij wordt met de dood bedreigd door de probleemgroepen en links en weggezet als xenofoob, islamofoob, eurofoob en weet ik wat door de zittende politiek. Als hij een sterk punt heeft, waar zelfs de grootste linksmens het nog mee eens zal zijn, zal de politiek en media hem geen gelijk willen geven. De huidige politiek is een lachertje en daar ga ik niet aan meedoen.
Ik zie dat Tatt ook al met de term populist strooit, als hij over Wilders praat. Uitermate droevig. De media staat overigens helemaal niet aan zijn kant. Ben jij soms van Belgie?

Omdat hij de enige is die oppositie voert tegen huidig beleid? Lijkt me vrij duidelijk. Bij gebrek aan beter, zou je kunnen zeggen.
Misschien kun je, als Belg zijnde, eens uitleggen wat er mis is met de heer Wilders?

vertel me eens, wat is er mis met mijn kop?Zeker, maar heb je jouw kop al eens gezien? Ik ga jouw politieke standpunten toch ook niet beoordelen aan je uiterlijk.
ik dacht het nietOverigens denk ik dat hij dit expres doet, om zo uit de meute te springen. Misschien ook de reden waarom hij dergelijke taal gebruikt.