erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevalletje inteelt.
Discriminatie? Je hebt 2 paspoorten. Nederland is een prachtig land, je hebt legio aan kansen. Je hebt de keuze om er iets van te maken hier, vergooi jij zelf die kansen lijkt het me logisch dat je het nederlands paspoort niet waard bent en je ook niets wilt betekenen hier. Afpakken dus. Als jij geen kwade bedoelingen hebt hoef je niet in 'angst te leven.'
Ik kots op het woordje discriminatie.
Kunnen we niet doen zoals Australië? Grenzen sluiten en enkel mensen binnen laten die hier komen werken en al een job hebben hier? (Op vakantie komt toch niemand in BE of NL, dus dat scheelt ook weeral een hoop administratie.)
EU, heuj! Op sommige vlakken ...

Tja dat bepaalde Nederlanders, ondanks dat zij een derde generatie zijn, nog Marokkaan voelen is een grote mislukking inderdaad van deze maatschappij.
Eens, maar ik meen ook dat hoge heren in Marokko een vinger in de pap hebben. Marokkanen hier worden aangespoord niet hun cultuur opzij te zetten en niet te assimileren
Maar dat neemt niet weg dat zij gelijk zijn aan autochtone Nederlanders en ze verdienen dus ook dezelfde behandeling wanneer ze de fout in gaan, een celstraf dus en niet het afpakken van paspoort.
Niet mee eens. Bijzonder goede manier om criminaliteit terug te dringen en recidive te beperken. Zal ons ook een hoop kosten schelen in de toekomst, wanneer zij toch weer de fout ingaan.
Dat zij nog een tweede paspoort hebben zie ik vooral als een fout van de overheid.
Klopt. En fouten moet je van leren. Die moet je niet fout laten, maar verbeteren. Je mag best twee paspoorten hebben, maar hou je aan de regels anders verlies je er een.
Aan de de andere kant kan je anno 2013 integratie ook moeilijk door de strot drukken.
Want?
In plaats van paspoorten afpakken kun je dus beter nadenken hoe je deze jongeren een succesvolle burger kan laten worden zonder dat ze de vrijheid van hun eigen cultuur inleveren moeten. Positieve discriminatie kan hier zeker bij helpen.
Te vaak geprobeerd, heeft bijzonder veel geld gekost met veel te weinig resultaat. Ook dit wanbeleid moet eens stoppen.
meen je dit serieus? amerika is anders een voorbeeld waar het mooi mislukt isStaat er vrij herkenbaar op gelukkig. Dit soort voorvallen zouden er veel minder zijn als de brave burger gewapend zou zijn. Dat tuig zou dan wel 2 keer nadenken. De wet geeft de fysiek sterkere crimineel de meeste macht.
Waarom?meen je dit serieus? amerika is anders een voorbeeld waar het mooi mislukt is

Je trekt zoals de meesten de verkeerde conclusies uit de situatie in de VS.meen je dit serieus? amerika is anders een voorbeeld waar het mooi mislukt is
Veel meer geweldpleging met wapens.
elke burger wapens geven = meer ongelukken. Ondoordachte woedeaanvallen kunnen al snel in een schot veranderen denk ik![]()
No shit, Sherlock. Lees dan enkel de conclusie. Dan leer je ook al "iets" bij.
No shit, Sherlock. Lees dan enkel de conclusie. Dan leer je ook al "iets" bij.

Klopt, daarom zeg ik ook "iets".de conclusie lezen zonder te weten als de argumenten om tot die conclusie te komen wel kloppen zou mij niets bijleren![]()