MuscleMeat

Man dringt voor en mishandelt iemand die hem daarop aanspreekt

Het is juist wel algemeen bekend. Wat ik wilde aanduiden is dat niemand er meer van opkijkt, zulke cijfers. Voldoende reden voor de politiek om het in de doofpot te stoppen en geen oplossingen te vinden.

Omdat die cijfer op zich nix zeggen en er over het algemeen een verkeerde interpretatie aan wordt gegeven. Vb dat crimineel gedrag een genetische kwestie is of te wijten valt aan bepaalde culturele eigenschappen.

Kijk je vb naar de VS dan zie je dat het voornamelijk n*gers en Latino's zijn (en daarvan kan je niet echt zeggen dat ze een andere culturele achtergrond hebben), in landen als China vooral Zuid-oost aziaten, etc ..

De algemene tendens is steeds dat het gaat om groepen die in desbetreffende landen sociaal en economisch lager op de ladder staan. Linkse praatjes i know, maar ik laat nog in het midden waar die achterstand aan te wijten valt; maar zaken als ras en religie hebben er in elk geval nix mee te maken.

Heb het charisma daar niet voor. Sowieso wil ik niet mijn leven lang met beveiliging moeten rondlopen vanwege mijn mening of het aankaarten van de waarheid. Wij hebben een persoon in de politiek die dit wel doet. Hij wordt met de dood bedreigd door de probleemgroepen en links en weggezet als xenofoob, islamofoob, eurofoob en weet ik wat door de zittende politiek. Als hij een sterk punt heeft, waar zelfs de grootste linksmens het nog mee eens zal zijn, zal de politiek en media hem geen gelijk willen geven. De huidige politiek is een lachertje en daar ga ik niet aan meedoen.

Ik zie dat Tatt ook al met de term populist strooit, als hij over Wilders praat. Uitermate droevig. De media staat overigens helemaal niet aan zijn kant. Ben jij soms van Belgie?

Wat heeft de media te maken met populisme? Populisme is een politieke stijl en dat ligt aan de politieker en niet aan de media.

Omdat hij de enige is die oppositie voert tegen huidig beleid? Lijkt me vrij duidelijk. Bij gebrek aan beter, zou je kunnen zeggen.

Misschien kun je, als Belg zijnde, eens uitleggen wat er mis is met de heer Wilders?

Jullie zullen misschien toch diegenen zijn die elkaar napraten, Wilders is een populist, de racist etc. etc.

Wie er precies oppositie voert tegen het huidige beleid kan ik je niet met zekerheid zeggen aangezien jullie politieke situatie niet op mijn prioriteitenlijst staat. Maar ik dacht dat er wel meerdere waren (of ze nu goed of slecht zijn heeft hier even niets mee te maken). Correct me if I'm wrong.

Wilder is, zoals reeds eerder vermeld, een populist. Persoonlijk zou ik hem omschrijven als een salonpopulist, net als Bart De Wever. "De stem van het volk" maar enkel wanneer het hem uitkomt. Eenmaal hij aan de macht is/zal zijn zie je het populisme verdwijnen en wordt het vervangen door xxxx. Let op mijn woorden.

Zeker, maar heb je jouw kop al eens gezien? Ik ga jouw politieke standpunten toch ook niet beoordelen aan je uiterlijk.

Overigens denk ik dat hij dit expres doet, om zo uit de meute te springen. Misschien ook de reden waarom hij dergelijke taal gebruikt.
Populisme...

Oh nee, das waar ook. Hij verft zijn haar omdat hij Arisch wilt lijken. Want Hitler heeft het zo gewild. Ofzo. Leg eens uit?

Reeds uitgelegd. Zijn grootvader was adjunct-directeur financieel toezicht in Oost-Java. Daar is hij getrouwd met een Joods-Indische vrouw (Johanna Meijer). Wel leuk dat je Hitler er bij betrekt. Die dekselse Godwin toch...

-**** it

Tatt op ignore. Trollt alleen, nog niets nuttigs zien zeggen. :kiss:
Een mens reageert dan eens serieus...

*Gooit dit nieuwsbericht in de lade "naffers"*

populisme bestaat niet

Deed ik altijd boodschappen, is een vrij goede buurt eigenlijk.

Oja, k*t Marokkanen!

Deed ik altijd boodschappen, is een vrij goede buurt eigenlijk.

Nu wel ;)

Aantal van de victoriaplein groep zijn nu grote jongens.

alleen dat stukje, dus rijnstraat tot einde is wel ok.
Verder de van wou in en daar achter, zit je in de diamantbuurt.

Verder valt het inderdaad allemaal mee, ben daar zo vaak in me leven geweest en nog nooit een probleem gehad.

Iemand die Tatt serieus neemt ??

Nu wel ;)

Aantal van de victoriaplein groep zijn nu grote jongens.

alleen dat stukje, dus rijnstraat tot einde is wel ok.
Verder de van wou in en daar achter, zit je in de diamantbuurt.

Verder valt het inderdaad allemaal mee, ben daar zo vaak in me leven geweest en nog nooit een probleem gehad.

+1.

Heb een tijdje in de slijterij daar gewerkt, het tuig viel idd wel mee, af en toe wat agressievelingen..

wie zegt dat het een Marokkaan is?
en maar schreeuwen en wijzen naar anderen. het gaat hier waarschijnlijk op een Arubaan/dominicaan.

en btw, lekker makkelijk om in het slachtofferrol te kruipen. voor het zelfde geldt, was het 'slachtoffer" begonnen met uitdagen of misschien schold hij de "dader", waarna hij op een non verbale manier reageerde. "het slachtoffer akn alles bij de politie verklaren en een zijn versie wordt natuurlijk door de media aangehouden.

en maar schreeuwen en wijzen naar anderen. het gaat hier waarschijnlijk op een Arubaan/dominicaan.

en btw, lekker makkelijk om in het slachtofferrol te kruipen. voor het zelfde geldt, was het 'slachtoffer" begonnen met uitdagen of misschien schold hij de "dader", waarna hij op een non verbale manier reageerde. "het slachtoffer akn alles bij de politie verklaren en een zijn versie wordt natuurlijk door de media aangehouden.

Achterlijke aap en dan slaag je iemand x aantal keer op zijn smoel ?

Ja dat is veranderd sinds je afwezigheid op DBB, alles is nu: Marokkaan heeft het gedaan.
Zelfs in het toppic brillemans :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/brillemans-hoekt-pestkop-naar-grond-341819/
Zijn er meteen reacties van Marokkaan terwijl die jongen een Hollander is of gemengd.
Ik twijfel dat de man inde film Marokkaan is, hooguit een sousie, die zijn wat donkerder maar denk eerder dat het een Anti of Suri is.

Amigo,als iemand scheld is het niet goed om non verbaal te reageren naar mijn mening.
Ik kan redelijk met me vuisten en benen werken en er in en paar seconden een harde serie uitgooien, maar als iemand scheld en mij niet aanraakt of mijn wijf of kind niet aanraakt dan laat ik het lekker gaan, komt ie te dichtbij dan wel, dat kan nog eventueel gebeurd zijn hier.

Punt 1 heb je gelijk in; is waarschijnlijk een antilliaan.

Tweede punt snap niet hoe je zo kan redeneren. Als een oudere man gaat schelden en tieren omdat je voorkruipt bij de kassa dan zit hij fout, maar fysiek geweld kan natuurlijk nooit goedgekeurd worden.

zeg je dit nu omdat je het meent of omdat je er slecht tegen kan dat sommigen hier beweren dat het een marokkaan is?

Punt 1 heb je gelijk in; is waarschijnlijk een antilliaan.

Tweede punt snap niet hoe je zo kan redeneren. Als een oudere man gaat schelden en tieren omdat je voorkruipt bij de kassa dan zit hij fout, maar fysiek geweld kan natuurlijk nooit goedgekeurd worden.

zeg je dit nu omdat je het meent of omdat je er slecht tegen kan dat sommigen hier beweren dat het een marokkaan is?
Denk meer het laatste;). Maar wordt gewoon moe om telkens in de verdediging te schieten als er weer onterecht de schuld wordt gegeven aan een Marokkaan. het zijn niet allemaal heiligen, maar om ze altijd de credits te geven van alle geweldsdelicten, vind ik sneu.

Denk meer het laatste;). Maar wordt gewoon moe om telkens in de verdediging te schieten als er weer onterecht de schuld wordt gegeven aan een Marokkaan. het zijn niet allemaal heiligen, maar om ze altijd de credits te geven van alle geweldsdelicten, vind ik sneu.
10hol53.png

Is natuurlijk niet terecht, dat altijd direct gekeken word naar een Marokkaan. Wel is het feit dat criminaliteits cijfers niet om liegen, en de Marokkaan weldegelijk bekend staat om het o.a. beroven en geweld plegen tegen onze Nederlandse bejaarden.

Staat er in het artikel dat een kunstgebit door de lucht vloog door een agressieve man die tikken uitdeelt, is het logisch dat het eerste wat men denkt, zal wel een Marokkaan geweest zijn. Natuurlijk is het niet correct om direct te gaan beschuldigen, maar instinctief? lol is het wel logisch te verklaren.

Helaas denk ikzelf ook zo, maar 9 v/d 10 keer word dit gevoel toch echt bevestigt.

Dit maakt natuurlijk niet alle Marokkanen een crimineel en ik zal uiteindelijk per persoon oordelen. De goede Marokkaan moet zich ook niet aangesproken voelen. Of liever nog, voel je Nederlander en gedraag je gewoon. :D

Jij zal vast niet vaak moe zijn.

:roflol:

Als je naar iemand anders z'n land komt - en al zeker als het om te wonen is, wordt er van je verwacht dat je je minstens even goed gedraagt zoals de inwoners.

Terug
Naar boven