AndroidHealthClinic

Man dringt voor en mishandelt iemand die hem daarop aanspreekt

Oh nee, das waar ook. Hij verft zijn haar omdat hij Arisch wilt lijken. Want Hitler heeft het zo gewild. Ofzo. Leg eens uit?

Edit.

Laatst bewerkt:
Heb hem snel opgeslagen, zal er nog eens goed naar kijken en mijn oordeel vellen. :rolleyes:
Stond je niet op 20% trouwens atm?

Dan is deze picca niet representatief.
Maar vertel je mening is over Geert zijn politiek en zijn uiterlijk. Een beetje onderbouwd zou leuk zijn.

Ik wil de penisfoto trouwens ook bij de collectie. Linkje iemand?

Dan is deze picca niet representatief.
mijn gezicht ziet er exact hetzelfde uit, daar sta ik op 15-16% o.i.d;)

Maar vertel je mening is over Geert zijn politiek en zijn uiterlijk. Een beetje onderbouwd zou leuk zijn.

heb ik niet, was ook maar een goedkope steek richting jou:)

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 19:21 ----------

Ik wil de penisfoto trouwens ook bij de collectie. Linkje iemand?

en check nachtcafé;)

Je moet je voorstellen, mocht hij gepakt worden, zit ie de volgende dag met een enkelbandje op de bank of hij kan ook gewoon weer iemand op zijn bek timmeren tijdens het boodschappen doen. No spang jeweetzelf

Wat naar om deze man op te sporen. Straks wordt hij gepakt en kan hij onze economie niet meer versterken met zijn ongetwijfeld goede baan...

Oh nee, das waar ook. Hij verft zijn haar omdat hij Arisch wilt lijken. Want Hitler heeft het zo gewild. Ofzo. Leg eens uit?
Hij blondeert zijn haar niet om Arisch te lijken maar om zijn Indische afkomst te verbergen. En ja ik ben een Belg.

Ik zal later terug komen op de rest van je absurde berichten. Ik heb honger. :o

-**** it

Tatt op ignore. Trollt alleen, nog niets nuttigs zien zeggen. :kiss:

wie trollt wie nu ?

wat heeft angelus ge-ninja edit?

wat is hier gebeurd?

vertel me eens, wat is er mis met mijn kop?

(ninjaedit, umad dbb?)

ik dacht het niet

Shit heb ik wat gemist,was ik maar niet gaan trainen

O.T

Denk je ff naar Dirkie te gaan voor je boodschapjes op je ouwe dag en krijg je paar pompen op je muil, niet goed.
Niet ver van mij maar ken hem niet.

Lijkt me eerder een Suri dan een Maroc.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven