MuscleMeat

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

als ik jou was zou ik bij de kmar gaan. denk dat er constant auto's bij die hekken staan omdat de weg afgesloten was en je normaal gewend bent om er te rijden.

Tuurlijk Snugere Henkie[IVO], hij zag ook niet dat er allemaal mensen staan te kijken naar een parade van het Koningshuis.

gebruik je verstand man.
 
En het scheelt de maatschappij geld, anders zit zo'n hufter de rest van z'n leven te teren op kosten van de staat.

Ik vind dat gevangenen de staat niks moeten kosten, werken voor de kost k*tproleten.
 
Lekker makkelijk vanachter je computer oordelen.

Zo vreemd is het toch niet dat een auto langs een afzetting komt en word teruggestuurd? Zal wel vaker gebeurd zijn die dag.


Hey niet zo ingewikkeld doen he, je moet gewoon ieder persoon die zich wat teruggetrokken en eigenzinnig gedraagt bestempelen als homo die preventief geruimd moet worden.

Ik hoop dat het orakel Cutler nooit zal stoppen met posten hier, geweldige analyses altijd!
 
Lekker makkelijk vanachter je computer oordelen.

Zo vreemd is het toch niet dat een auto langs een afzetting komt en word teruggestuurd? Zal wel vaker gebeurd zijn die dag.

ja ik bedoel in combinatie met dat uiterlijk. zo'n linkse alto kop.


maar laten we hopen dat hij iig helse pijn heeft gehad zijn laatste uren.
 
Tuurlijk Snugere Henkie[IVO], hij zag ook niet dat er allemaal mensen staan te kijken naar een parade van het Koningshuis.

gebruik je verstand man.

whahahahahahahhahahahahahahahaha
 
Hey niet zo ingewikkeld doen he, je moet gewoon ieder persoon die zich wat teruggetrokken en eigenzinnig gedraagt bestempelen als homo die preventief geruimd moet worden.

Ik hoop dat het orakel Cutler nooit zal stoppen met posten hier, geweldige analyses altijd!

Idd lekker bestempelen als homo! Cutler, wat een debiele reactie zeg. Volgens mij ben jij net zo gestoord als die Karst T. zelf!

En idd, het zal wel vaker voorkomen dat iemand langs de hekken wilt (je zal er maar in de buurt wonen bijv..). Daarnaast is die debiel waarschijnlijk gewoon dwars door de dranghekken heengereden, want van die auto was weinig over. Knappe beveiliger die dan voor zijn hekje gaat staan om een auto tegen te houden!

Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd en ik baal ervan dat ie dood is. Ik had wel willen weten 'waarom' en had hem maar lekker 30 jaar laten brommen. Waarschijnlijk ook nog als invalide! Hij komt er nu wel erg gemakkelijk vanaf...
 
Was het geen allochtoon :(
 
Hey niet zo ingewikkeld doen he, je moet gewoon ieder persoon die zich wat teruggetrokken en eigenzinnig gedraagt bestempelen als homo die preventief geruimd moet worden.

Ik hoop dat het orakel Cutler nooit zal stoppen met posten hier, geweldige analyses altijd!

:roflol: beetje verkeerd geformuleerd.. zo zwart/wit bedoel ik het niet. maar volgens het telegraaf bericht vond de hele buurt hem een rare snuiter..
 
:roflol: beetje verkeerd geformuleerd.. zo zwart/wit bedoel ik het niet. maar volgens het telegraaf bericht vond de hele buurt hem een rare snuiter..



Dood aan alle rare snuiters!
 
:roflol: beetje verkeerd geformuleerd.. zo zwart/wit bedoel ik het niet. maar volgens het telegraaf bericht vond de hele buurt hem een rare snuiter..

Een overbuurman herkende de auto van Karst op tv. "Heel raar om die de zwarte Suzuki opeens voorbij te zien schieten." Hij noemt T. een vreemde snuiter. "Het leek wel of hij ze niet allemaal op een rij had. Als je dit doet, dan zit er toch zeker een draadje bij je los."

De overbuurman is niet direct de hele buurt Cutler.
 
De overbuurman is niet direct de hele buurt Cutler.


Ook al zou de hele buurt hem een rare snuiter gevonden hebben, lijkt me nog geen reden om mensen dan preventief te ruimen. Deden ze vroeger ook met rare snuiters, heksenjachten. De meeste ter dood veroordeelde heksen waren gewoon vrouwen en soms mannen die zich zonderling gedroegen.

Ik kan me voorstellen dat Cutler in bepaalde kringen ook als rare snuiter wordt gezien met zijn achterlijke opmerkingen en ondoordachte uitkramingen. Het valt me altijd op dat Cutler het liefst in een staat wil wonen die het meeste lijkt op een fundamentele moslimstaat waarin alle persoonlijke vrijheden zijn ingedamd en waarin een onaantastbare autoriteit bepaald wat wel of niet rare snuiters zijn.

Vind je overigens niet dat rare snuiters eerst door het volk gestenigd moeten worden Cutler?
 
Hoe kan je aan iemand zien dat ie van plan is op een mensenmassa in te rijden?

Hoe kan een douane beambte zien op Schiphol dat iemand, iets verdachts bij zich heeft?
 
Ik woon er 5 minuten vanaf. Gister toen het gebeurde zat ik in mijn vakantie huisje voor de TV. Meteen smsjes van vrienden etc. De cijfers op tv zijn niet helemaal oke, er zijn meer gewonden gevallen, hoorde ik. Een vriend van mij heeft zijn pols gebroken, maar is niet blijven liggen op dat kruispunt maar met eigen vervoer naar et ziekenhuis gebracht.
 
Niemand gun je dit !!!

Gaven mensen er juist maar wél wat meer om ! ipv enkel "ikke, ikke, ikke"

Ik heb meer medelijden met de familie en vrienden van de mensen die overleden zijn dan de koninklijke familie.
 
Vind je overigens niet dat rare snuiters eerst door het volk gestenigd moeten worden Cutler?

:roflol: haha nee natuurlijk niet. dat stenigen bedoel ik mee, die kerel dader hij die daad heeft begaan.

preventief ruimen van rare snuiters is niet echt de bedoeling, dat snap ik zelf ook, maar het ging er even om dat zo'n rare snuiter door die dranghekken wilde komen en zo iemand extra in de gaten moet worden gehouden. maar ik ben er niet bijgeweest dus misschien is het wel anders gegaan..
 
De ****tard is dood en komt er makkelijk vanaf! We zullen dus nooit exact weten hoe, wat en waarom..
 
Back
Naar boven