AndroidHealthClinic

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

in sommige landen is dit dagelijkse kost,dan denk ik maar aan palestina/israel,er zijn er vast nog een heleboel.

Ja en Oga Boga uit Burkina Faso is net geboren met Aids, wat heeft Palestina (of andere zaken) te maken met het gebeuren in Apeldoorn?
 
idd maar wil hier even op wijzen,zolang het niet in in onze buurt is intreseerd het ons minder of zelf totaal niet.

Net zo goed als Oga Boga het weinig zal interesseren dat in Apeldoorn 7 slachtoffers zijn gevallen. Als Oga Boga zijn kinderjaren overleeft natuurlijk.
 
Ja en Oga Boga uit Burkina Faso is net geboren met Aids, wat heeft Palestina (of andere zaken) te maken met het gebeuren in Apeldoorn?
zolang het niet in je buurt/land is heb je er geen interesse voor,voor oga boga is dat ook erg verdiend evenveel aandacht als de dode in apeldoorn,dat wou ik er even mee duidelijk maken.
 
zolang het niet in je buurt/land is heb je er geen interesse voor,voor oga boga is dat ook erg verdiend evenveel aandacht als de dode in apeldoorn,dat wou ik er even mee duidelijk maken.

Bij deze duidelijk dan, niet dat het veel bijdraagt aan de thread verder. Mensen gaan dagelijks dood, fact of life. Mensen gaan niet dagelijks dood door aanslagen gepleegd op koninginnedag terwijl de koningin passeert. Bijzondere gebeurtenissen in de nabijheid krijgen altijd meer aandacht.
 
Back
Naar boven