- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
En wat zou jij doen als je thuis komt en er staat een man met een bivakmuts zijn zak in te laden?
Mijn Glock(die trouwens perfect geregistreerd is, geen rogue wapen) pakken. Maar dan ga ik niet ****ing klagen als ik in de cel moet. Ik zal natuurlijk alles eraan doen om te maken dat het niet zo loopt natuurlijk

Deed nooit een vlieg kwaad. Dat is één ding wat zeker is.
Vind ik raar, ik zou graag de hele situatie weten voor ik conclusies trek. Zou de eerste keer zijn, voor zover ik weet dat aan wat "lichte verwondingen" echt gevolg gegeven wordt.
---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------
Ik weet heus wel wat mag en wat niet mag. Kennelijk heb jij geen realistische kijk op een situatie als deze. Zodra je iemand in een klem legt en die persoon verzet zich hevig, dan breng je hem zichtbare schade toe.
Tevens heb je een grotere kans dat de persoon die bij je inbreekt een mes oid trekt en je neersteekt als je hem probeert in een klem te leggen.

Nochtans gebruik ik het bijna elke week, binnen enkele uurtjes ms terug. Een ingelockte klem of wurging geraak je niet uit. Hij heeft 5 seconden om dat mes te trekken. Nog niet meegemaakt.
Laatst bewerkt: