- Waardering
- 704
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 87kg
Inmiddels een nieuwe fase gestart. Na 4 maanden 1800kcal en van 88 naar 78 kilo en de laatste weken flink stagnerend, vind ik het voor nu genoeg. Ik lees ook veel dat 4 maanden ongeveer de max is qua cut periode. Vorige week gestart met lean bulk. Gaat ff experimenteren zijn hoeveel kcal het juiste is maar ik start nu met 2200 omdat het goed schijnt te zijn na een cut eerst ff periode op onderhoud te eten. En dan kijkende naar de resultaten, voeg ik voorzichtig nog wat kcal bij. Mijn plan is om dit hoogstens 6 maanden te doen en dan weer opnieuw 4 maanden cutten. Met de kennis van deze cut periode, zal dat een stuk beter en sneller gaan denk ik. Ik merk ook dat ik beter wat meer spier kan gebruiken nu ook dus ben erg hyped wat komen gaat. Verder eet ik nu sinds 1,5 maand keto en dat was in het begin wennen maar nu heb ik daar nul moeite meer mee. Bevalt uitstekend.
Hier wat foto's. Ik ben opzich wel tevreden ermee. Ik had gehoopt dat de borst wat minder was dan dit (op foto's valt niet echt te zien) maar opzich wel goede resultaat en ik ben sinds mijn 12e niet zo slank geweest. Smaakt zeker naar meer maar belangrijk nu weer ff wat spiermassa erbij eerst.
Hier wat foto's. Ik ben opzich wel tevreden ermee. Ik had gehoopt dat de borst wat minder was dan dit (op foto's valt niet echt te zien) maar opzich wel goede resultaat en ik ben sinds mijn 12e niet zo slank geweest. Smaakt zeker naar meer maar belangrijk nu weer ff wat spiermassa erbij eerst.
Laatst bewerkt:

anyway.... Ik ben geen expert of zo, maar ik vind momenteel niks opmerkelijks te zien bij jou borst. Mocht je dat nog denken dan denk ik dat je er teveel op gefocust bent. Het is prima.
Ik ga dit doen en daarna weer cutten tot het helemaal weg is. Zo erg vind ik het nu niet en het is wel wat minder geworden.