XXL Nutrition

Manboobs😣

Omdat ik merkte dat ik zelfs bij 1800 kcal niet verder af val en ik wil nu ook wel eens zien hoe het is om wat verder te groeien en ik heb geen haast want hierna wil ik gewoon wel echt diep cutten en nu weet ik beter hoe dat gaat dus die fase zal beter gaan. Het lijkt me belangrijk dat er wel iets onder zit zegmaar en ik lees veel dat je beter niet langer dan 4 maanden kunt cutten. Sta nog steeds open voor operatie als ik na de volgende cut, die ik wel echt ga doorzetten tot het weg is, het niet weg kan halen.
wat spiermassa er bij is niet verkeerd maar als je niet meer afvalt doe je iets niet goed. Weet je al waar dat door komt?

• Topic Starter Topic Starter
wat spiermassa er bij is niet verkeerd maar als je niet meer afvalt doe je iets niet goed. Weet je al waar dat door komt?
Nou... twee opties: 1. Ik moest nog minder eten/meer bewegen en 2. Dat vanwege de lengte van de cut, mijn lichaam efficiënter is geworden met minder kcal en daardoor dus minder afval... vandaar dat ze max. 4 maanden aanraden denk ik. Maar eigenlijk pas voor het eerst in mijn leven sinds 1 januari train ik consequent 4x per week en grootste gedeelte ervan was cutten. Ik ben nu gewoon wel benieuwd hoe het is wat meer te groeien weer en daarna in cut 2 haal ik vast wel het einddoel.

Er is ook nog een verschil tussen 1800 en 2600kcals, maar je zult op 1800kcals dan meer moeten bewegen. en wat ik al vaker heb gezegd, lijkt je training ook niet oké.
Heb je al eens hoge lage dagen geprobeerd ?
3 dagen 2200
4 dagen 1500
Dit heb je ook genegeerd

Ja na precies vier maanden gaat je lichaam in starvation mode en dan kun je niet meer afvallen🌞

Er is ook nog een verschil tussen 1800 en 2600kcals, maar je zult op 1800kcals dan meer moeten bewegen. en wat ik al vaker heb gezegd, lijkt je training ook niet oké.

Dit heb je ook genegeerd
Alright. Ik lees alles hoor. Dankjewel. In de volgende cut wil ik dat wel eens uitproberen wat je zegt met switchen in de week, als het weer stagneert.

Alright. Ik lees alles hoor. Dankjewel. In de volgende cut wil ik dat wel eens uitproberen wat je zegt met switchen in de week, als het weer stagneert.
Zou dan ' 6 weken' op 2200kcals kijken wat er na 10dagen gebeurt. Daarmee bedoel ik 6 weken rond je onderhoud. Maar niet alleen je voeding moet in orde zijn om wat massa te bouwen straks

Nee jij hebt het telkens over dat ‘ze’ maximaal vier maanden aanraden.
Maar iedereen tast compleet in het duister over wie je met ‘ze’ bedoelt.
Het is in ieder geval onzin, dan weet je dat ook weer.

Kan me overigens voorstellen dat je er gewoon even geen zin meer in hebt. Dat is prima.

Zou dan ' 6 weken' op 2200kcals kijken wat er na 10dagen gebeurt. Daarmee bedoel ik 6 weken rond je onderhoud. Maar niet alleen je voeding moet in orde zijn om wat massa te bouwen straks
Ja, dat heb ik deze week ook gedaan en ik twijfelde dus al dat wat langer te doen. Met welke intentie zeg je dat? Om te kijken of ik met 2200 weer groei zonder teveel aan te komen?

Nee jij hebt het telkens over dat ‘ze’ maximaal vier maanden aanraden.
Maar iedereen tast compleet in het duister over wie je met ‘ze’ bedoelt.
Het is in ieder geval onzin, dan weet je dat ook weer.

Kan me overigens voorstellen dat je er gewoon even geen zin meer in hebt. Dat is prima.
Het is vooral omdat ik merkte dat ik een tijdje stagneerde op 78 kilo en qua hoeveel ik til. Dacht: goed moment het de volgende keer verder op te pakken. Ook omdat ik wel wat massa wil overhouden.

Ja, dat heb ik deze week ook gedaan en ik twijfelde dus al dat wat langer te doen. Met welke intentie zeg je dat? Om te kijken of ik met 2200 weer groei zonder teveel aan te komen?
Ja, kijken wat er gebeurt met je gewicht, en vooral je buikomtrek.
Er zijn wel mensen die 2-3jaar afvallen, dus dat maakt niet uit.

Is het een idee om 2 weken onderhoud te doen om je dieet adaptaties/fatigue te resetten en dan weer verder voor dat laatste stukje?

Ja, kijken wat er gebeurt met je gewicht, en vooral je buikomtrek.
Er zijn wel mensen die 2-3jaar afvallen, dus dat maakt niet uit.
Heb je goed. Bedankt voor de tip. Dit ga ik doen denk ik. Dus 6 weken onderhoud en dan beslissen verder cutten of niet. Misschien gewoon ff een pauze nodig.

Deel anders je voeding en trainings schema eens. Ik heb het idee dat je je er niet strak aan houd anders had je echt wel resultaat gehad. Hoeveel beweeg je op een dag?

Dat heeft je lichaam dan nodig als je wilt ' bijkomen' van cut, en klaar voor de volgende cut. 2 weken op zgn onderhoud gaat weinig doen, kun je net zo goed doorgaan vanaf nu !
Ik denk dat ik dat ga doen ja. Thanks! En dan ff laatste loodjes afvallen en dan lean bulk.

Deel anders je voeding en trainings schema eens. Ik heb het idee dat je je er niet strak aan houd anders had je echt wel resultaat gehad. Hoeveel beweeg je op een dag?
1000039161.jpg

Ik heb zeker wel vooruitgang geboekt. Ik doe 531 first set last. Ik beweeg wel weinig maar doe wel gewoon 4x per week krachttraining. Bv op dinsdag main lift bench press, 5x supplemental bench press, incline bench, dips, pull ups. Laatste weken beweeg ik wel meer gelukkig. Wandelen en hardlopen.

Dat heeft je lichaam dan nodig als je wilt ' bijkomen' van cut, en klaar voor de volgende cut. 2 weken op zgn onderhoud gaat weinig doen, kun je net zo goed doorgaan vanaf nu !
Het hoeft ook weinig te doen, enkel leptin ed herstellen zodat je mentaal weer vers bent en wat minder vermoeid, minder vocht vasthoud, energie hebt van het cutten, om verser verder te kunnen cutten.

2 weken puur als diet break niet maintenance periode.

1000039161.jpg

Ik heb zeker wel vooruitgang geboekt. Ik doe 531 first set last. Ik beweeg wel weinig maar doe wel gewoon 4x per week krachttraining. Bv op dinsdag main lift bench press, 5x supplemental bench press, incline bench, dips, pull ups. Laatste weken beweeg ik wel meer gelukkig. Wandelen en hardlopen.
Okay maar je stuurt nu geen schema’s. Voedings schema graag😝 en hoeveel beweeg je? Cardio 30 min, uur, wandelen??? Resultaat is streng zijn🤦🏻

Terug
Naar boven