GetThaYayo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ging ook wel lekker vandaag, krachtverlies blijven beperken tot een minimum tot het einde van de cutDank je!Ging ook wel lekker vandaag, krachtverlies blijven beperken tot een minimum tot het einde van de cut
Hoeveel zit je onder onderhoud momenteel? En tot wanneer cut je? Hopelijk blijf je je kracht inderdaad grotendeels houden.

Ik zit vanaf begin februari op 2100 kcal per dag, was zo'n 540 onder mijn onderhoud, ben van 80 naar 71 kilo gegaan en mijn kcal inname is nog hetzelfde. dus m'n tekort is iets minder geworden aangezien mijn onderhoud natuurlijk ook naar beneden gaat, maar ik heb elke week nog gewichtsverlies.
Als mijn gewicht blijft hangen gaan de kcal ook weer iets naar beneden. Ik heb niet echt een streefgewicht in het vizier met de cut, ik kijk naar de spiegel en zolang ik daar nog niet tevreden ben stop ik ook nog niet. Heb gewoon hardnekkig vet dat echt weg met alvorens ik weer ga bulken.![]()

, verhoog langzaam mijn Deadlift om bnnenkort weer een kleine PR te kunnen zetten hoop ik !Ik heb je opgezocht Shane![]()
Lekker bezig.
Ik ben herstellende van al mijn blauwe plekken en schrammen
Alsof ik ben overreden door mijn eigen collega's haha.
, ja vind je het heel gek, ouwe beul!
Congrats met je deadlift. Hoe was de vorm?
Stabiliseren de gewichten al een beetje, of loopt het nog steeds terug?
3 setjes van 5 reps