XXL Nutrition

(mannelijke) kaalheid

Don_Nastee zei:
Maak er geen probleem van man.
Ik millimeter mn haar omdat een aantal plekken wat dunner worden.
Weet je hoe relaxed het is om s'ochtens niet je haar te hoeven kammen, dat je nooit een 'bad hair day' hebt en dat je gewoon geen geld aan haar producten hoeft te spenderen?

En anders laat je toch gewoon een stuk scrotum transplanteren, krullebol! :D

's winters zuigt het toch hoor piskoud dat het is :(

Angerfist zei:
Denk eerder dat ie die pet draagt omdat hij kaal is.

Nee, want die pet droeg hij al voordat hij kaal werd :) Maar hij traint ook bij mij, tijdens het trainen draagt hij ook altijd een pet. Lijkt me niet echt bevoordelijk, onwijs zweten en warm worden zonder te luchten daaro :)

wiksycola zei:
iemand ervaring met alopesan 400?
Alopesan bevat voornamelijk saw palmetto, en een aantal andere ingredieenten. Van saw palmetto is nog nooit bewezen dat het werkt, houd het maar lekker bij finasteride of dutasteride indien je iets wilt gaan slikken.

Yep,ik heb het ook. Ik gebruik nu al een tijdje finasteride en minoxidil,nu heb ik de minoxidil een paar maanden laten vallen en is het terug een pak achteruitgegaan. Kheb nu eeen potje van 200ml gekocht met 4% voor maar 17 euro,zelf gemaakt natuurlijk. Ben alleen de dosis vergeten,2x per dag een halve ml,kan dat?

bartman zei:
Yep,ik heb het ook. Ik gebruik nu al een tijdje finasteride en minoxidil,nu heb ik de minoxidil een paar maanden laten vallen en is het terug een pak achteruitgegaan. Kheb nu eeen potje van 200ml gekocht met 4% voor maar 17 euro,zelf gemaakt natuurlijk. Ben alleen de dosis vergeten,2x per dag een halve ml,kan dat?

Maximum 2 ml per dag. Het beste 2X 1 ml, 's ochtends en 's avonds

bartman zei:

zelf gemaakt????Hoe, wat, waar???

marz01 zei:
Hij bedoelt zelf gemaakt door de apotheek. Minoxidil kun je beter bestellen bij [Link niet meer beschikbaar] 4 flessen zijn daar even duur als 1 fles bij de apotheek.

euhm jongens , wees blij dat je er maar vanaf jullie 24 last van hebben, ik heb het namelijk al van men 17- 18:(, hoogstwaarschijnlijk erfelijk, aangezien men vader en grootvader er ook van hebben, alleen hebben zij er maar op latere leeftijd last van gekregen....
Wat ik ook natuurlijk storend vind, dat men broer er geen last van heeft:mad:
Na bezoek aan de dermatoloog heb ik ook zo een zelfgemaakt product bij de apotheker gekregen waardoor het toch al wat geminderd is, maar men haar is nu wel extreem dun, en vanboven heb ik nog altijd wat last van 'kaalheid' hoor, maarjah, ben het ondertussen al wel gewoon,
alleen als mensen die het nog niet gezien hebben opeens hoger dan mij staan, dan hoor ik wel eens regelmatig : "oow man, gij begint al kaal te worden fwa" of " gij ebt een kale plek ofwa" dat vindt ik minder leuk...

Guillermo zei:
Hij bedoelt zelf gemaakt door de apotheek. Minoxidil kun je beter bestellen bij [Link niet meer beschikbaar] 4 flessen zijn daar even duur als 1 fles bij de apotheek.
Ja die site had ik al eerder gezien echter ze hebben al tijden niets voorradig..
Maar dan nog kom ik op een prijs van 240ml voor 50 euro?

The Rock zei:
Nee, want die pet droeg hij al voordat hij kaal werd :) Maar hij traint ook bij mij, tijdens het trainen draagt hij ook altijd een pet. Lijkt me niet echt bevoordelijk, onwijs zweten en warm worden zonder te luchten daaro :)

Vaak een pet dragen kan idd zorgen voor kaalheid..

Er is nooit bewezen dat het dragen van een pet of lang haar zorgt voor haaruitval. Slechte leefgewoontes daarentegen wel.

Haaruitval is voor 99% erfelijk bepaald. Ik heb het in mijn familie en dus alles aan mijn huisarts gevraagd. Middeltjes die zogenaamd werken, werken niet en de enige manier om haar terug te krijgen is een transplantatie.

Als al deze middeltjes zouden werken, dan waren er geen kale mannen. Het is dus pure geldklopperij.

Ik zou het echt niet erg vinden als ik kaal zou worden, ik haal nu ook elke week een scheermes over mn kop dus er zou weinig veranderen :D

Guillermo zei:
Alopesan bevat voornamelijk saw palmetto, en een aantal andere ingredieenten. Van saw palmetto is nog nooit bewezen dat het werkt, houd het maar lekker bij finasteride of dutasteride indien je iets wilt gaan slikken.

Ik meen gelezen te hebben dat het nadeel van deze 2 producten is dat ze beiden in heel je lichaam werkzaam zijn ipv alleen bij de haarwortels. Ook zou vooral dutasteride behoorlijk heftige bijwerkingen hebben.

Nizoral (ketoconazole) zou goed moeten werken. Lichte variant kan je gewoon bij de drogist kopen en een zwaardere variant gaat via de apotheek.

Iemand toevallig ervaring met Spironolactone?

Ach kaal zijn heeft ook zo z'n voordelen. Je hoeft je haar niet te doen, geen gel kopen, scheelt dus weer geld. En bovendien kan het ook weer iets goeds uitstralen met je brede bast erbij. Kijk maar naar Vin Diesel.

3XMMM zei:
Ach kaal zijn heeft ook zo z'n voordelen. Je hoeft je haar niet te doen, geen gel kopen, scheelt dus weer geld. En bovendien kan het ook weer iets goeds uitstralen met je brede bast erbij. Kijk maar naar Vin Diesel.

Of naar mij! :p

Ik ben een tijd terug eens bij de dokter geweest, om dat ik bovenop ook mijn haar aan het verliezen ben. Na wat te hebben geinformeerd over finasteride, vertelde hij me dat er in sommige gevallen bijwerkingen zijn opgetreden als verminderde ejaculatie, libido- en erectiestoornissen. Dit stond ook in de bijsluiter die ik daarna even bij de apotheek heb ingekeken. Not my cup of tea, sindsdien doe ik maar gewoon millimeteren hehe.

Jordees zei:
Er is nooit bewezen dat het dragen van een pet of lang haar zorgt voor haaruitval. Slechte leefgewoontes daarentegen wel.

Haaruitval is voor 99% erfelijk bepaald. Ik heb het in mijn familie en dus alles aan mijn huisarts gevraagd. Middeltjes die zogenaamd werken, werken niet en de enige manier om haar terug te krijgen is een transplantatie.

Als al deze middeltjes zouden werken, dan waren er geen kale mannen. Het is dus pure geldklopperij.

helemaal mee eens het is erfelijk bepaald
ik zelf heb altijd een pet op al 30 jaar heb altijd lang haar gehad en heb altijd anabolen gebruikt en de nodige drugs en heb nog steeds veel haar op mijn harses en dat komt toch door mijn voor ouders bij ons komt geen kaalheid voor ik ben de jongste van al mijn broers ben vijftig en de rest is zestig of ouder en we hebben allemaal nog heel veel haar
en al die middeltje die helpen voor geen moer als je kaal word word je het toch wel vroeg of laat

ik ben nu ook 17 en heb ook al beetje inhammen :shake:
wel balen, gelukkig valt t nu nog mee.. hoop dat het ook nog een tijdje duurt voordat het erg gaat worden
en ja over erfelijkheid, m'n pa heeft ook weinig haar en dat zegt denk ik genoeg ;)

lionel zei:
Ik ben een tijd terug eens bij de dokter geweest, om dat ik bovenop ook mijn haar aan het verliezen ben. Na wat te hebben geinformeerd over finasteride, vertelde hij me dat er in sommige gevallen bijwerkingen zijn opgetreden als verminderde ejaculatie, libido- en erectiestoornissen. Dit stond ook in de bijsluiter die ik daarna even bij de apotheek heb ingekeken. Not my cup of tea, sindsdien doe ik maar gewoon millimeteren hehe.

Minder dan 1% krijgt te maken met zulke bijwerkingen. Huisartsen willen weleens overdrijven :)

Terug
Naar boven