MuscleMeat

(mannelijke) kaalheid

maar werken die middeltjes echt? vroeger kwam op telsell het product ervamatin, iemand dat gebruikt?
ach ik kreeg er op mijn 16e last van maar bij mij gaat het wel erg traag, ben nu 22 en nog steeds is er nog genoeg over haha, maar heb als je een heel kort kapsel hebt maakt het eigenlijk niet meer zo uit als het wat minder gaat worden.
jullie kunnen natuurlijk niet ontkennen dat ik er niet goed uitzie met mijn weinig haar:cool:

ik kreeg ook opeens inhammen toen ik 18 werd ofzo, ben nu 23 en is al een stuk verder gegaan. Ik scheer mijn haren nu al 2 jaar weer best kort, en dat staat me gek genoeg ook het beste. maar ik heb er schijt aan maar tis niet leuk als iemand het opmerkt want tjah ik heb het liever ook niet gehad.. maar dan denk ik altijd maar: jij hebt een schraal lijf sukkel!

Haartransplantatie is volgens mij de beste oplossing, als je nog niet overdreven kaal bent valt de prijs echt wel mee. (zo'n 2500€)

ik had die op mijn 14/15de al.
niet teveel naar kijken

gymnasia zei:
Haartransplantatie is volgens mij de beste oplossing, als je nog niet overdreven kaal bent valt de prijs echt wel mee. (zo'n 2500€)

Dan nog moet je het blijven bijhouden , zie maar aan Raymond van Barneveld hij had ook haar inplantatie gehad maar nu is zijn haardos ook weer een stuk minder dan 2 jaar geleden .

Met mijn 16e viel het al met plukken tegelijk uit.

Gewoon opgegeven, hoofd is niet meer te redden. Lichaam wel. :cool:

Bij mij is het begonnen op mijn 20ste, kreeg ook van die inhammen. Mijn kapper had me toen een product aangeraden met ampullen van een bekend merk(weet ni meer dewelke). Heeft geen reet geholpen volgens mij. Kaalheid is niet plezant maar er zijn ergere zaken dat je heel uw leven kunt meeslepen. Nu scheer ik het elke dag af, doe een zonnebankske en het sta mij prima. Opt werk toont het allesinds meer respect zo een afgeschoren bolleke (security)
Greetz beire

RobertHosper zei:
:roflol:!!!
nu denkt ie zeker: wtf??dat moet ik hebben:D
Hee ouwe als je nog wat fina strips wil hebben moet je vooral zo doorgaan;)

Maar ok ik geef toe zit graag voor een dubbeltje op de eerste rij:)

marz01 zei:
Hee ouwe als je nog wat fina strips wil hebben moet je vooral zo doorgaan;)

Maar ok ik geef toe zit graag voor een dubbeltje op de eerste rij:)

spironolactone schijnt goed te werken marz;) ook bij roids zoals winnies, dbol en anavar...is dat nix voor je volgende kuur? je moet het wel over je hoofdhuid spreiden dus slikken of bijwerkingen zijn er niet:D

te veel mannelijk hormoon daar is niets mis mee je zou er blij om moeten zijn

Vind je? ik had er liever toch wat minder gehad.

Denk als je je haar wast met een shampoo waar zink in is verwerkt, zinktabletten inneemt iedere dag dat je haar wel minder vlug zou uitvallen.

Corleoné zei:
Denk als je je haar wast met een shampoo waar zink in is verwerkt, zinktabletten inneemt iedere dag dat je haar wel minder vlug zou uitvallen.

ja ik denk het ook,
ongeveer 0.1% langzamer.

heb het al heel lang, scheer nu gewoon elke keer me kop bijna kaal, dan zie je het toch niet. Scheelt ook weer tijd smorgens vroeg...

Pff kaal werd ik al langzaam aan vanaf mijn 17e. Nu valt het op zich wel mee. Lichte eiland vorming op mijn achterhoofd en behoorlijke inhammen. Erfelijk?? Gedeeltelijk wel. Mijn opa was kaal, maar mijn vader heeft veel meer haar op zijn kop als mij!

Kaal worden lijkt me verschrikkelijk, liever grijs dan kaal

RichardV zei:
Pff kaal werd ik al langzaam aan vanaf mijn 17e. Nu valt het op zich wel mee. Lichte eiland vorming op mijn achterhoofd en behoorlijke inhammen. Erfelijk?? Gedeeltelijk wel. Mijn opa was kaal, maar mijn vader heeft veel meer haar op zijn kop als mij!

als het de opa van je moeders kant is...

kaalheid wordt genetisch gezien vooral bepaald door je moeders kant dacht ik.

Gel erin en overkammen!!!!

Terug
Naar boven