Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou op onderhoud eten en gewoon keihard trainen.
Doe je veel cardio?

) Maar kan wel 20m cardio in gaan bouwen na de training, mss niet zo'n slecht idee.. (behalve dan dat ik het oersaai vind
)oke dan ga ik mijn schema eens aan proberen te passen
niet veel cardio in de sportschool maar ik fiets wel veel (en dan ook snel, want ik ben altijd te laat, brabants kwartiertje) Maar kan wel 20m cardio in gaan bouwen na de training, mss niet zo'n slecht idee.. (behalve dan dat ik het oersaai vind
)
Neem ipad mee en leg voor je neer, beetje serie kijken enzo
neem wel gewoon goeie muziek mee, dan vergeet ik zo de tijd 
Gewoon rustig beginnen met cardio.
3x pw 20 min bijv.
zal vanavond meteen beginnen!

Uitproberen is leuk, maar daarna dat vet er weer afkrijgen...ik had je zondag srs wel kunnen meten, heb ook z'n tang, maar ben er niet zo goedresultaten verschillen altijd ontzettend

ik had je zondag srs wel kunnen meten, heb ook z'n tang, maar ben er niet zo goedresultaten verschillen altijd ontzettend

Ik ben ook niet handig met die tang hoor. Uiteindelijk maakt dat nummertje ook niets uit, in de spiegel en op foto's zie je ook wel of je vetter bent geworden.
En dat word je inderdaad al snel als bulkende vrouw; ik vind het dat persoonlijk niet waard, voor dat kleine beetje extra massa dat je aanzet. Maar die keuze moet je zelf maken, wilde je alleen waarschuwen. Wou dat iemand dat bij mij gedaan hadUitproberen is leuk, maar daarna dat vet er weer afkrijgen...
---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 13:01 ----------
Gezien je foto's denk ik zo'n 24%, maar dan baseer ik me vooral op je benen. Door de lage kwaliteit is het ook slecht te zien hoe dik je huid echt is.
Als je het echt wilt weten kan je het het beste eens bij je sportschool laten meten. Toch wel interessant en dan heb je een ijkpunt.
Mijn benen zijn idd het vetst van mijn hele lijf. Bovenlijf valt erg mee heb ik t idee, heb altijd alles op heupen/benen zitten en dat gaat er ook niet makkelijk af. Srs toen ik 10 kilo lichter was zagen mijn benen er hetzelfde uit 
Maybe kun je je man laten meten![]()
Denk ook wel +20 %. Zou op onderhoud gaan zitten idd en proberen schoon bouwen.
Komt wel goed met jou![]()
tnx hoop ook dat t goedkomt 

ik had je zondag srs wel kunnen meten, heb ook z'n tang, maar ben er niet zo goedresultaten verschillen altijd ontzettend

Benen zijn vaak lastig. Komt uiteindelijk wel hoor.![]()