- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
ik had je zondag srs wel kunnen meten, heb ook z'n tang, maar ben er niet zo goedresultaten verschillen altijd ontzettend
Wat moet jij met een vette tang dia eppie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had je zondag srs wel kunnen meten, heb ook z'n tang, maar ben er niet zo goedresultaten verschillen altijd ontzettend
volgende x dan als we weer trainen? Dat was mijn probleem dus ook dat de resultaten steeds verschillen. Heb er wel zo eentje die een groen streepje geeft als de druk goed is, maar dan nog![]()
Zeker. Lijnen in benen komen vaak als laatste.
Cardio blijven doen
Keihard trainen
Goed voedingsschema
Als je echt wil is zoveel mogelijk.
kon je als cadeau kiezen bij een BF shop bestelling
---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 16:27 ----------
we kunnen het proberen he

tja wat dat betreft hebben mannen het toch wel makkelijker![]()

Nou dat valt tegen. Veel mannen trainen geen benen en ken ook veel mannen die er moeilijk massa op aankomen![]()

Niet iedereen heeft aanleg voor massa op de wheels zoals jou
Al over de 60?![]()

tja wat dat betreft hebben mannen het toch wel makkelijker![]()
Ik ben 2 meter volgens mij moeten mijn benen wel 80 cm zijn voordat ze er een beetje buff uitzien.
Helemaal niet makkelijk dus.

Ik ben 2 meter volgens mij moeten mijn benen wel 80 cm zijn voordat ze er een beetje buff uitzien.

Nou dat valt tegen. Veel mannen trainen geen benen en ken ook veel mannen die er moeilijk massa op aankomen![]()

maar vrouwen slaan wel eerder vet op op de benen/heupen toch?? of is dat nou een fabeltje?![]()

Mannen weer eerder op d'r buik, dus het is altijd wat
---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 16:59 ----------
Ik heb trouwens wel vet, en nog steeds spillebeentjes. Dus dat is ook niet eerlijk![]()

maar vrouwen slaan wel eerder vet op op de benen/heupen toch?? of is dat nou een fabeltje?![]()
Mannen weer eerder op d'r buik, dus het is altijd wat
---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 16:59 ----------
Ik heb trouwens wel vet, en nog steeds spillebeentjes. Dat is al helemaal niet eerlijk![]()

wuut wuutt die seated row en pull down?
Sterke trainingNetjes dat je die 80kg deadlift is gelukt!
Je hebt nu toch geen dextrose genomen voor je cardio?![]()
evenals de DL en bicep curl