MuscleMeat

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

Even hier verder:
lekker getraind weer!! lunges in smith klinkt goed, ga ik denk ik ook eens proberen zeker net iets meer stabiliteit?

en bedankt voor je compliment! zo droog ben ik niet hoor, en ben ook bezig met bulken dus zal er niet op zn best bij staan straks voor de contest

Waaorm ben je aan het bulken?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je niet gewoon op onderhoud gaan eten? Dan zet je als beginner natuurlijk ook al spiermassa aan.

Zou zelf een vrouw niet snel aanraden te gaan bulken, zeker niet met zo'n hoog vetpercentage. En aan je foto's te zien, zit er al best wat massa onder. Lijkt me stukken motiverender als je dat kunt zien en het effect van je trainingen goed zichbaar is.

Waarom zou je niet gewoon op onderhoud gaan eten? Dan zet je als beginner natuurlijk ook al spiermassa aan.

Zou zelf een vrouw niet snel aanraden te gaan bulken, zeker niet met zo'n hoog vetpercentage. En aan je foto's te zien, zit er al best wat massa onder. Lijkt me stukken motiverender als je dat kunt zien en het effect van je trainingen goed zichbaar is.

Beter eerst bulken, zoals de grote Lloyd ooit zei: "Zonder veel klei kan je geen mooi beeld maken"
Dus eerst lekker klei erop gooien

Dat heb ik in het begin gedaan, toch overgestapt later op bulk. Waarom? Omdat ik maximale spiergroei uit mijn trainingen wilde halen.
Misschien dat ik inmiddels idd wel even terug kan naar onderhoud, zal straks eens naar mijn schema gaan kijken :) Hoe hoog schat je mijn vp dan? Vind dit zelf namelijk wel lastig omdat ik niet helemaal in verhouding ben haha, mijn benen/heupen zit meer vet op dan mijn bovenlijf :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 07:29 ----------

Beter eerst bulken, zoals de grote Lloyd ooit zei: "Zonder veel klei kan je geen mooi beeld maken"
Dus eerst lekker klei erop gooien

jullie met je klei :roflol:

Ik probeer wel clean te bulken dus hoop de hoeveelheid vet een beetje te beperken...
Heb geen idee van mijn vp :)

Dom;)

Maar goed laten we die discussie niet weer aangaan.
Lekker veel bulken en vet en vocht gainen en dan cutten en doei spiermassa:p

Marieke, wat is je vp nu?

mack10 pls

108icrp.png

als je enhanced bent zoals mack werkt elk idioot (voedings)schema wel :trollface:

Ik ben niet hele jaar enhanced gekke Rob ;)

Kijk hoeveel kracht jij al verliest en je kan nog steeds je derde beentje niet zien door je gut :trollface:

Tuurlijk wel ... je noemt het gewoon bridgen :trollface:

Ik kom gewoon slecht uit een deload en jij zei dat je het lekker vond om steeds mijn gut tegen je neus te
krijgen :eyebrow:

XD mooie discussie weer

Je zou de lintmeter kunnen gebruiken... niet super nauwkeurig maar het geeft je wel een idee

check deze site:
http://www.linear-software.com/online.html

En dan wel Women aanklikken en op de Tape button

ik kom bij deze site op 18,29%. Maar denk zelf dat ik wel wat hoger zit..

Tang heb je voor 10 euro.
Paar keer oefenen en dan heb je er wel handigheid in;)

400 erboven met sporttoeslag bij je onderhoud?

Nou ik heb een tang gekocht een keer, maar ik kan er niet mee overweg :o Krijg er rare metingen uit, dus denk dat ik iets fout doe. :(

ja sporttoeslag zit bij mn onderhoud in :)

Misschien heb je wel gelijk wbt cutten, heb net nog een foto gemaakt van mn buik en zie wel verschil met 2 maandjes geleden, toch wel wat vet aangezet :o

2w409w7.jpg

Terug
Naar boven