Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem je na je training geen shake dan?
Als je savonds laat traint moet je wel ervoor zorgen dat je lichaam gemoeg en de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt.
ja na mn training nog wel een shake idd. En dan dus de kwark (250g) voordat ik ga slapen. Is dat wel voldoende denk je?
ja na mn training nog wel een shake idd. En dan dus de kwark (250g) voordat ik ga slapen. Is dat wel voldoende denk je?
Ik zeg meal timming , heb het nergens over macro'sVoeding maakt niet uit post workout?
Hoe bedoel je dat?
Pizza erin?
Hoop het toch niet

Voeding maakt niet uit post workout , meal timming kun je niet onder controle hebben zonder insuline.
Eet als je honger hebt is mijn advies , hoop dat je zo minder stress.
Ben nu nog gewend aan het bulken dus denk dat het ook ff wennen is.ik train zo laat omdat ik 2 kleintjes heb waardoor ik overdag niet wegkan. We eten om 18u en dan ga ik daarna nog trainen. Meestal sta ik in de gym rond 8u/half9. Als ik nog vroeger ga is het veels te druk.
Shake neem ik dan direct na de training (22/22.30 ongeveer).
Kwark als ik thuis ben, meestal 23u.
Kan niet echt een reden bedenken hoe dit zou kunnen.Als jij verder geen honger hebt en de gehele dag al voldoende eet, is dat voldoende.
Ik zweer zelf bij een grote maaltijd na het trainen, dan slaap ik lekkerder en heb aanzienlijk minder spierpijn.
Kwestie van proberen dus! En het moet een beetje uitkomen met je dagelijks ritme.

als ik eet als ik honger heb dan gaat mn vet% nooit omlaag denk ikBen nu nog gewend aan het bulken dus denk dat het ook ff wennen is.
Als jij verder geen honger hebt en de gehele dag al voldoende eet, is dat voldoende.
Ik zweer zelf bij een grote maaltijd na het trainen, dan slaap ik lekkerder en heb aanzienlijk minder spierpijn.
Kwestie van proberen dus! En het moet een beetje uitkomen met je dagelijks ritme.
Maar als ik meer ga eten dan ga ik weer bulken
zoals ik net al typte, ik denk dat het gewoon nog wennen is aan het minder kcal eten dan eerstIk zeg meal timming , heb het nergens over macro's
Het proces dat de voedingstoffen uit het product is gehaald in de maag kan 6-10 uur duren , als je dus meal timing wilt hebben en je nutrition timming nodig hebt om gebruik te maken van de ''window'' heb je dus hulp nodig.
Ahh vandaar ! Maar is t zo druk dat er bijna niet te trainen valt? Lijkt mij niks zo laat.
Als straks de vakantie afgelopen is kan ik op donderdagochtend trainen, dan zit de jongste net 3 uurtjes op de peuterspeelzaal. Als die over een jaartje naar school gaat dan kan ik pas echt lekker mn gang gaan 

Ah je cut , vergeten.
Wennen aan de aanpassingen is een ding , verhongeren hoeft niet bedoel niet dat je dit doet maar houd er rekening mee dat het geleidelijk gaat zodat het een smooth ride wordt.
op trainingsdagen zit ik op onderhoud, en op rustdagen 200kcal eronder.Ik bedoelde in de gym.dat je niet eerder dan 20 a 20.30 gaat.

Ik train bij basic fit, is best populair/druk volgensmij door alle reclame die ze maken 
het is nog geeneens een erg streng cutschema..op trainingsdagen zit ik op onderhoud, en op rustdagen 200kcal eronder.
---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 19:29 ----------
oooh zo sorry haha ik las er te snel overheen
Ja dan is het echt druk, iedereen gaat rond die tijd en dan is vaak alles bezetIk train bij basic fit, is best populair/druk volgensmij door alle reclame die ze maken
![]()
God,
Probeer aan te geven dat je voorzichtig moet zijn , ik toon hoeveel ik om je geef.
You dont get it.
Out,

weet ik wel zeker...