XXL Nutrition

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

• Topic Starter Topic Starter
He meid.. jij hebt dan misschien een wat hoger vet% ... maar ik weet zeker dat de DBB ers dat mooier vinden dan te mager... ;) weet ik wel zeker...
Je zal het zeker wel winnen van mij hoor. :o
ik ben mijn beginpics kwijt.. dus helaas kan ik niet eens laten zien dat ik er al beter uitzie... dus ja...

het gaat ook niet om dat je er al bent.. maar dat je goed op weg bent en dat ben JIJ zeker wel!! :thumb:
Karma voor jou!!

ahhhw das lief van je tnx :kiss: Maar jij hebt mij IRL nog niet gezien he, das toch anders dan op een foto. Ik ga van de week even shoppen voor iets om aan te trekken zaterdag, wat een beetje gunstig afkleedt :cool: :roflol:

Volgensmij heb ik wel es je beginpics gezien hoor, toen ik hier pas net op DBB zat. (was dat niet toen je een nieuw sportshirt had?) en ik zie zeker wel vooruitgang bij jou! Heb juist respect voor hoeveel moeite je doet voor je eten. Een te hoog vet% is dan wel niet fijn maar te laag ook niet. Ben er niet zo zeker van hoor dat ik t van je ga winnen ;) en t ging ons ook om de motivatie he, die hebben we er zeker uit gehaald denk ik zo! Volgend jaar als we meedoen gaan we echt voor de winst :cool::p

ahhhw das lief van je tnx :kiss: Maar jij hebt mij IRL nog niet gezien he, das toch anders dan op een foto. Ik ga van de week even shoppen voor iets om aan te trekken zaterdag, wat een beetje gunstig afkleedt :cool: :roflol:

Volgensmij heb ik wel es je beginpics gezien hoor, toen ik hier pas net op DBB zat. (was dat niet toen je een nieuw sportshirt had?) en ik zie zeker wel vooruitgang bij jou! Heb juist respect voor hoeveel moeite je doet voor je eten. Een te hoog vet% is dan wel niet fijn maar te laag ook niet. Ben er niet zo zeker van hoor dat ik t van je ga winnen ;) en t ging ons ook om de motivatie he, die hebben we er zeker uit gehaald denk ik zo! Volgend jaar als we meedoen gaan we echt voor de winst :cool::p
Ik denk dat iedereen dat denkt over zijn eigen :roflol:

Helemaal mee eens belgje! ;)

Ach meid.. jij hebt mij ook nog niet gezien he! :rolleyes: en zo hebben we beiden wat! hahahah. goed moment voor een meet! ;)
Ik heb alleen geen tijd meer om wat te kopen voor op de shoot... dus ja.. heb niet bepaald goede kleding daarvoor... :( Maar komt vast goed met jou hoor! :)

Mijn beginpics zijn niet goed genoeg voor de collage... dus anderen zullen de vooruitgang niet zien.
Maar ja.. ik zie het wel en weet waar ik voor aan het werk ben!

We gaan voor motivatie en alleen maar meer energie om te knallen! volgend jaar gaan wij gewoon knallen! :D

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 22:00 ----------

daar heb je een goed punt haha :p Ik maak vaak een aantal foto's en dan kies ik de meest gunstige eruit :roflol:
doe ik ook hoor! :D

Ach meid.. jij hebt mij ook nog niet gezien he! :rolleyes: en zo hebben we beiden wat! hahahah. goed moment voor een meet! ;)
Ik heb alleen geen tijd meer om wat te kopen voor op de shoot... dus ja.. heb niet bepaald goede kleding daarvoor... :( Maar komt vast goed met jou hoor! :)

Mijn beginpics zijn niet goed genoeg voor de collage... dus anderen zullen de vooruitgang niet zien.
Maar ja.. ik zie het wel en weet waar ik voor aan het werk ben!

We gaan voor motivatie en alleen maar meer energie om te knallen! volgend jaar gaan wij gewoon knallen! :D

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 22:00 ----------

doe ik ook hoor! :D

ik moet ook nog even snel tijdens koopavond vrijdag...:rolleyes: dus hopen dat ik dan iets kan vinden anders heb ik ook pech ;)

Balen van je beginpics, maar idd we weten waar we het voor doen en je ziet toch zelf je progressie in de spiegel! :)

jij deed ook mee bij de vrouwen was het niet?

hij verzorgt de catering, toch Arno? :cool:

Indd
In real life ben ik NOG knapper :cool:

Nog knapper?? :eek::eek::eek::eek:

Wat ga je aan doen? Al iets in gedachten?

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 22:05 ----------

:eyebrow:

Wss bikinibovenstukje gewoon (die ik op begincollage ook aanheb). Maar ik wil een broekje die net iets hoger aansluit ivm mijn mama-buikje haha :o:p

Ahh vandaar. Die moet vast te vinden zijn !

ZIEN!!!!!!

@marieke,
je komt er top uit te zien! dat weet ik nu al! :)

tnx hoop dat je gelijk hebt :) We gaan er gewoon voor!

mooi! zorg dan maar dat je aanwezig bent zaterdag met je eten. In je boratpakje want het oog wil ook wat :eyebrow: ;)

Spuit mijn zelfgemaakte saus wel in je glute :ds::eyebrow:

je bent de no homo vergeten :eek::D

Terug
Naar boven