- Waardering
- 610
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
He meid.. jij hebt dan misschien een wat hoger vet% ... maar ik weet zeker dat de DBB ers dat mooier vinden dan te mager...weet ik wel zeker...
Je zal het zeker wel winnen van mij hoor.
ik ben mijn beginpics kwijt.. dus helaas kan ik niet eens laten zien dat ik er al beter uitzie... dus ja...
het gaat ook niet om dat je er al bent.. maar dat je goed op weg bent en dat ben JIJ zeker wel!!
Karma voor jou!!
ahhhw das lief van je tnx
Maar jij hebt mij IRL nog niet gezien he, das toch anders dan op een foto. Ik ga van de week even shoppen voor iets om aan te trekken zaterdag, wat een beetje gunstig afkleedt

Volgensmij heb ik wel es je beginpics gezien hoor, toen ik hier pas net op DBB zat. (was dat niet toen je een nieuw sportshirt had?) en ik zie zeker wel vooruitgang bij jou! Heb juist respect voor hoeveel moeite je doet voor je eten. Een te hoog vet% is dan wel niet fijn maar te laag ook niet. Ben er niet zo zeker van hoor dat ik t van je ga winnen
en t ging ons ook om de motivatie he, die hebben we er zeker uit gehaald denk ik zo! Volgend jaar als we meedoen gaan we echt voor de winst 

en zo hebben we beiden wat! hahahah. goed moment voor een meet!
Maar komt vast goed met jou hoor!