Fitness Seller

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

goed bezig hoor

Nou Marina daar ben ik niet zo zeker van, want jouw progressie is ook flink als je ziet waar je vandaan bent gekomen. En ik weet hoeveel moeite je ervoor doet! :)
Maar ja.. ik heb er geen beginpic bij te zetten met de beoordeling he.. :( die foto die jij van me gezien hebt kan niet in de contest meedoen.. dus gaat het bij mij om eindfysiek... en dat wint iedereen wel van me. :o
Maar ik weet waar ik vandaan kom. Dat telt voor mij. maar het is wel jammer dat ik geen progressie in mijn pics kan laten zien.

• Topic Starter Topic Starter

dankje!
welkom terug, leuke vakantie gehad? :)

Maar ja.. ik heb er geen beginpic bij te zetten met de beoordeling he.. :( die foto die jij van me gezien hebt kan niet in de contest meedoen.. dus gaat het bij mij om eindfysiek... en dat wint iedereen wel van me. :o
Maar ik weet waar ik vandaan kom. Dat telt voor mij. maar het is wel jammer dat ik geen progressie in mijn pics kan laten zien.

ja maar iedereen heeft je logje kunnen lezen en daarin komt ook naar voren hoe fanatiek je bezig bent :) wel echt balen van je beginfoto's idd, ook voor jezelf om te vergelijken..:(

Uiteraard, altijd goed als ik nieuwe mensen in het buitenland kan verblijden met mijn biceps :)

Wat meer naar achter leunen in linker lat meer open trekken (denk ik). Voor de rest ziet het er goed uit! Goed wat massa ook!

(je kiest er wel één van de moeilijkste uit :roflol:)

Je bent wat je denkt marina. Beetje positiever mag wel;) je gaat goed.
Positief denken bereik je veel meer mee.

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 21:46 ----------

Nice back marieke!

Vrouwen doen geen back latspread.
Alleen de bodybuild klasse.
Echt moeilijke pose.

Maar wel goede rug jij
Nu cutten en kikken wat er over blijft

ja maar iedereen heeft je logje kunnen lezen en daarin komt ook naar voren hoe fanatiek je bezig bent :) wel echt balen van je beginfoto's idd, ook voor jezelf om te vergelijken..:(
Denk niet of velen die de foto's beoordelen dat doen.
Maar ja... ik weet dat ik vooruit ga en zie het ook! Dat is wat telt!

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 22:37 ----------

Dank je. :)
tja.. het is soms wat lastig hoor... positief zijn..... Maar dat ben ik wel want ik zie de vooruitgang. en dat is wat telt! :)

Uiteraard, altijd goed als ik nieuwe mensen in het buitenland kan verblijden met mijn biceps :)

haha ja want biceps zien ze daar zeker nooit :p Kun je nu ons hollanders er weer mee verblijden :cool:

Wat meer naar achter leunen in linker lat meer open trekken (denk ik). Voor de rest ziet het er goed uit! Goed wat massa ook!

(je kiest er wel één van de moeilijkste uit :roflol:)

tnx ga ik op letten :)

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 21:46 ----------

Nice back marieke!

dankje natty!

Vrouwen doen geen back latspread.
Alleen de bodybuild klasse.
Echt moeilijke pose.

Maar wel goede rug jij
Nu cutten en kikken wat er over blijft

oh dat wist ik niet. Dus ook niet geschikt voor de contest om te doen als vrije pose? :(
idd hopen dat er genoeg overblijft :D

Denk niet of velen die de foto's beoordelen dat doen.
Maar ja... ik weet dat ik vooruit ga en zie het ook! Dat is wat telt!

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 22:37 ----------

Dank je. :)
tja.. het is soms wat lastig hoor... positief zijn..... Maar dat ben ik wel want ik zie de vooruitgang. en dat is wat telt! :)

idd wij tweetjes zijn toch ook in de contest gestapt als beginners puur voor de motivatie ipv winnen. En die motivatie halen we er echt wel uit :) Vooruitgang heb jij zeker geboekt dus je kunt trots op jezelf zijn voor wat je al hebt bereikt :thumb:

Hij is wel geschikt, maar hele moeilijke pose.
Moet je goed onder de knie hebben anders werkt hij alleen maar in je nadeel;)

Zeker goede rug! :thumb:

WOWIEEE!!!!! je hebt echt zo een mooie massa! en meid.. die kilootjes die jij kwijt wilt zal echt gaan lukken.
Je bent een enorme doorzetter! en die rug van je!! :eek: echt top!!! enne.. gaat nog spannend worden om die derde plek.. weet 100% zeker dat de kans voor jou erg groot zal zijn. :)

Vond het ook super je irl te ontmoeten! Moeten we zeker vaker eens met een groepje doen. :)

Kon ze beetje poseren? :D

Yep! zeker weten! die zet mannen poses neer waar mannen hier nog wat van kunnen leren! :D

hahahaha ja ik en mn mannenposes :P
(heb er toch stiekem een paar gedaan hoor mack, gewoon voor mezelf omdat ik de poses leuk vond ;) )
Nou is vandaag een cheatdagje maar morgen weer streng in het gareel! En mijn schema nog net iets aanpassen om wat strenger te cutten.
Dankje Marina voor de complimenten :) Ben benieuwd naar mijn rug straks op de foto haha :P

Owja en ik vond het ook keigezellig! Moeten zeker eens afspreken en dan mooi in het midden vh land. Leuk zo meiden onder elkaar :)

Echt benieuwd welke poses je hebt gedaan. Geniet lekker van je cheatdagje! ;)

Hoi powermommie!!!!

Super stoere chick jij!! Buffeltje ben je hihihihi voelde me inie minie naast je heheh.

Terug
Naar boven