- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ja.. ik heb er geen beginpic bij te zetten met de beoordeling he..Nou Marina daar ben ik niet zo zeker van, want jouw progressie is ook flink als je ziet waar je vandaan bent gekomen. En ik weet hoeveel moeite je ervoor doet!![]()
die foto die jij van me gezien hebt kan niet in de contest meedoen.. dus gaat het bij mij om eindfysiek... en dat wint iedereen wel van me. 

Maar ja.. ik heb er geen beginpic bij te zetten met de beoordeling he..die foto die jij van me gezien hebt kan niet in de contest meedoen.. dus gaat het bij mij om eindfysiek... en dat wint iedereen wel van me.
Maar ik weet waar ik vandaan kom. Dat telt voor mij. maar het is wel jammer dat ik geen progressie in mijn pics kan laten zien.
wel echt balen van je beginfoto's idd, ook voor jezelf om te vergelijken..
Uiteraard, altijd goed als ik nieuwe mensen in het buitenland kan verblijden met mijn biceps![]()

Maar ja.. ik heb er geen beginpic bij te zetten met de beoordeling he..die foto die jij van me gezien hebt kan niet in de contest meedoen.. dus gaat het bij mij om eindfysiek... en dat wint iedereen wel van me.
Maar ik weet waar ik vandaan kom. Dat telt voor mij. maar het is wel jammer dat ik geen progressie in mijn pics kan laten zien.
je gaat goed. Denk niet of velen die de foto's beoordelen dat doen.ja maar iedereen heeft je logje kunnen lezen en daarin komt ook naar voren hoe fanatiek je bezig bentwel echt balen van je beginfoto's idd, ook voor jezelf om te vergelijken..
![]()
Dank je.Je bent wat je denkt marina. Beetje positiever mag welje gaat goed.
Positief denken bereik je veel meer mee.

Uiteraard, altijd goed als ik nieuwe mensen in het buitenland kan verblijden met mijn biceps![]()
Kun je nu ons hollanders er weer mee verblijden 
Wat meer naar achter leunen in linker lat meer open trekken (denk ik). Voor de rest ziet het er goed uit! Goed wat massa ook!
(je kiest er wel één van de moeilijkste uit)

Je bent wat je denkt marina. Beetje positiever mag welje gaat goed.
Positief denken bereik je veel meer mee.
---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 21:46 ----------
Nice back marieke!
Vrouwen doen geen back latspread.
Alleen de bodybuild klasse.
Echt moeilijke pose.
Maar wel goede rug jij
Nu cutten en kikken wat er over blijft

Denk niet of velen die de foto's beoordelen dat doen.
Maar ja... ik weet dat ik vooruit ga en zie het ook! Dat is wat telt!
---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 22:37 ----------
Dank je.
tja.. het is soms wat lastig hoor... positief zijn..... Maar dat ben ik wel want ik zie de vooruitgang. en dat is wat telt!![]()
Vooruitgang heb jij zeker geboekt dus je kunt trots op jezelf zijn voor wat je al hebt bereikt 
echt top!!! enne.. gaat nog spannend worden om die derde plek.. weet 100% zeker dat de kans voor jou erg groot zal zijn. 

)
Ben benieuwd naar mijn rug straks op de foto haha