Fitness Seller

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn foto's nu ook gezien!
Ben erg benieuwd hoe ze zijn in vergelijking met de andere dames. Vind mijn triceps bijvoorbeeld niet zo goed uitkomen en de belichting is niet erg flatterend voor cellulitis ;)
Nu nog even kijken wat de bedoeling is van de vrije pose, want ik heb er een paar gedaan en kan niet kiezen.. mogen er ook meerdere in de collage?

He meid.. de foto's zijn inderdaad erg.. ehm.. onthullend.. ze zijn zo scherp dat je werkelijk alles ziet.. ook ik heb cellulitis ;). Maar kom op hoor! je bent gestart en dit is niet je einddoel maar je weg erheen! En je hebt al een hele grote weg afgelegd! dat is ook heel veel waard! Je inzet en doorzettingsvermogen spreken ook boekdelen! Dus laat je niet kisten oke?

Qua collage mag je maar 1 pic vrij toevoegen. dus 4 totaal waarvan 3 verplichte poses. Ben erg benieuwd naar je foto's. :)

heee shit maar eentje?? ik vind de vrije poses beter gelukt dan sommige van de verplichte :P nou dat wordt kiezen dan....
jij ook cellulitis ja? Had ik echt niet gedacht.. ik vind t bij mezelf wel erg veel, dat was me in de spiegel nog nooit zo erg opgevallen... Je hebt gelijk ik heb nog een hele weg te gaan, en die begint nu met cutten. Volgend jaar wil ik er mooi droog bijstaan :P

Je kunt ze nog in je eigen galerij zetten. ;)

ja dat wel, maar dat wordt niet beoordeeld voor de contest, dus wel lastig kiezen welke nu de beste is om te gebruiken... Mag je bij vrije pose trouwens benen eraf knippen? Of moeten die verplicht op elke foto staan? :P

Zou je daar toch zelf mogen weten?

Denk dat je eraf kan knippen wat je wil.. geloof niet dat het nog doorgaat. :(

bij de mannen zijn de benen verplicht om daarvan 1 foto te hebben waar ze erop staan

Bij ons bij de biceps poses alleen verplicht las ik in de regels... Maar ja in hoeverre doe je dan afbreuk aan de rest van je pose als je gaat knippen.. heb al t advies gekregen om mn benen erop te laten staan dus wss doe ik dat. Schijt aan ik weet ook wel dat mijn benen niet strak zijn, al helemaal aangezien ik zo dik ben geweest tijdje terug. Dus ja het is zoals t is en ik ga er hard aan werken :)

He meid,
Ik ben niet dik geweest maar bij mij zie je ook alles he! ;)

Enne... nogmaals gave ava! mag je trots op zijn! :)

Bij ons bij de biceps poses alleen verplicht las ik in de regels... Maar ja in hoeverre doe je dan afbreuk aan de rest van je pose als je gaat knippen.. heb al t advies gekregen om mn benen erop te laten staan dus wss doe ik dat. Schijt aan ik weet ook wel dat mijn benen niet strak zijn, al helemaal aangezien ik zo dik ben geweest tijdje terug. Dus ja het is zoals t is en ik ga er hard aan werken :)

sowieso schijt hebben;)

je hebt alleen maar stijgende lijn qua progressie ja

Nu rustig cutten en je gewicht stabiel houden.
Moet je eens kijken volgend jaar;)
Maak je al die ecto mannentjes hier gewoon jaloers:D

De benen zijn alleen verplicht op de verplichte poses. De pic voor de vrije pose mag je uitknippen zoals je zelf wilt, maar je moet er wel één kiezen! ;) De collage mag maximaal 4 poses bevatten.

Luxe probleem... ;) :)

Vond je er al erg indrukwekkend bij staan hoor, voor zo korte tijd. Nog een hele weg te gaan misschien, maar wel een verdomd goede start :)

Succes!

He meid,
Ik ben niet dik geweest maar bij mij zie je ook alles he! ;)

Enne... nogmaals gave ava! mag je trots op zijn! :)

dankjewel :)

sowieso schijt hebben;)

je hebt alleen maar stijgende lijn qua progressie ja

Nu rustig cutten en je gewicht stabiel houden.
Moet je eens kijken volgend jaar;)
Maak je al die ecto mannentjes hier gewoon jaloers:D

haha ja idd ik ga gewoon rustig cutten en volgend jaar knallen als er hopelijk nog eens een vrouwencontest komt :o

De benen zijn alleen verplicht op de verplichte poses. De pic voor de vrije pose mag je uitknippen zoals je zelf wilt, maar je moet er wel één kiezen! ;) De collage mag maximaal 4 poses bevatten.

Luxe probleem... ;) :)

tricepspose ook niet toch? tenminste stond er niet bij in de regels. ik ga niet knippen denk ik :) en idd luxeprobleem, daarom heb ik de most muscular maar op mn ava gezet, ga wss lat spread in de contest gebruiken :)

Vond je er al erg indrukwekkend bij staan hoor, voor zo korte tijd. Nog een hele weg te gaan misschien, maar wel een verdomd goede start :)

Succes!

dankjewel! idd nog een hele weg maar ik ben dr hard aan aan t werken :D

seated row

10 x 60
8 x 80
6 x 90
4 x 100

DL

10 x 50
6 x 90
4 x 100
3 x 105

DB BOR

10 x 16
8 x 20
6 x 22
6 x 22

Pulldown

10 x 40
8 x 60
6 x 80
6 x 80

Pull ups

10 x BW-30
8 x BW-30
6 x BW-25

Face pulls

10 x 20
8 x 25
8 x 27,5
6 x 30

Shoulder press

8 x 12
8 x 12
6 x 14
5 x 14

side raises

10 x 8
8 x 8
6 x 12
5 x 12

reverse fly

8 x 7,5
8 x 7,5
7 x 7,5

3x front raises met 5 kilo en zo lang mogelijk hoog houden.

20min cardio interval op fiets

Flinke side raises!

je gaat echt onwijs!!!

Dl ook sterk :)

tnx! DL was PR :D

Terug
Naar boven