AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

Je pakt er wel andere delen mee ;) Zou wel zorgen dat je ook normale squat regelmatig blijft doen en kunt opbouwen. Uitvoering is ook belangrijk, hoeft niet altijd zo zwaar dat je een spotter nodig bent;)

• Topic Starter Topic Starter
Je pakt er wel andere delen mee ;) Zou wel zorgen dat je ook normale squat regelmatig blijft doen en kunt opbouwen. Uitvoering is ook belangrijk, hoeft niet altijd zo zwaar dat je een spotter nodig bent;)

oke ga ik doen volgende x dan :)

oke ga ik doen volgende x dan :)

Je moet doen wat jij het beste vind maar zou jammer zijn als je gewone squat blijft hangen zeg maar. Gewoon proberen zonder spotter.

Daarnaast op je gat met front squat is ook geen pretje:p Zou je op den duur ook wel iemand nodig zijn.
Maar lekkere gewichten hoor. Doe hem sinds kort ook weer en het is toch wel een erg fijne oefening.

Over de extensions. Nog ff vraagje...buig je wel helemaal je benen naar achteren en dan pas weer omhoog? Niet dat je halfjes doet, dan pak je niet alles nl.

Je moet doen wat jij het beste vind maar zou jammer zijn als je gewone squat blijft hangen zeg maar. Gewoon proberen zonder spotter.

Daarnaast op je gat met front squat is ook geen pretje:p Zou je op den duur ook wel iemand nodig zijn.
Maar lekkere gewichten hoor. Doe hem sinds kort ook weer en het is toch wel een erg fijne oefening.

Over de extensions. Nog ff vraagje...buig je wel helemaal je benen naar achteren en dan pas weer omhoog? Niet dat je halfjes doet, dan pak je niet alles nl.

Ik ga niet per se uit van wat ik het beste vind, uiteindelijk ben ik nog maar een beginner dus ik ben altijd blij met tips, kan ik alleen maar van leren ;)

ja buig ze wel helemaal naar achteren, zet dat apparaat op de meest gebogen stand ook

Ik ga niet per se uit van wat ik het beste vind, uiteindelijk ben ik nog maar een beginner dus ik ben altijd blij met tips, kan ik alleen maar van leren ;)

ja buig ze wel helemaal naar achteren, zet dat apparaat op de meest gebogen stand ook

;) Altijd leuk van elkaar leren.

Ahh zo moet ie ook. Er zijn genoeg die benen wel terug doen maar niet t stukje naar achteren. Wordt hij gelijk een stuk zwaarder van:D

;) Altijd leuk van elkaar leren.

Ahh zo moet ie ook. Er zijn genoeg die benen wel terug doen maar niet t stukje naar achteren. Wordt hij gelijk een stuk zwaarder van:D

ik vind t een heerlijke oefening haha, moet altijd uitkijken niet door mn benen te zakken als ik eraf kom :roflol:
(leg curls daarentegen zijn niet aan mij besteed, krijg nog steeds kramp in mn kuiten als ik die te zwaar pak :()

ik vind t een heerlijke oefening haha, moet altijd uitkijken niet door mn benen te zakken als ik eraf kom :roflol:
(leg curls daarentegen zijn niet aan mij besteed, krijg nog steeds kramp in mn kuiten als ik die te zwaar pak :()

Pff daar zeg je me wat. Rottige legcurls. Heb ik ook een haat verhouding mee. Moet je eens superset gaan doen met extensions. Lekker achter elkaar door, zonder rust. :eek:

theekransje? :P

Leg extensions--> Borst naar voren houden, niet naar achter gaan leunen. Je quads zo kort mogelijk maken en niet naar achter leunen om zo momentum te creeeren.

Squat--> mij bellen om te spotten:D

Leg extensions--> Borst naar voren houden, niet naar achter gaan leunen. Je quads zo kort mogelijk maken en niet naar achter leunen om zo momentum te creeeren.

:P Heb me net ff weer mok met thee gezet

Hey!! je vergeet bovenin vasthouden beul! of geld dat alleen voor mij ofzo:(

:P Heb me net ff weer mok met thee gezet

Hey!! je vergeet bovenin vasthouden beul! of geld dat alleen voor mij ofzo:(

Is toch standaard bij alle oefeningen;)

maximale tension on the muscles.

Wees blij dat ik zo'n beul ben, daar komt je monster fysiek van:D:cool:

Went vanzelf :roflol: Had in t begin ook dat het erg ging verzuren/krampen.
het is van die kramp die er ineens inschiet in mn kuit, mijn been functioneert dan niet echt meer goed haha. Tenminste het is me tot nu toe nog niet gelukt om door te gaan met mn oefening, terwijl ik toch helemaal niet flauw ben wat betreft pijntjes. Voelt anders aan dan verzuring.

goeie tip, heb idd wel de neiging om naar achter te leunen, zal er op gaan letten.
En wat is dit nou, jij wilde toch niet helemaal naar brabant komen? :cool: :p

Naar achteren leunen is niet echt een ramp hoor, daarvoor is de steun er. Maar het moet wel uit je benen blijven komen;) Altijd koppie bij de beweging blijven houden.

Ahh das wel rot dan met die kramp. Heb het zelf altijd bij het trainen van mijn kuiten. Laatste 2 setjes meehh.

Vanaf 2 minuten kijken voor uitleg leg extensions:D

[Link niet meer beschikbaar]

Vanaf 2 minuten kijken voor uitleg leg extensions:D

[Link niet meer beschikbaar]

Hij laat zien dat je niet achterover moet liggen. Tuurlijk moet je de rugsteun recht hebben en je zitting op de juiste stand. Maar dat lijkt me wel logisch. Gewoon rechtop:P

Per set ja

Ready 2 puke? :D

collage en verhaaltje ingestuurd, kan niet meer terug :eek: :angstig::zweet:

Terug
Naar boven