AndroidHealthClinic

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
Vandaag extreem drukke dag op werk. Was laat weg. Dus eigenlijk te kort tijd om fatsoenlijk te trainen. Dus ervoor gekozen schouders/borst te splitsen voor deze keer. Vandaag alleen dus even kort schouders aangepakt en morgen even kort borst.

Schouders
Rotary cuff oefeningen
2x15 x 1,25 kg schijfjes in elke hand

front raise staand Vorige week alleen laatste set met 6x7 kg +3x 6 kg gedaan. Nu alle sets! :)
6x7 kg --> faal 3x6 kg afgemaakt
6x7 kg --> faal 3x6 kg afgemaakt VPR
7x7 kg --> faal 1x6 kg afgemaakt VPR

seated side raise
2x8x5kg
1x8x6 kg+1 kg laatste rep slordig. :o

MP seated
2x8x22,5 kg
7x25 kgVPR vorige week 4x. Wel met spotter.. rep 8 was met lichte spot en dus niet meegeteld.

Shruggs DB (dus gewicht per DB) Had nog even tijd.. dus dacht alleen schouders dan pak ik deze er even bij.
1x10x14 kg
2x10x16 kg die brandde nog even lekker. :D

Was wel erg kort.. maar toch even een voldaan gevoel!
Overigens vannacht tot 2:00 wakker gelegen en na twijfelen toch toen nog maar een halve slaappil genomen. Tot 5:10 geslapen.. 6:10 op en merkte dat ik daartussen toch nog even wat weggezakt. Het blijft gek dat ik gewoon verder de hele dag niet moe ben.... Alleen wel branderige ogen.. :(
Vanaaf maar zien wat het brengt. Ga nog niets nemen in ieder geval.

Getver, niet leuk te lezen dat je de een na laatste training zo aan het tobben was :(.
Tsja, die aloude twijfel die zeer regelmatig de kop opsteekt, je weet inmiddels wel dat we wat dat betreft elkaar een hand kunnen schudden. Enorm demotiverend soms om je zo te voelen. Maar.. Je maak de training af. Je doet het wel!
Zo te lezen het je de volgende dag (gisteren dus) weer een erg drukke dag, en weer laat weg.. Slim dat je eventjes de training splitst :).

Zou je mij zaterdag even willen/kunnen laten zien hoe jij die rotary cuff oefeningen doet? Heb de tip gekregen die ook maar eens te gaan doen.. Begin nu lichtelijk te twijfel of de schouderklacht onder andere aan cuffs te wijten is, vandaar :).

En yes! Zeer mooie VPR op de front raise!

Dat slapen is wederom kut.. Houd vol, de slaapkliniek komt eraan, ik blijf goede moede voor je houden!!

Nice weer een paar vprs:D Sterke mp ook;)

• #3.044
Getver, niet leuk te lezen dat je de een na laatste training zo aan het tobben was :(.
Tsja, die aloude twijfel die zeer regelmatig de kop opsteekt, je weet inmiddels wel dat we wat dat betreft elkaar een hand kunnen schudden. Enorm demotiverend soms om je zo te voelen. Maar.. Je maak de training af. Je doet het wel!
Zo te lezen het je de volgende dag (gisteren dus) weer een erg drukke dag, en weer laat weg.. Slim dat je eventjes de training splitst :).

Zou je mij zaterdag even willen/kunnen laten zien hoe jij die rotary cuff oefeningen doet? Heb de tip gekregen die ook maar eens te gaan doen.. Begin nu lichtelijk te twijfel of de schouderklacht onder andere aan cuffs te wijten is, vandaar :).

En yes! Zeer mooie VPR op de front raise!

Dat slapen is wederom kut.. Houd vol, de slaapkliniek komt eraan, ik blijf goede moede voor je houden!!
Tja.. twijfels he.. :rolleyes: Dat hebben we inderdaad wel gemeen ja... helaas...
Maar goed trainen blijft wel doorgaan. Alleen vandaag niet echt.

Het is enorm druk inderdaad. Donderdag op werk overleg over werkdruk.. want het loopt toch wel de spuigaten uit. Vandaag ook.. normaal afdeling met 4 man.. 3 ivm ziekte van die collega.. 1 op woensdag standaard vrij en de derde meldde per mail 11:00 te komen. Daar zit je dan alleen van 7:00-11:00.. en dan gaat uiteraard echt alles tegelijk in productie mis....

Zal ik doe hoor. :) Ik doe er niet teveel 3 verschillende.

Dank je. :)
Kreeg vandaag 2 opmerkingen hoe moe ik eruit zag.. Ik voelde me op zich ook moe.. branderige ogen enzo... maar lichamelijk totaal niet moe op zich.. en in mijn kop ook niet een slaap moeheid.. echt irritant. Wilde eerder weg. maar eerst regelen dat er wat verplaatst werd omdat ik anders morgen weer van 7:00-18:00 zou moeten werken. Tweede test zou nu rond 15:00 zijn. Das beter.
Ik hoop dat er wat uitkomt.. of iig dat ik 1 december te horen krrijg dat ik opmag voor het slaaponderzoek.

Nice weer een paar vprs:D Sterke mp ook;)

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Vandaag dus druk en wat moe.. wel of niet gaan om die tweede helft van mijn training van gisteren te doen. Even snel borst... maar toch even doen. Ik merk dat gewoon het geconcentreerd spieren aanspannen me profijt geeft met mijn rug/nek en arm.
Besloten dus lagere gewichten te pakken en te concentreren op sperspanning en knijpen. Mind muscle.
Had geen voldaan gevoel en was ook erg kort met een klein half uurtje. Maar beter iets dan niets.

Flat DB press
3x8x10 kg Normaal 11 kg

incline DB fly
3x8x9 kg Normaal 11 kg

dips 3x max Tja.. die kan je niet licht doen.. kleine VPR... maar ja.. licht vooraf en geen schouders vooraf he... :o
6x BW
6x BW
7x BW VPR +2 reps

DB pull over
3x8x18 kg Normaal 20 kg... en dit ging al zo zwaar... :(

Daarna schapjes en op de bank beland. Nu stemmen en dan even zonnen..

• #3.045
Gisteren onverwachts niet kunnen trainen. Best een K nacht gehad... dus vanmorgen maar even alle frustratie in een training eruit gegooid. Ik ben alleen echt niet op mijn best met een ochtend training.

Beentraining hamstrings & quads
lying leg curl
3x8x25 kg

staand leg curl in leg ext.
3x8x22,5 kg (+0,5 kg) elk halfje is erbij.. :o al is het bijna niets meer

SLDL
3x8x52,5 kg (VPR) Nu 3 sets, wel met straps

leg extension
3x8x52,5 kg (+0,5kg) :fire:

legpress lang leve frustratie. :D
1x8x166 kg (+1kg)
2x8x167 kg (+2kg) Maar kon de legpress bijna niet afkomen.

lunges walking en alles gegeven wat erin zat!
3x8x10 kg DB's (+1kg) dus (16 passen per set, 8 per been ) was echt leeg daarna.. :o

bridges 3xmax
36x + 30 kg barbell (+2 reps)
Zat al 2 weken boven 30 reps.. dus toch maar gewicht eens ophogen!
24x + 35 kg barbell (+5 kg)
21x + 35 kg barbell (+5 kg)

En toch eens even proberen of het me nog lukt..
3x10 opdrukken.

Toen naar huis en eten.

niet op je best? zie die plusjes eens.

Succes met die nachten...gaat niet goed, vervelend zeg.
Wanneer is dat onderzoek?

• #3.047
niet op je best? zie die plusjes eens.

Succes met die nachten...gaat niet goed, vervelend zeg.
Wanneer is dat onderzoek?
Had wel wat langere pauzes nu tussendoor.. had nu wat meer tijd zeg maar.

Dank je. Het gaat inderdaad niet lekker nee.
Ik heb alleen een intake gepland staan op 1 december. Dan moet nog bepaald worden of het onderzoek volgt.

oef...wachten duurt lang

sterkte zolang

• #3.049
Dank je Nicky... wachten duurt inderdaad erg lang.. :(
Vannacht een zware slaappil genomen. Die een hele lieve vriend speciaal kwam brengen. :)
Heb 3 uur op een halve geslapen.. terwijl hij op een hele gewoon knock out gaat... en hij is wel ruim 2 x zwaarder dan ik.. dus ja.. wat ik mankeer... geen idee... :(

Vandaag een super dag! Eerst geen zin om op te staan. Maar dan lekker weggegaan en om 12:10 in Haarlem bij MissH. Lekker even gesport. Ik slechts een ruim uurtje. De rest wel 3 uur. :o
Heb van Opa nog een beetje unstoppable gekregen. En van SanneF een paar monsters assault en wat jack3D micro. Dus kan ik zo nu en dan eens wat proberen. :D

We hebben ook veel goodies gehad van XXL en Be Fit en ook van QNT had MissH nog een en ander geregeld. Was echt gaaf en denk dat we allemaal best tevreden waren. :)

Heb dus niet teveel getraind. Alleen wat borst. En kon het niet laten om toch even mee te doen met hipthrust met MissH, 3nigma, SanneF en grosje. Mijn max was daar ooit 40 kg op... Ben nu in 1 x doorgeknald naar 70 kg. Maar mannnn... had gisteren al zwaar benen gepakt dus echt gesloopt. Zal het morgen wel merken. :D

Nou ja.. train tijdens de meet. Met EAS Tropical van XXL!!

chin ups effe opwarmen
3x8 BW

Flat DB press
1x12x10 kg
2x10x12 kg +1 kg er waren geen 11 kg DB. Dit was fe eerste keer 12 kg!

incline DB fly
1x12x7,5 kg
2x10x10 kg

cable cross over
Gewicht weet ik eigenlijk niet meer. Alleen dat de eerste set lichter was dan de andere 2 sets
1x12 reps x ??kg
2x10 reps x ??kg

DB pull over
3x8x17,5 kg

Toen dus toch even meedoen
Barbell hipthrust Max ooit was 40 kg
12x50 kg PR
12x60 kg PR
12x65 kgPR
12x70 kg met aanmoediging en geluid. :o PR!!!!

Toen nog even wat los doen voor triceps
DB kickback
3x8x5 kg

En toen barstte ik van de honger... eet normaal rond 13:00.. en het was al 14:15.. :o
XXL kenen we allemaal wel. Maar Be fit heeft ook leuke aanbiedingen.
Dus toch even ed flyer!
2py1575.jpg

Laatst bewerkt:
:DHihihi de volgende keer kan ik misschien ook wel mee doen met jullie

• #3.051
was weer gezelllig, en dat vindt ik eigenlijk nog wel t belangrijskte!
En gefeliciteerd met je pr op de trust, sterk hoor!

• #3.053
was weer gezelllig, en dat vindt ik eigenlijk nog wel t belangrijskte!
En gefeliciteerd met je pr op de trust, sterk hoor!
T was inderdaad heel gezellig. Vind dat ook heel belangrijk en kon het zeker ook wel gebruiken!
Dank je. :) had niet gedacht dat het zomaar zou lukken. Bijna 2 x zoveel gewicht als mijn laatste PR hierop. :D Voel het behoorlijk nu... :o 2 dagen achter elkaar benen.. al was dit maar 1 oefening. hahhaha

Heb nog even 2 foto's in mijn log gezet. Weet niet of er meer waren. Ik dacht ook nog een van de chin ups en de 70 kg hipthrust. Maar goed.. misschien komen die nog.

Laatst bewerkt:
  • #3.054
Ochtend train. Ging niet heel lekker... Maar kan ermee door. Stervens druk met ouderen.. en dan pull ups doen.. Dan heb je wel bekijks. :o

Wel leuk dat ik met EZ bar 21 ers bezig was... komt er een brede jongen naast me staan met oordoppen in. Spant even zijn biceps aan en lacht naar me. Dus ik doe hetzelfde. Kreeg een :thumb: terug met lach. Gaf wel effe een lekker gevoel.

enne.. met mijn handdoek "not here to talk" van XXL ben ik dus nog nooit zo vaak aangesproken. :roflol: iedereen vond hem gaaf.

Training vandaag rug/biceps
pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip

pull ups wijd
5x BW
6x BW
5x BW
5x BW 1 meer

one arm machine row (hammer grip)
3x8x17,5 kg (+0,5 kg) de 1 kg blokjes waren weg.. dan maar 2,5 erbij.. en lukte ook nog.

Horizontal cable row v-stang
3x8x37 kg (+1 kg) wel erg zwaar laatste rep slordig :o

BOR (barbell bovenhandse grip)
1x8x32,5 kg
2x8x35 kg (+2,5) erg zwaar, laatste was echt eruit persen. :o

Back extension (3x max) tussen haakjes # reps meer als vorige week
23 xBW+10 kg (+1 reps)
18 xBW+10 kg (+1 reps)
17 xBW+10 kg (+1 reps)
En hier voelde ik dus ook mijn hammies goed.. dat wilde wel na vrijdag beentrain en zaterdag hiptrust op 70 kg. :D

rope cable hammer curl
1x8x17 kg
2x8x17,5 kg dat brand +0,5 kg

EZ-bar 21 ers
3x20 kg zo zwaar... bij de laatste set met de laatste 7 reps echt moeten persen en soms 1 a 2 seconde extra pauze.

straight bar cable curl
1x8x16kg
2x8x17kg +1 kg echt lood....
dropset 8x15 kg 5x10 kg 11x5 kg --> leeg

en toen echt dood.. wel lekker ongehaast kunnen trainen.

Mooie training en leuke biceps ontmoeting hahaha

lief van die gozer!
lekkere train weer marina.

Weer een goede training, ik mag morgen weer aan de bak.

• #3.058
Mooie training en leuke biceps ontmoeting hahaha
Dank je. Was wel even leuk. :D

lief van die gozer!
lekkere train weer marina.
Voelt gewoon even goed. Kon het juist toen wel even gebruiken.
Dank je. :)

Weer een goede training, ik mag morgen weer aan de bak.
Ja met je pt he! ik ben benieuwd hoe het gaat en hoe hij over de elastieken denkt!

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Even lekker uitgeleefd. Niet opgehaast en dus normale pauze tussen de sets kunnen nemen. Dan duurt het toch wat langer. Maar wel lekker ook.

Schouders
Rotary cuff oefeningen
2x15 x 1,25 kg schijfjes in elke hand

front raise staand Vorige week sets met 6x7 kg en afmaken op 6 kg
2x8x7 kg VPR
1x7x7 kg VPR maar net die laatste rep niet.. :(

seated side raise
3x8x6 kg+1 kg brand goed...

MP seated
1x8x22,5 kg
1x8x25 kgVPR vorige week 1x7 reps met spotter. Nu zonder spotter
1x8x25 kg+2,5 kg Vind dat ik dit wel een PR mag noemen. ook deze set zonder spotter!!

Flat DB press
3x8x12 kg +1 kg wel met trillende armpjes na die schouder train.

incline DB fly
3x8x11 kg back to normale max!

dips 3x max Moet zeggen.. heb even een minuut of 3 staan praten voor ik begon... met de eerste set. Daarna 45 sec pauze.. en dat was te merken. :o
10x BW VPR +4 reps Maar ja... kwam door kletsen he..
7x BW VPR +1 reps
7x BW

DB pull over
3x8x20 kg Ging zwaar.... maar wel terug op normale max.

Kon het niet laten om nog even wat extra te pakken. Had tijd en lekker om af te reageren. :D
cable cross over high
1x10x40 kg easy!!!
1x10x50 kg Ging beter dan ik dacht
1x8x52,5 kg dat was ploeteren. :o

en meteen erachteraan even leegmaken wat nergens op sloeg maar ik gewoon even lekker vond. :p
chin-ups
8 x BW

en toen etennnnnnn.. Honger!!

Laatst bewerkt:
Lekkere training weer hoor sjanskont.

Zo lekkere training weer!

lijkt me zwaar om dumbell press te doen na de schouders te hebben gesloopt O.o

Terug
Naar boven