Voor ik ziek werd kon ik ook gewoon alles eten wat ik wilde. Kwam ook als enigste niet aan met feestdagen en op vakantie.

Hoeveel ik at heb ik geen idee van... Maar het was toen ook al aanzienlijk. Tijdens mijn ziekte bleef ik gewoon dooreten maar het gewicht vloog weg. Ook met nutri en sonde werkte het niet (en dit was een paar maanden en is 2 x herhaald). Ik zat toen op + 4k. (volgens de papieren van het ziekenhuis... )
Maar dit lukte niet... en toen gaven ze op... (second opinion ook gehad en allerlei onderzoeken en kwam niets uit. metabolisme onderzoek wilden ze niet uitvoeren toen... )
Daarna ben ik het met "echte voeding" (dus zonder nutri etc) zelf gaan proberen. Ik heb in die eerste periode van aankomen echt extreem ongezond en lukraak gegeten. Naast mijn maaltijden meerdere repen en koeken en kaas/worst en noten per dag en snachts dooreten want ik kon toch niet slapen. Echt veel.. (heb zelf nooit geteld) toen kwam ik wel heel snel aan en had ik er in 2,5 maanden 10 kilo bij.. daarna stokte het al en kwam het er niet meer bij. Ik sportte er toen totaal niet bij. Ik zat/lag op de bank.
Op zich werken mijn vitale functies al jaren goed (regelmatig volledig check up gehad in het ziekenhuis). Behalve dan een te lage bloeddruk en wat lage hartslag. Maar die bloeddruk is nu ook best aardig wat verbeterd sinds ik dit schema volg. Dus misschien zit ik nu toch op een soort punt nu dat mijn lichaam eerst weer moet wennen ofzo. Dat het nu langzaam gaat en na het wennen een soort omslag dat het sneller zal gaan. Maar ik zit nu ook hoger in gewicht als met die start... dus ik zal het zien....
Ik merk in ieder geval duidelijk vooruitgang in kracht, warm hebben, minder moe zijn, hogere bloeddruk en meer...

Dus zolang het vooruitgaat vind ik het goed en zet ik gewoon door!