XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
Legday!!! Na een lange dag op werk! en ging lekker! alles wat hoger maar soms wel met heel veel moeite... :o

Training benen+ abs (AS sports, ca. 16:10-17:05)

Legpress smal
1x8x110 kg
1x8x120kg
1x7x122,5kg oef... zwaar.. 8 ste rep niet meegeteld.. was echt cheat.. :o

Leg extension
1x8x35 kg
1x8x37,5 kg
1x8x40 kg totaal 5 kg zwaarder dan vorige week! :D

lying leg curl
1x10x10 kg
2x8x12,5 kg

Barbell SLDL voelde lekker!
1x8x40 kg
2x8x45 kg laatste set heel zwaar. echt goed concentreren .. maar gehaald! :D

Seated calf raises (machine)
2x15x15 kg
1x15x17,5 kg

Calf raises (staand, machine)
1x15x30 kg
1x15x40 kg
1x15x42,5 kg au... en toen lopen... oei.. t is maar wat je lopen noemt... :o

Toen moest ik even naar het toilet.. trap op met moeite. :o

lying leg raises (tot 90 graden)
3x15

V-crunch
1x50, 1x40, 1x50 --> leeg

lekkere training! en voelde het wel toen ik trapje op moest om me om te kleden.

Overal vette cijfers. Gaat goed Marina.
Wat ga je vrijdag doen?

Overal vette cijfers. Gaat goed Marina.
Wat ga je vrijdag doen?
Dank je.. het gaat met de laatste reps wel heel zwaar maar het lukt wel sowieso 7 te halen en meestal ook 8 nog!
Vrijdag is borst/triceps/biceps! Zalige training en zien of ik in de 2 cijfers kan komen! :D
zal wel heel hard pushen zijn gezien ik de 9 kg maar net haalde met 6 reps... maar ik ga ervoor!

nette training Marina... keep up the goed work ;)

Thanks Dinky. :)

Traplopen is altijd heerlijk na een heftige been training :D Moet je eens proberen te springen als je kuiten hebt gedaan :p
Sterke leg press hoor!! Zijn alle dikgedrukte cijfers PR's of gewoon dikgedrukt omdat dat het hoogste gewicht is van die training? :)

Het gaat goed hier
toch weer wat aangekomen... eerst kleine stapjes en later is het rennen
Trainingen zien er ook goed uit.
Petje af dat je zo lekker door gaat.

Traplopen is altijd heerlijk na een heftige been training :D Moet je eens proberen te springen als je kuiten hebt gedaan :p
Sterke leg press hoor!! Zijn alle dikgedrukte cijfers PR's of gewoon dikgedrukt omdat dat het hoogste gewicht is van die training? :)
Nou traplopen is een ramp.. meestal na kuiten van de calf raise machine wegstappen heb ik al zoiets van help. :D
Dank je.:) die legpress is wel heel zwaar hoor.. en 8ste rep ging niet meer. :o
Yep.. vet gedrukt zijn PR's. Vaak is het maar 2,5 tot 5 kg met machines omhoog (soms ook maar 1 of 2 kg... maar het zijn evengoed wel PR's) en met DB 1 kg.

---------- Post added 22 August 2013 at 18:10 ----------

Het gaat goed hier
toch weer wat aangekomen... eerst kleine stapjes en later is het rennen
Trainingen zien er ook goed uit.
Petje af dat je zo lekker door gaat.
Dank je Grosje. Het gaat langzaam. Maar in ieder geval wel gestaag omhoog. Met mijn gewicht en met gewichten tijdens trainen.
Doorgaan zal ik zeker. Ik heb een doel en dat ga ik halen. :)

Pr's zijn Pr's, good job! :)

Zin in morgen.
Lekker training schouders/triceps/biceps.
Ron komt ook dus ook weer wat uitleg/instructie over uitvoering van oefeningen.

enne.. Proberen PR te zetten en voor het eerst in de 2 cijfers te komen met DB press. :D

Vandaag tegen eind van de dag werd de spierpijn van mijn beentraining van gisteren erger.... Vanmorgen geen last.. nu lijk ik wel kreupel als ik even opsta.. hahahah toch wel een lekker gevoel. :D

Je ziet er goed uit Marina. Je biceps ontwikkelen zich prima. Je hams en glutes ook, wat een voordeel toch dat begeleiden dan mag en kan je er gewoon aan zitten zonder dat je een klap voor je bek krijgt. :p
Nee hoor alle gekheid op een stokje. Je spieren ontwikkelen zich goed.
Hier en daar wat puntjes van aandacht gegeven. Al met al een prima resultaat tot zover. :D

Vandaag lekker na het werk gaan sporten! Ron zou ook komen maar ik ben gewoon vast mijn programma gaan doen voor hij kwam. Het ging echt super! en ja ik heb de 2 cijffers gezien! 10 kg op DB incline press!! :D wel de 9 de rep tergend langzaam.. echt uit mijn tenen maar weer een kilo erbij!
verder ook weer een paar gewichten wat omhoog. Niet veel.. soms maar 1 kg en ook een met 0,5 kg.. maar toch erbij is erbij!!

Ron kwam binnen tijdens incline DB curl en ik had niet eens door dat hij naast me stond. :D... was te geconcentreerd bezig... Hij zei wel dat hij duidelijk vooruitgang zag.. Dat voelde wel even goed. :oZelf zie ik het niet zo goed....

Daarna met Ron een aantal oefeningen doorgenomen omdat ik niet wist of ik het goed uitvoerde. Al met al kreeg ik de indruk dat ik het toch allemaal wel aardig deed. Met leg curls nog even wat tips gehad waardoor ik na 4 reps al mijn hams goed voelde. :D

Daarna nog wat nieuwe oefeningen doorgenomen. Onder andere staand DB curl, optrekken.. wat me dus niet lukt. :( ... met wat hulp van Ron toch 2 x gered... maar als die in mijn nieuwe programma komt zal ik alles eruittrekken om dat te gaan redden.. met de tijd! :D
Daarna ook nog squat geoefend. Los met Barbell. Ik had hiervoor altijd in Smith gesquat. Front squat gaat me wel aardig af qua techniek. Alleen doet die BB van 20 kilo pijn op mijn armen... zit ook nog niet veel op... dus handdoek ertussen en gaan! Dat gaat dus ook wel redelijk.. we hebben nog wat dingen doorgenomen... Het voelt goed!

Mijn training wordt binnenkort aangepast. Ik hoor nog hoe of wat. maar ondertussen lekker doorbufffelen. Ik heb er zin in! :D

Training vrijdag Borst, triceps, biceps. (bij AS)

Borst

Incline DB press
1x10x 8 kg
1x10x 9 kg
1x9x 10 kg YEAHHH in de dubbele cijfers! wel zwaar... :o

machine chest press
1x10x 27,5kg
1x8x 30kg
1x9x 32,5kg

Incline DB fly
1x10x7kg
2x8kg en toen lukte het even niet.. techniek mistte.. afgemaakt met 6x7 kg
1x10x8 kg pfieeewwww... toch gelukt! :D

cable cross over
1x12x beide zijden 22,5 kg
1x10x beide zijden 30 kg
4x beide zijden 32,5 kg lukte niet. techniek weg... :( afgemaakt met 4x beide zijden 30 kg (maar wel 2 reps meer op 32,5 kg als vorige week!

Triceps
push down straight bar (maar 0,5 kg erbij tov vorige week... niet veel.. maar wel wat. )
1x10x 10 kg
1x10x 12,5 kg
1x8x 12,5 kg 8ste rep erg zwaar en ging net aan...

push down rope
1x10x 7,5 kg
1x8x 10 kg
1x8x 11 kg

Biceps
Incline seated DB curl vorige keer 1 set van 6... rest nog op 5 kg
2x8x6 kg
4x7kg toen lukte het niet meer. :( afgemaakt met 4x 6 kg

Straight bar cable curl
1x10x 11 kg
1x8x 12 kg
1x8x13,5

Na de training dus alles doorgenomen.. en nog even bij Ron zijn training staan kijken. Hij gaat echt als een speer vooruit! en das ook super om te zien! Als je wil kan je zoveel meer! Dat zie ik bij hem maar merk het zelf ook!
ben stiekum wel een beetje trots op mijn PR op incline DB press. :o

---------- Post added 23 August 2013 at 20:33 ----------

Je ziet er goed uit Marina. Je biceps ontwikkelen zich prima. Je hams en glutes ook, wat een voordeel toch dat begeleiden dan mag en kan je er gewoon aan zitten zonder dat je een klap voor je bek krijgt. :p
Nee hoor alle gekheid op een stokje. Je spieren ontwikkelen zich goed.
Hier en daar wat puntjes van aandacht gegeven. Al met al een prima resultaat tot zover. :D
Dank je. :) Het voelt ook goed.
Maar vond het wel een fijn gevoel geven toen je zei dat ik vooruit ben gegaan en dat het te zien was :D.
Zelf zie ik het niet zo goed. Maar voel het wel en merk het zeker aan mijn gewichten.

Ik las je reactie en schoot in de lach.. nou mannetje kon er ook smakelijk om lachen.. en nee.. ik zal je niet voor je bek slaan hoor!;) Ben veel te blij met je hulp!
Ik ga ervoor! Ik laat me echt nergens meer door remmen! Doen wat ik wil! en als ik wil kan ik heel veel meer dan ik had gedacht! :)
Heb nu al zin in maandag... rug+ schouders! :D
en in mijn nieuwe programma... :D.

Laatst bewerkt:
Marina, jij hoeft niet stiekem een beetje trots te zijn. Jij mag open en bloot heel trots zijn.
Je hebt die barriere zelf doorbroken. 10kg incline dumbbell presses. :cheer::cheer::cheer::1e:

Heb vertrouwen in jezelf en je kunnen. Die pullups gaan er echt komen. Gewoon doen en als het in het begin niet gaat doe je negatieve en onderin wel proberen omhoog te komen.
En helemaal uithangen. Niet zoals de beachboy's die pullups doen en eigenlijk alleen biceps trainen. :p

Je gaat goed. Dit weekend lekker vieren en goed eten. En maandag even de weegschgaal pakken. ;)

wauuuw gaat lekker marina!! mooi die incline press :D

Marina, jij hoeft niet stiekem een beetje trots te zijn. Jij mag open en bloot heel trots zijn.
Je hebt die barriere zelf doorbroken. 10kg incline dumbbell presses. :cheer::cheer::cheer::1e:

Heb vertrouwen in jezelf en je kunnen. Die pullups gaan er echt komen. Gewoon doen en als het in het begin niet gaat doe je negatieve en onderin wel proberen omhoog te komen.
En helemaal uithangen. Niet zoals de beachboy's die pullups doen en eigenlijk alleen biceps trainen. :p

Je gaat goed. Dit weekend lekker vieren en goed eten. En maandag even de weegschgaal pakken. ;)
Dank je. :o
Ik heb het inderdaad zelf gedaan. Ik had de 10 kg al voor me neergelegd toen ik met de 9 bezig was. Ik zat ook echt zo van ik GA dit halen! en ik heb het gehaald! zo zie je wat focus en wil kan! :)

Die pull-ups gaan er echt wel komen. Maar dan wel de échte! geen neppers voor biceps! Daar heb ik wel ander oefeningen voor! ;)

Ik ga morgen lekker een daggie weg. Dus komt helemaal goed! Lekker feestje bouwen, goed vieren en goed eten dan maandag weer knallen en proberen er weer wat PR's uit te halen! :D ik het er echt zin in!
enne.. okay.. zal maandag er weer eens op gaan staan. Ben op zich wel benieuwd. Maar ik zie/voel vooruitgang dus zal vast goed zitten. :)
Thanks Ron! je bent een super! :D

Gut... kan je merken dat ik vrolijk ben? :rolleyes:
heb trouwens wel een kleine blauwe plek op mijn arm.. bb van de front squat.:o No pain no gain he! :D

---------- Post added 23 August 2013 at 21:17 ----------

wauuuw gaat lekker marina!! mooi die incline press :D
Thanks! :)

Lekker hoor marina!

Leuk en ook erg aardig van Ron dat hij jou hiermee helpt
Bodybuilders zijn egotrippers en narcisten hoor je wel eens... Merk er weinig van
Ja je bent met je eigen fysiek bezig en je bent daar trots op maar buiten dat staan de meeste klaar om anderen te helpen.
Ron bewijst dat.... Een schouderklopje is hier wel op zijn plaats
Ook jij verdient een schouderklopje want je gaat lekker door
Het trainen gaat goed en je hebt er lol in... Een beter recept voor resultaat is er niet.
Volhouden en de tijd nemen... Wie weet wat je allemaal kan bereiken??

Hahaha die opmerking van Ron over dat je bijna overal aan kunt zitten zonder die klap...
Ik herken het wel.. Heb zelf ooit 2 dames getraind en een betere methode om te laten voelen wat ze trainen is soms het aanraken van die delen. Ben tot nu toe ook nog niet geslagen :)

Leuk en ook erg aardig van Ron dat hij jou hiermee helpt
Bodybuilders zijn egotrippers en narcisten hoor je wel eens... Merk er weinig van
Ja je bent met je eigen fysiek bezig en je bent daar trots op maar buiten dat staan de meeste klaar om anderen te helpen.
Ron bewijst dat.... Een schouderklopje is hier wel op zijn plaats
Ook jij verdient een schouderklopje want je gaat lekker door
Het trainen gaat goed en je hebt er lol in... Een beter recept voor resultaat is er niet.
Volhouden en de tijd nemen... Wie weet wat je allemaal kan bereiken??

Hahaha die opmerking van Ron over dat je bijna overal aan kunt zitten zonder die klap...
Ik herken het wel.. Heb zelf ooit 2 dames getraind en een betere methode om te laten voelen wat ze trainen is soms het aanraken van die delen. Ben tot nu toe ook nog niet geslagen :)

Ach doe ik ook bij een zoon van een maatje van me. Die wil ook onder mijn begeleiding trainen.
Zie het bij hem meer als, samen trainen en hem laten voelen wat hij doet. ;)

Terug
Naar boven