Vandaag eigenlijk gewoon een klote dag gehad.

Heel slecht geslapen.. terwijl ik dacht met alles nu wat afgerond dat het beter zou gaan.. maar goed.. op zich ging het wel maar op werk was ik opeens zo moe.. kreeg het koud en continu honger... voelde me echt zo van ik wil naar huis en slapen....na werk ben ik naar fysio gereden.... wilde mijn training gewoon doen! ik zat in de auto bijna te knikkebollen. snapte er niets van. (zat al te denken dat het aan mijn eten lag....

)
Met trainen ook de eerste oefeningen die gewoonlijk super soepel gaan met moeite.

baalde als een stekker. Maar halverwege knapte ik wel op.
Ik denk toch dat gewoon het feit dat alle spanning er nu wat af is met die crematie en het huis en alles eromheen zoals dagen van 5:00-23:00 en dan ook bijna niet slapen... en dat mijn lijf zoiets had van zo.. en nu even niet... ben 2 weken zo doorgekacheld... dus ook wel logisch dat het ergens eruit zou komen denk ik. Maar baalde er stevig van... voelde ook echt als een klote training omdat ik geen gewichten kon verhogen.

Maar goed.. op zich voelde ik me erna wel veel beter...
Training benen+ abs (laatste training fysio)
Legpress smal
1x10x135kg
1x10x140kg
1x10x142kg (burn baby!

)
Leg extension (single leg)
2x8x28 kg
1x8x30 kg
walking lunges (moet leg curl zijn kan binnenkort bij AS!).Blijft een lekkere oefening.

2x20stappen met 2x4kg DB
1x20 stappen met 2x6 kg DB
Barbell SLDL (met moeite.. zo moe... gewoonlijk gaat die super soepel.. )
3x8x42,5 kg
*** en hier knapte ik in ene op...

Seated calf raises (in smith)
2x20x24 kg
1x20x30kg
Calf raises (staand, in smith, deze lukte opeens wel 2 sets op hoger gewicht.

)
1x15x 30 kg
2x15x 34 kg (met zwabberbeentjes van de step af...

)
lying leg raises (tot 90 graden)
3x15
V-crunch
3x40 kon gewoon niet meer...
Daarna nog even iemand geholpen. Heb hem een paar oefeningen uitgelegd zoals Ron me die had uitgelegd. Hij had nl 2 andere oefeningen gehad en kreeg ze niet goed voor elkaar. Toen heb ik hem 2 andere laten zien en ook hoe aan te spannen en hoe zijn armen te houden. (was een biceps en een triceps oefening) en hij had echt zoiets dat voelt gewoon veel beter. Hij vond dat ik het beter wist dan de fysio.

en dat hij zo veel meer zijn spieren voelde en was bang dat ie nu morgen spierpijn zou hebben. hahahah.
Ook zei hij dat hij vond dat het daar duur was en de begeleiding slecht was geworden en weinig mogelijkheden en apparaten etc. veel en lang kapot bleven etc.. net als ik..

hij zat eraan te denken over te stappen.. alleen wat hem tegenhield was dat dit 3 min lopen van zijn huis was.
Als laatste vroeg hij nog of ik nog eens langs kon komen. Kon ik hem wat meer leren.
en de fysio die ik gedag zei.. keek niet eens op.. stom figuur.. na 2,5 jaar

Nou ik ben weg. vrijdag bij AS sports beginnen. Een nieuwe start en op naar mijn droomfysiek! massa bouwen en knetterhard goed trainen!
Nu maar hopen dat ik dan wat opgeknapt ben...