XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om te lezen, k ben benieuwd naar de pica's.
thx. Ik ben ook benieuwd :)

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 16:18 ----------

Om even je karma bericht te beantwoorden, Uh ja ben een lastige eter, komt deels door vroeger en deels omdat wat de boer niet kent vreet die nie syndroom.
Laatste tijd dwing ik mezelf wel om dingen te proeven maar toch, bij sommige gerechten is het: :nowai:
Ach ja.. je leert dingen zoals je ze thuis geleerd krijgt he!
Maar als je eens een lijst met dingen stuurt die je wel lust kan ik wel wat leuke recepten bedenken als je wil. :)

Is niet compleet de schuld van huis uit, at als klein jochie alles maar toen keer heel extreem spruw gehad.
Sindsdien dramatisch geworden met eten, reden geen idee maar goed.

Ha thanks, kan het altijd keer doen :)

Is niet compleet de schuld van huis uit, at als klein jochie alles maar toen keer heel extreem spruw gehad.
Sindsdien dramatisch geworden met eten, reden geen idee maar goed.

Ha thanks, kan het altijd keer doen :)
sommige dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn. Soms jammer soms niet. Maar wat niet is kan je leren en dat geld ook met eten. ;)
Je bent altijd welkom. :)

Ik heb net de foto's gezien...

Ik vond het echt super dat XXL-tje ze wilde maken. Hij had ons echt top ontvangen en er stond van alles klaar aan eten en drinken. :) Bij deze nogmaals dank je wel want het was echt heel leuk en gezellig.

Ik vond het doodeng om voor de camera te staan. Ik heb vanaf mijn periode van ondergewicht nooit een foto van mezelf in ondergoed durven laten maken... (zelf had ik wel al wat dingen geprobeerd.. maar zelf doen is toch anders... ). Mijn beginpics, die verloren zijn gegaan, was de eerste keer dat ik dat had laten doen.... maar heb ik dus nooit kunnen laten zien...Dat was wel makkelijker omdat er iemand bij was waar ik me gewoon superfijn bij voel. Dit was echt best lastig.. ook omdat er nieuwe gezichten waren....
Maar goed.. het was leuk en gezellig en na een tijdje voelde ik me in ieder geval op mijn gemak...

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik best wel een beetje (veel) schrok toen ik ze net zag... dat ik nog zo mager ben.. echt wel té....:( en mijn kont en bovenbenen.. ben er echt niet blij mee.. maar goed.. ik denk maar zo we hebben allemaal wel wat waar we niet blij mee zijn... :rolleyes:
Maar ik zie wel vooruitgang ten opzichte van 3 maanden terug (toen waren er echt niet zoveel spieren zichtbaar... :o Kan dat wel vergelijken met de pics aan het begin van mijn gewone log... ) en ik denk wel dat het een goede basis is om verder te gaan met vooral massa opbouwen.
Mijn doel ga ik halen met mijn begeleider en mijn nieuwe lifestyle en goede voeding en training! Dus ik ga ervoor!
eat, train, sleep.... eat, train, sleep....eat, train, sleep :D

Ik vind het wel spannend om ze te laten plaatsen en zal wel veel horen dat ik té mager ben. Maar dat weet ik en daar wordt aan gewerkt!

Awel, nu ben ik heel nieuwsgierig :D

Indien alles er zo uit ziet als je buik ...;-)

Ik heb ook wat vriendinnen die ik maar probeer te overtuigen van krachttraining te doen, en dat té mager ook niet mooi is etc etc. maar ze willen niet luisteren. Enkel eentje dat wel wat geinteresseerd is om te squatten :) ik had haar een foto gestuurd met het verschil tussen een squatkont en een ongetrainde kont :p

allesinds ben ik in blijde verwachting van je foto's :D

@germeys,
Dank voor je reactie. Ben alleen wel bang dat het je tegen zal vallen.. :o ben nl nog wel erg dun vind ik zelf. Wel een goede basis om massa te bouwen maar voor nu nog niet echt mooi in mijn ogen. :(
Maar dat laat ik aan de mensen hier om zelf te oordelen...

Kracht training kan echt zoveel moois doen. Té mager is niet mooi. maar gespierd voller wel! Dat is waar ik voor ga. Een echte squatt ass heb ik nog niet. maar zou het wel graag willen :D maar ik ben druk aan het werken om massa te bouwen en naar mijn droomfysiek te werken! Alleen wil ik gewoon sneller dan het gaat... :rolleyes:
Maar woensdag zouden ze moeten komen. Hetzij in de contest als die nog doorgaat... en anders gewoon in mijn galerij. :)

Ach jij vind jezelf te dun, ik ben te dik en een ander mankeert ook van alles :P
Iedereen heeft een begin maar het einde is waar het om gaat.
Je bent goed onderweg dus :)

Vannacht echt klote geslapen en de dag was onrustig. Laatste dingen van de afhandelingen van de oplevering van het huis morgen. dus ook nog op en neren van werk af om dingen te regelen. Maar daarna wel even lekker mij uurtje training kunnen pakken.
Ik was moe.. Bij start leek het gewoon niet te gaan lukken. maar hoe verder ik kwam hoe beter! :)
Heb toch nog een paar gewichten of reps kunnen verhogen! Dat voelde wel even goed! hahaha.. kreeg nog een opmerking dat ik wel "gespierd" eruit zag voor mijn figuur.. ben nog iel. :o

Nog wel wat twijfels over mijn foto's... omdat ik zo dun ben.. maar goed....

Nou ja .. training dan maar effe..
was wel even goed balen. Gisteren in de tuin gewerkt en veel gesnoeid met gevolg 3 blaren op mijn vingers.. natuurlijk precies op grip punt. (tweede kootje binnenzijde hand) en ja hoor.. meteen bij de small reverse pull down... eerste oefening...2 van de 3 blaren op mijn vingers kapot getrokken... :mad: au... echt niet fijn.. maar he.. no pain no gain! dus door! maar nu doen mijn vingers wel verdomd veel pijn.. :(

Maandag. Rug en Schouders. (29-7-2013, fysio)
Smal reverse pulldown.
2x8x58 kg
1x8x60 kg

Cable row
2x8x38 kg
1x8x42 kg

Dumbbell row.
2x8x8 kg
1x8x10 kg (ging voor het eerst echt lekker en alle reps goed in uitvoering! :D)

Machine back row (breed)
2x8x32 kg
1x8x34 kg

Staand Front raises met dumbbel ( 4 kg net te zwaar :( dus dan maar 12 reps:D )
3x12x3 kg

zittend Side raises met dumbbell (ook hier 4 kg net te zwaar dus 10 reps)
3x10x3 kg

Dumbbell presses.
3x8x4 kg (eerste keer 3 sets met 4 kg gered! :))

EZ bar upright row ()
2x8x20 kg
1x8x24 kg (kwam vorige keer niet verder dan 6 reps.. was nu even aan het praten tijdens gewichten erop zetten.. en tijdens de set ook... nou ja meer luisteren en knikken onderwijl en opeens zat ik op 8 reps. :D)

Extra even wat abs
lying leg raises 3x15
V-crunch 1x50, 1x40, 1x35 --> leeg... :o

Dat was even zweten. Maar wel een lekker voldaan gevoel. :)

Laatst bewerkt:
Ach jij vind jezelf te dun, ik ben te dik en een ander mankeert ook van alles :P
Iedereen heeft een begin maar het einde is waar het om gaat.
Je bent goed onderweg dus :)
Das waar inderdaad. :)
Ik moet het zien als start. Spieren zijn toch al meer zichtbaar dan 3 weken terug heb ik gehoord. :D
Dus gewoon zien hoe het loopt! en knetterhard dooreten en trainen!

Laatst bewerkt:
Als je dat al hoort na 3 weken, moet je nagaan wat er over 30weken gezegt gaat worden :P

Lekkere training ondanks het slechte gevoel in het begin. Mooi he dat de gewichten je dan gewoon ook helpen.

Lekkere training ondanks het slechte gevoel in het begin. Mooi he dat de gewichten je dan gewoon ook helpen.
Yep. Het voelt goed!:)
Zo raar dat je zo moe kan zijn en in ene slaat het om en heb je alle energie terug!

Had trouwens vanmorgen ook wel wat vreemds.. ik heb een werkbroek die altijd strak zat op mijn buik en zeg maar op het stuk tussen buik en bovenbenen als hij net uit de was kwam.. na een paar uur dragen zat dat dan pas weer lekker. Maar trok hem vanmorgen aan net van de lijn en hij leek losser te zitten... Hmm... vond het wel apart.. want ben vorige week juist wat aangekomen.... maar goed kan toeval zijn of dat ik het verkeerd voel..

Laatst bewerkt:
Nou kijk es aan. Mooi compliment toch!

Nou kijk es aan. Mooi compliment toch!
Yep :)

toch effe terug gekeken.
vlak voor de contest:
gewicht: 48,5 kg
Taille: 68,5-69 cm
heupen: 88 cm
Bovenbenen: 46,5 cm
bovenarm: 24,5 cm

nu vanmorgen
gewicht: ?? (vorige week 48,8 kg)
Taille: 66 cm (-2,5cm)
heupen: 87 cm (-1 cm)
Bovenbenen: 47 cm (+0,5 cm)
bovenarm: 25 cm (+0,5 cm)

Stelt op zich niet veel voor natuurlijk.. Maar die taille verbaasde ik me om.. verklaart waarom mijn broek losser zit ;))

Laatst bewerkt:
Vandaag eigenlijk gewoon een klote dag gehad. :( Heel slecht geslapen.. terwijl ik dacht met alles nu wat afgerond dat het beter zou gaan.. maar goed.. op zich ging het wel maar op werk was ik opeens zo moe.. kreeg het koud en continu honger... voelde me echt zo van ik wil naar huis en slapen....na werk ben ik naar fysio gereden.... wilde mijn training gewoon doen! ik zat in de auto bijna te knikkebollen. snapte er niets van. (zat al te denken dat het aan mijn eten lag....:( )
Met trainen ook de eerste oefeningen die gewoonlijk super soepel gaan met moeite. :( baalde als een stekker. Maar halverwege knapte ik wel op.
Ik denk toch dat gewoon het feit dat alle spanning er nu wat af is met die crematie en het huis en alles eromheen zoals dagen van 5:00-23:00 en dan ook bijna niet slapen... en dat mijn lijf zoiets had van zo.. en nu even niet... ben 2 weken zo doorgekacheld... dus ook wel logisch dat het ergens eruit zou komen denk ik. Maar baalde er stevig van... voelde ook echt als een klote training omdat ik geen gewichten kon verhogen. :mad: Maar goed.. op zich voelde ik me erna wel veel beter...

Training benen+ abs (laatste training fysio)
Legpress smal
1x10x135kg
1x10x140kg
1x10x142kg (burn baby! :D)

Leg extension (single leg)
2x8x28 kg
1x8x30 kg

walking lunges (moet leg curl zijn kan binnenkort bij AS!).Blijft een lekkere oefening. :)
2x20stappen met 2x4kg DB
1x20 stappen met 2x6 kg DB

Barbell SLDL (met moeite.. zo moe... gewoonlijk gaat die super soepel.. )
3x8x42,5 kg

*** en hier knapte ik in ene op...???***

Seated calf raises (in smith)
2x20x24 kg
1x20x30kg

Calf raises (staand, in smith, deze lukte opeens wel 2 sets op hoger gewicht. :D )
1x15x 30 kg
2x15x 34 kg (met zwabberbeentjes van de step af... :D)

lying leg raises (tot 90 graden)
3x15

V-crunch
3x40 kon gewoon niet meer... :o

Daarna nog even iemand geholpen. Heb hem een paar oefeningen uitgelegd zoals Ron me die had uitgelegd. Hij had nl 2 andere oefeningen gehad en kreeg ze niet goed voor elkaar. Toen heb ik hem 2 andere laten zien en ook hoe aan te spannen en hoe zijn armen te houden. (was een biceps en een triceps oefening) en hij had echt zoiets dat voelt gewoon veel beter. Hij vond dat ik het beter wist dan de fysio. :roflol: en dat hij zo veel meer zijn spieren voelde en was bang dat ie nu morgen spierpijn zou hebben. hahahah.
Ook zei hij dat hij vond dat het daar duur was en de begeleiding slecht was geworden en weinig mogelijkheden en apparaten etc. veel en lang kapot bleven etc.. net als ik.. :rolleyes: hij zat eraan te denken over te stappen.. alleen wat hem tegenhield was dat dit 3 min lopen van zijn huis was.
Als laatste vroeg hij nog of ik nog eens langs kon komen. Kon ik hem wat meer leren. :cool:

en de fysio die ik gedag zei.. keek niet eens op.. stom figuur.. na 2,5 jaar :mad:
Nou ik ben weg. vrijdag bij AS sports beginnen. Een nieuwe start en op naar mijn droomfysiek! massa bouwen en knetterhard goed trainen!

Nu maar hopen dat ik dan wat opgeknapt ben...

Let goed op je rust Marina. Je bent aan het opbouwen en dat moet vooral niet afbouwen worden.
En een keertje extra eten kan echt geen kwaad. Pak een snicker of twix, snel energie.

Ik weet het. Misschien is het nu even tijd voor echte rust. Dat heb ik afgelopen tijd niet echt gehad. Ook al dacht ik soms van wel. :rolleyes:.
Nadeel is gewoon dat ik op werk niets kan kopen...Ik zal wat snelle jelles op mijn werk leggen. Die smelten tenminste niet hier... waar het tegen 30 graden loopt. :D

Ik zou ook wel dames als jij willen tegekomen in de gym.

Kan ik nog iets van leren :D
Hadden overtlaatst wel een meisje in de krachthoek, nog een knap fing ook :p Als ze nog is komt, doe k er een babbeltje mee en zal ik ze is doorsturen naar dit deel van het forum :p

Ik zou ook wel dames als jij willen tegekomen in de gym.

Kan ik nog iets van leren :D
Hadden overtlaatst wel een meisje in de krachthoek, nog een knap fing ook :p Als ze nog is komt, doe k er een babbeltje mee en zal ik ze is doorsturen naar dit deel van het forum :p
Haha... nou dank je. Mocht ik eens in de buurt zijn zou ik wel langskomen. :)

Er zijn maar wienig meiden/vrouwen die echt op kracht trainen. Ben benieuwd hoe het bij de nieuwe gym is. Bij fysio was ik de enigste.
Maar stuur haar maar door hoor! Altijd leuk weer iemand erbij! :)

Zo... er gaat weer even een en ander veranderen... mijn voedingsschema is weer aangepast... weer een flinke ophoging...zit nu op ca. 1000 kcal meer als wat ik 3,5 week terug at... :eek:
Vanmiddag alle boodschappen doen en per morgen direct de tweede ophoging erbij. Ben benieuwd!
Heb er zin in maar vind het ook spannend. :o
Op naar Massa!!! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven