Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
Leuk en ook erg aardig van Ron dat hij jou hiermee helpt
Bodybuilders zijn egotrippers en narcisten hoor je wel eens... Merk er weinig van
Ja je bent met je eigen fysiek bezig en je bent daar trots op maar buiten dat staan de meeste klaar om anderen te helpen.
Ron bewijst dat.... Een schouderklopje is hier wel op zijn plaats
Dat verdient hij zeker wel ja. :) Ik ben ook heel erg blij met zijn hulp. Ik kom nu, met Ron zijn hulp, na jaren eindelijk verder en werk nu aan een doel wat ik echt wil! iets wat ik jaren niet heb gedaan.... Het is ook echt een groot deel dankzij Ron dat ik deze stap nu eindelijk gemaakt heb ... een keuze voor mezelf heb gemaakt en eindelijk ook mijn doel en droom ga verwezenlijken. :)

Ook jij verdient een schouderklopje want je gaat lekker door
Het trainen gaat goed en je hebt er lol in... Een beter recept voor resultaat is er niet.
Volhouden en de tijd nemen... Wie weet wat je allemaal kan bereiken??
Dank je. :o
Ik heb er inderdaad heel veel lol in. Vind het nu al jammer als ik een dag niet kan trainen.... en het weekend is soms ook best lang... :D Ik kijk steeds uit naar mijn trainingen. En nu ook... nu ik weer wat tips heb gehad kan ik gewoon niet wachten om het ook meteen te gaan doen....
Ik hou vol! dit is namelijk wat ik wil en ik merk dat als je wil en ook je tijd neemt dat je veel kan bereiken.. alleen dat ongeduld trainen kan soms verdomd lastig zijn. :rolleyes:

Hahaha die opmerking van Ron over dat je bijna overal aan kunt zitten zonder die klap...
Ik herken het wel.. Heb zelf ooit 2 dames getraind en een betere methode om te laten voelen wat ze trainen is soms het aanraken van die delen. Ben tot nu toe ook nog niet geslagen :)
Het is gewoon nodig om te inderdaad te laten voelen of je het goed doet.;)
Moet wel zeggen... ik heb jarenlang nooit iemand aan me laten komen uit schaamte omdat ik zo dun ben geweest... En ik heb dat altijd ontweken.. Maar gek genoeg voelde dit gewoon heel normaal... anders.. ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Heb me altijd voor mezelf geschaamd en dat wordt nu gewoon minder. Ik loop weer rechtop, ik durf mezelf weer te laten zien en met trainen kan ik me trots voelen als ik een PR zet. Zo gek.. dat als je iets besluit en je ook echt achter je doel aangaat dat je hele gevoel en alles zo kan veranderen.

---------- Post added 24 August 2013 at 21:49 ----------

ach doe ik ook bij een zoon van een maatje van me. Die wil ook onder mijn begeleiding trainen.
Zie het bij hem meer als, samen trainen en hem laten voelen wat hij doet. ;)
:D

Goed zo Marina dat je zelfvertrouwen zo omhoog gaat, je werkt er hard voor en de rest komt vanzelf:P

Goed zo Marina dat je zelfvertrouwen zo omhoog gaat, je werkt er hard voor en de rest komt vanzelf:P
Dank je. Ik doe mijn best. :)
Maar vanzelf zal het niet komen.. het is een kwestie van veel eten en veel trainen! en daar ben ik hard mee bezig! Morgen mag ik weer! Heb er nu al zin in. :D

Morgen mag ik ook weer wegen van Ron. Zal mij wel benieuwen nu. Is 2 weken geleden. Moest heel erg wennen aan veel eten zeker toen ik er ook 2,5 liter water bij moest gaan drinken (naast koffie/thee/sap etc). Dat was in het begin erg lastig en nu soms nog. Maar doe dat nu ook sinds 2 weken. Het went wel en gaat redelijk goed. Dus ben benieuwd naar wat voor effect die 2 weken schema van ca. 3000 kcal in combinatie met trainen me op heeft geleverd.
Ik heb geen idee of dat water drinken ook nog invloed kan hebben op gewicht... maar ik zal het morgen zien.

Marina een groot en belangrijk van deze sport is ook de rust :)
Denk daar maar aan als je moet wachten op de volgende training

Marina een groot en belangrijk van deze sport is ook de rust :)
Denk daar maar aan als je moet wachten op de volgende training
Ik weet het. Daarom ook net een heerlijk ontspannen weekend achter de rug met een lekkere cheatmeal (chinees gebunkerd :D ). Maar dat neemt niet weg dat ik na die 2 dagen graag weer wil knallen. :)

Vanmorgen dus gewogen. 0,8 kg erbij in 2 weken. :D
Eet nog steeds volgens schema rond 3000 kcal. Nu eindelijk dus echt effect op mijn gewicht! Ik hoop dat het nu doorzet en de spiermassa ook eens wat zichtbaarder zal gaan worden!
Ben nu vanaf 1 juli bezig met training en voedingsschema's van Ron en totaal 1,4 kg aangekomen waarvan het voornaamste deel gekomen is sinds ik dus naar dat 3000kcal schema ben gegaan (laatste 3 a 4 weken). Zit nu op 49,9 kg. Het gaat vooruit!
Vanmiddag lekker trainen! Zin in! :)

Jeej!! Bijna boven de 50! Het gaat de goede kant op. Ik kwam zelfs in de cut, als beginner, 100- 200 gram per week aan aan spiermassa. En een paar procent meer vet zal je nu ook nog niet misstaan.. Lekker door gaan zo!

goed hoor
Slaap je nu ook al beter?

Jeej!! Bijna boven de 50! Het gaat de goede kant op. Ik kwam zelfs in de cut, als beginner, 100- 200 gram per week aan aan spiermassa. En een paar procent meer vet zal je nu ook nog niet misstaan.. Lekker door gaan zo!
Yep! bijna aan de 50 kg! Hebhet wel vast in mijn stats gezet! :D moet daar hele kg invullen.... maar nu ben ik er zo dichtbij dat ik vond dat het wel mocht. ;)
Ik hoop maar dat er ook spiermassa bij zit. Zal bijna wel moeten egzien ik ook met trainen vooruit ga.Wat vet erbij zal zeker niet misstaan. Maar zoals bij elke vrouw komt dat bij mij ook meteen op heupen en buik... :rolleyes: Maar ja.. dat zien we dan wel weer.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 14:53 ----------

goed hoor
Slaap je nu ook al beter?
Thanks. :)
Slapen.. Tja.. bij vlagen gaat het redelijk maar het laat te wensen over. Ik gebruik zo nu en dan een half slaaptabletje. Had half juni 15 stuks gekregen en heb er nog 1 over. Dus vind dat ik het netjes doe.
Als ik erg moe ben neem ik er vaak een een dag voor het trainen. Zodat ik dan wat minder moe ben. Want ik train na een dag werken en dat voel je dan wel als je niet goed slaapt.
Heb vandaag toch nieuwe aangevraagd. De assistente deed alleen heel moeilijk want ze vond niet dat het de bedoeling was... maar ik denk ook .. kom op... 15 tabletten in 2,5 maand... Maar ja.. Ik heb het liever niet maar als het me nu even helpt.

Moet wel zeggen dat het slapen al stukken verbeterd is met mijn nieuwe eetschema en trainingsschema erbij.

ik train altijd laat en ben dan rond 22.00 uur thuis en meestal slaap ik die avond dan goed.
Lichaam heeft dat toch meestal wel nodig
Snap wel dat ze moeilijk doen over die pillen want je kan er aan verslaaft raken (mijn vader is er ooit aan verslaaft geweest en moest zelfs afkicken)

Probleem is dat ik al 12 jaar zo slecht slaap en er nooit wat voor genomen heb. Tot het dus echt misging met het gebeuren met mijn schoonvader en een overlijden en dat mijn man steeds flauwviel. Toen sliep ik helemaal niet meer en heb ik het aangevraagd. Ik ben er ook echt zwaar tegen ivm verslaving want ik weet dat mijn moeder verslaafd is. Maar ik heb zoveel geprobeerd en was echt op... ik kon niet meer en daarom heb ik het aangevraagd. Ik gebruik het ook niet als ik niet moe ben. Soms kan dat dus 2 a 3 weken niet zijn en dan 2 dagen achter elkaar omdat ik te moe ben... Maar ik wil er graag vanaf.... ik heb het 12 jaar zonder gered.. maar 12 jaar bijna niets slapen heeft ook zijn tol ge eist... en ik denk dat ook een groot deel van het niet aankomen ook te maken heeft met het slechst 1 a 2 uur op een nacht slapen en dat 12 jaar lang... Dus ja.. vandaar... Ik wil het liever niet maar omvallen op mijn werk kan ook niet.. dus heb echt met gedachte " ik wil niet" het wel gedaan. En merk dat zo nu en dan een nacht goed slapen heel veel goed doet. Dus ik pak het eigenlijk niet tenzij het niet anders kan... dus vaak is het maar 1 x per week oid...
Maar ik sta open voor alle tips op dat punt.... alhoewel ik alles eigenlijk wel al geprobeerd heb....
Maar hoop dat je nu snapt waarom ik er toch aan toeggeven heb..

tuurlijk begrijp ik je maar ik zeg alleen dat ik begrijp dat de dokter moeilijk doet... die mag niet meer zo makkelijk dat soort pillen voorschrijven.
Mijn vader had vroeger - 20 jaar terug - tassen vol van die pillen (kon je heel Den haag mee in slaap krijgen of iemand een overdosis mee geven)

maar je slaapt toch juist BETER als je moe bent? Of als je heel lang gewerkt hebt en dan nog getraind hebt? Dus bedoel je niet omgekeerde

ik heb het gemist denk ik.. maar even een interesse vraag..
flauwvallen? of PNEA/PNES?

tuurlijk begrijp ik je maar ik zeg alleen dat ik begrijp dat de dokter moeilijk doet... die mag niet meer zo makkelijk dat soort pillen voorschrijven.
Mijn vader had vroeger - 20 jaar terug - tassen vol van die pillen (kon je heel Den haag mee in slaap krijgen of iemand een overdosis mee geven)
Op zich snap ik het ook wel. Maar na 12 jaar slapeloosheid dan eindelijk uit wanhoop omdat je niet normaal de dag meer doorkomt wat vragen... zou ik zeggen dat ze wel in moet zien dat ik niet zomaar aan de pillen ga... Maar ja... Ik probeer nog altijd zonder.. en gebruik alleen als ik echt gewoon mijn normale dagen niet meer kan maken. En voor hetzelfde geldt is duurt dat nu weer een week of 2 a 3 ... Maar liever doe ik het niet.

---------- Post added 26 August 2013 at 19:31 ----------

maar je slaapt toch juist BETER als je moe bent? Of als je heel lang gewerkt hebt en dan nog getraind hebt? Dus bedoel je niet omgekeerde
Nee.. dus niet. Ik kan gewoon werken van 6:00-15:00 (dat betekend 5:00 op) en dan trainen en daarna ook weer verder aan het werk en me niet moe voelen. Dat is het rare. Voel ik me wel wat moe.. dan nog slaap ik bijna niet. Ik heb dat al 12 jaar. Dus nee.. ik vergis me niet! ;)

Heb je ooit nog wat met mijn tip over Seroquel gedaan? Kan je tenminste elke nacht slapen en hoef je ook die troep niet meer te slikken.
Kan je ook een heel leven lang gebruiken.

ik heb het gemist denk ik.. maar even een interesse vraag..
flauwvallen? of PNEA/PNES?
Ik slaap al een jaar of 12 bijna niet... 1 a 2 uur op een nacht. Bij extremen 3 uur. Dat is wel iets verbeterd met mijn eetschema en trainen. Maar het kan ook zijn dat ik soms een week bijna niet slaap. Merk nu gewoon dat het me opbreekt.. Maar vandaar dat ik tijdelijk een keer een slaapmiddel heb aangevraagd gezien ik alles al geprobeerd had en mijn werk niet eens meer kon doen. Ik neem nu eens per 1 a 2 weken een half pilletje om een nachtje bij te tanken. Moet zeggen nu ik wat aankomen met trainen en eten dat het wel beter gaat. Dus ik verwacht dat ik het misschien snel genoeg niet meer zal gaan nemen. Maar ik moet wel mijn dag door kunnen komen. Denk ook dat dit mijn aankomen/krachtopbouw ook aardig in de weg heeft gezeten de afgelopen jaren.
Maar nee. geen last van flauwvallen en PNEA en PNES. Wel een te lage bloeddruk maar die klimt nu ook wat op nu mijn voeding is aangepast.

---------- Post added 26 August 2013 at 19:36 ----------

Heb je ooit nog wat met mijn tip over Seroquel gedaan? Kan je tenminste elke nacht slapen en hoef je ook die troep niet meer te slikken.
Kan je ook een heel leven lang gebruiken.
Ik heb nog geen afspraak bij de huisarts gehad. Dit is telefonisch gedaan. maar ik zou dat beter kunnen vragen inderdaad. Misschien dat ik morgen meteen even ga bellen om dat na te vragen en evt. een afspraak te maken. Ik kan morgen nl best wat eerder van mijn werk weg.
Thanks dat je het weer even opbrengt. :)
Om eerlijk te zijn was het na alle ellende van de afgelopen tijd even niet meer in me opgekomen. :o sorry.

Doen hoor, op deze manier ga je niet vrolijk oud worden natuurlijk. Moet je eens zien wat een gains je maakt als je 8/9 uur knock-out bent :cool:

Doen hoor, op deze manier ga je niet vrolijk oud worden natuurlijk. Moet je eens zien wat een gains je maakt als je 8/9 uur knock-out bent :cool:
Dat weet ik.. Ik ga morgen bellen voor een afspraak op de middag. Had het er net ook met mijn man over hij vond het ook een goed idee. Wat is jouw dosis eigenlijk? Kan ik in ieder geval een gooi doen over iemand die ik ken en er zoveel profijt van heeft! ;)
Ik weet hoeveel goed slapen helpt. Ik had donderdag op vrijdag goed geslapen en inderdaad een aantal PR gezet. Vannacht had ik een halfje genomen na 2 nachten niet slapen. En ook vandaag merkt ik meer energie.. dus ja.. die gains zullen zeker weten beter komen met beter slapen. Dus morgen hoop ik dat ik meteen terecht kan.

Dat weet ik.. Ik ga morgen bellen voor een afspraak op de middag. Had het er net ook met mijn man over hij vond het ook een goed idee. Wat is jouw dosis eigenlijk? Kan ik in ieder geval een gooi doen over iemand die ik ken en er zoveel profijt van heeft! ;)
Ik weet hoeveel goed slapen helpt. Ik had donderdag op vrijdag goed geslapen en inderdaad een aantal PR gezet. Vannacht had ik een halfje genomen na 2 nachten niet slapen. En ook vandaag merkt ik meer energie.. dus ja.. die gains zullen zeker weten beter komen met beter slapen. Dus morgen hoop ik dat ik meteen terecht kan.

Voor mensen met chronische slaapproblematiek wordt de allerlichtste dosering voorgeschreven ( 25 mg )
Dat doet bij gekkies dus helemaal niets, maar normale mensen gaan er binnen 15 min volledig van naar lala-land.
En ik was zelfs met slaappillen niet onder zeil te krijgen. Ik prijs nog steeds de dag dat mijn arts hiermee kwam. Nooit meer wakker liggen :heart:

Terug
Naar boven