marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Dat verdient hij zeker wel ja.Leuk en ook erg aardig van Ron dat hij jou hiermee helpt
Bodybuilders zijn egotrippers en narcisten hoor je wel eens... Merk er weinig van
Ja je bent met je eigen fysiek bezig en je bent daar trots op maar buiten dat staan de meeste klaar om anderen te helpen.
Ron bewijst dat.... Een schouderklopje is hier wel op zijn plaats
Ik ben ook heel erg blij met zijn hulp. Ik kom nu, met Ron zijn hulp, na jaren eindelijk verder en werk nu aan een doel wat ik echt wil! iets wat ik jaren niet heb gedaan.... Het is ook echt een groot deel dankzij Ron dat ik deze stap nu eindelijk gemaakt heb ... een keuze voor mezelf heb gemaakt en eindelijk ook mijn doel en droom ga verwezenlijken. 
Dank je.Ook jij verdient een schouderklopje want je gaat lekker door
Het trainen gaat goed en je hebt er lol in... Een beter recept voor resultaat is er niet.
Volhouden en de tijd nemen... Wie weet wat je allemaal kan bereiken??

Ik heb er inderdaad heel veel lol in. Vind het nu al jammer als ik een dag niet kan trainen.... en het weekend is soms ook best lang...
Ik kijk steeds uit naar mijn trainingen. En nu ook... nu ik weer wat tips heb gehad kan ik gewoon niet wachten om het ook meteen te gaan doen....Ik hou vol! dit is namelijk wat ik wil en ik merk dat als je wil en ook je tijd neemt dat je veel kan bereiken.. alleen dat ongeduld trainen kan soms verdomd lastig zijn.

Het is gewoon nodig om te inderdaad te laten voelen of je het goed doet.Hahaha die opmerking van Ron over dat je bijna overal aan kunt zitten zonder die klap...
Ik herken het wel.. Heb zelf ooit 2 dames getraind en een betere methode om te laten voelen wat ze trainen is soms het aanraken van die delen. Ben tot nu toe ook nog niet geslagen![]()

Moet wel zeggen... ik heb jarenlang nooit iemand aan me laten komen uit schaamte omdat ik zo dun ben geweest... En ik heb dat altijd ontweken.. Maar gek genoeg voelde dit gewoon heel normaal... anders.. ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Heb me altijd voor mezelf geschaamd en dat wordt nu gewoon minder. Ik loop weer rechtop, ik durf mezelf weer te laten zien en met trainen kan ik me trots voelen als ik een PR zet. Zo gek.. dat als je iets besluit en je ook echt achter je doel aangaat dat je hele gevoel en alles zo kan veranderen.
---------- Post added 24 August 2013 at 21:49 ----------
ach doe ik ook bij een zoon van een maatje van me. Die wil ook onder mijn begeleiding trainen.
Zie het bij hem meer als, samen trainen en hem laten voelen wat hij doet.![]()