Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha.. had net mijn training geplaats. Ja het was echt een lekkere training! En inderdaad pr gezet op SLDL! Voel hem goed.. meestal merk ik dat ik 2 dagen later pas echte spierpijn heb... de dag erna vaak niet.. beetje vreemd. Maar ja..Hoe was je leg day?Las al ergens dat je SLDL zo goed ging
![]()
Thanks.Mooie training. En wat gaat die dame doen dan, klaarstomen voor een wedstrijd?

Hahaha.. had net mijn training geplaats. Ja het was echt een lekkere training! En inderdaad pr gezet op SLDL! Voel hem goed.. meestal merk ik dat ik 2 dagen later pas echte spierpijn heb... de dag erna vaak niet.. beetje vreemd. Maar ja..
Bij mij is dat hetzelfde met benen.. nou ja dag erna begint t al wel wat maar is 2 dagen erna op zn top
(ik loop op t moment ook als een kreupele
)Thanks.Gefeliciteerd met je pr Marina, kicken hé!!
Goed bezig hoor, jij komt er wel![]()

Thanks. Ja vandaag het meeste last...Fijn dat t zo goed ging!Bij mij is dat hetzelfde met benen.. nou ja dag erna begint t al wel wat maar is 2 dagen erna op zn top
(ik loop op t moment ook als een kreupele
)
was wel te merken en helemaal dubbel omdat ik loop te strompelen met een ontstoken grote teen... geforceerd proberen te lopen maakt het echt nog erger...
.. nooit van gehoord.. hahaha.. Maar goed hij deed een half uurtje eerder al 3 sets van 10 pull ups wide..
derde keer halverwege en lukte het niet.. ik baalde wel even maar goed ... vorige week lukte het me helemaal niet. 
, vorige week lukte dat maar 1 set
afgemaakt met 3x 6 kg
) en nog wat andere nieuwe oefeningen. 
Ik snapte je wel hoor!Ik bedoelde meer dat je meer met barbell kunt pakken dan alleen simpel je max db press bij elkaar optellen (scheelt bij mij 10kg)..
En borst aanraken he, anders telt ie niet :-p

Ik ga het gewoon doen. Er loopt iemand rond meestal na 16:00. Maar niet altijd. Maar ik kom er wel uit. Het is nu wat drukker dus kan best even hulp vragen.Gewoon doen en vragen aan de floormanager om je te sturen. Je kan het, weet de techniek en je hebt een dijk van een focus. Het komt echt wel goed.

Het zweet liep van me af....
maar ook wel een lekker gevoel. Eigenlijk allemaal nieuwe oefeningen vandaag. Voor het eerst ook Deadlift (Ik deed voorheen al SLDL). Ik kreeg een paar tips van iemand die ook al bezig was met DL. Was wel even fijn en het ging ook goed.
maar heb gewoon stug doorgezet. Het zal zeker lukken met een paar weken. 

En jij hangt daar. Eerst hoog beginnen en laag eindigen.

Dank je.Ziet er netjes uit maar damn deadlift op het einde van je rug training ?.
Doe het je niet na in ieder geval.
PS. Is normaal dat je onderarmen voelt met deze training.

Maar ben blij dat dat hoort.Oke.. weet ik dat ook. Heb ook inderdaad van Ron geleerd even iets doordraaien met biceps curl.Betekend dat je je polsen goed indraaid bij je bicep curls enz, alleen maar goed! Lekkere DL ook, mooi schema.

Thanks.Wat heb jij enorm je best gedaan zeg.
Die chin-ups heb je gewoon top gedaan, ik lees de teleurstelling. Maar kom op, weet je hoeveel mensen die mijden als een plaag.
Nou iedereen die het niet doet dussssssEn jij hangt daar. Eerst hoog beginnen en laag eindigen.
En die uitvoering komt echt wel. De volhouder wint.
En dan die deadlift wow Echt knap.
Die onderarmen kunnen ook van je Deadlift komen. Dan hangt er echt gewicht aan. Maar zeker ook van het indraaien met bicep curls.
het was echt nog even mijn draai vinden met alle nieuwe oefeningen. Maar gelukkig hadden we al veel dingen door kunnen nemen.
Dat was wel gaaf! Maar dan die opmerking van hem achteraf.. "tja.. das wel de makkelijkste variant..." dus ik zei al.. nou voor een eerste keer vind ik het niet slecht om totaal toch 19 van de 25 x te halen.