XXL Nutrition

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel bekijken: 41 (36 leden en 5 gasten) gebruikers dit onderwerp
Gorill0r*, 18fitie, Akira+, bascross+, berre, Big-T, Boscus, DR P, EricR, grosje, guardian+, HUPHUP, Jesaja, JvR90, KukiShu+, Loo, marjolein46+, matthijstb, mc. chick, MennoNMGN, Mikeh18, Misery Signals, olddutch+, Oxgene, powerjunkie+, rivelino, Rob G+, scrained, sixkiller, sniperx, snoob, Svensson, Timmeeh, unknwn, Yin Yang+, zurky

:eek:

:hahaha: sommige reacties

:roflol:
ik heb dit topic even moeten sluiten omdat ik al voor pagina 2 zere kaken had van het lachen :D
die reacties toch weer :roflol:

ik hoop dat je je doelen haalt marjolein :D

En ik heb nog 1 dringende vraag;

Wist Jonko (en Superknurft ook) van te voren dat je dit postuur had?
Heb je openheid van zaken gegeven, of heb je de waarheid ook een beetje gemanipuleerd met vage foto's e.d?

Volgens Jonko was het namelijk "een grote verrassing" toen hij je IRL zag...

En ik heb nog 1 dringende vraag;

Wist Jonko (en Superknurft ook) van te voren dat je dit postuur had?
Heb je openheid van zaken gegeven, of heb je de waarheid ook een beetje gemanipuleerd met vage foto's e.d?

Volgens Jonko was het namelijk "een grote verrassing" toen hij je IRL zag...

Jonko kreeg hem niet omhoog had hij gezegd. Vandaar dat het zo snel uit was gegaan?

In Jonko's superdude taaltje: "lol ik was vet verrast!"

Snap nog steeds niet helemaal wat je bedoeling is van dit topic, maar dat zal vast aan mij liggen... Succes met je doelen en stay natural!

Mag ik vragen hoezo je die foto geplaatst hebt? :D

Momenteel bekijken: 45 (36 leden en 9 gasten) gebruikers dit onderwerp
sniperx, 18fitie, 2HI, Akira, bascross, Big-T+, Boscus, Bosje2, Chase, el smurfo, guardian, herkuul, kazamafury, KukiShu, Legendi, Loo+, marjolein46, MarvellousMe, matthijstb, MrJ, olddutch+, Oxgene, Rob G, Ruffryder16, Sava, Schaapiej, sixkiller, snoob, SnW, Spencer, Svensson, Timmeeh+, tumm1e, unknwn, Marter

Pff...

De mods lezen mee:haar::haar::haar::haar::haar::haar:

Geen pics = nog dikker , Jeetje :eek:

Hoe wordt je dan zwanger? Met een spuitje erin gespoten? ???

Dit zijn de vaders.

4qmpdy.jpg

Cushion for the pushin', Marjoleintje! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven